Manipuloivista naisista varoitetaan usein, mutta entä miehet? Your Myös miehet voivat olla salakavalan manipuloivia – ja he tekevät sen usein suloisuuden, herkkyyden ja "ihanuuden" kautta.
Näitä 5 ominaisuutta tai tapaa ei oo oikeasti
herkällä hyvällä miehellä ! :
1. Hän haluaa olla kanssasi koko ajan .Mies, joka vaatii jatkuvaa läsnäoloasi, ei anna tilaa hengittää. Kyse ei ole vain läheisyydestä – vaan omistushalusta. Tällainen ihminen vie sinulta tilan ja vapauden, jotka ovat terveessä suhteessa välttämättömiä.
2. Hän vaatii jatkuvaa vakuuttelua
Mies, joka tarvitsee jatkuvaa kehua ja varmuutta, sysää sinulle vastuun hänen itsetunnostaan. Kyse ei ole herkkyydestä, vaan siitä, että hän tekee sinusta tunteidensa säätäjän – ja se on raskasta
3 Hän käyttäytyy kuin avuton
Herkkä mies voi olla ihana, mutta jos jokainen pieni kipu tekee hänestä hoitoa vaativan potilaan, kysy itseltäsi: haluatko olla hoitaja vai kumppani?
4. Hän on "aina erilainem
Tällainen mies vie huomion pois sinusta ja suhteesta – ja siirtää sen itseensä. Hän saattaa käyttää erilaisuuttaan valttina saadakseen hallita kaikkea ympärillään
5. Kaiken on tapahduttava hänen tavallaan Tällainen "hyvyys" ei ole lahja vaan hallintaa. Hän ei hyväksy sinun tapojasi, vaan haluaa muovata sinusta itselleen sopivan version. Lopulta huomaat menettäneesi itsesi hänen mukauttamassaan maailmassa.
Sä oot juuri tälläinen. Enää ei mee herkkyys selitykset ja tekosyyt läpi
Minä en tälläistä henkilöä elämääni huoli!
Naiselta Miehelle!
(Osuu sekä J että T alkavaan mieheen )
Mies sun herkkyys selittelyt on vain tekaistua paskaa, Sä oot manipuloida.! Etkä edes häpeä sitä!
26
355
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoset haukut ja syyttelyt taas tänään. Innolla huomista ootellen ja uusia uhreja ( alkukirjaimia )
- Anonyymi
Mites sitä sanottiika, ku se pska viimeinkin kosahtaa siihen omaan tuu letti meen? ;)
-sivusta - Anonyymi
Aikauheeta sentään...
- Anonyymi
Manipuloi ittes mielisairaalaan ja pysy siellä
- Anonyymi
kovin ottaa kipeää niihin jotka on tän luonteisia
Ja joku kertookin tosiasiat
Yksikin totuuden torvi kertoo kyllä muista
Mut nuttu nurinpäin kun kriittikki osuukin itseen.
Näitä on valitettavasti nähty
Enkä tahdo kohdata yhtäkään vastaavaa enään!
Eikä siihen et sanoo joskus totuuden mitä muut ei
Kuulu reagoida mee hoitoon jutuilla!
Vaan pitää tajuta et joo muissakin on vikaa kun
kerta sanomistakin tuli...
Mä oon vain hiukan vihainen ja pettynyt
Kun tulee lisää valheita ilmi
Vain se yks asia olis kyllä riittänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kovin ottaa kipeää niihin jotka on tän luonteisia
Ja joku kertookin tosiasiat
Yksikin totuuden torvi kertoo kyllä muista
Mut nuttu nurinpäin kun kriittikki osuukin itseen.
Näitä on valitettavasti nähty
Enkä tahdo kohdata yhtäkään vastaavaa enään!
Eikä siihen et sanoo joskus totuuden mitä muut ei
Kuulu reagoida mee hoitoon jutuilla!
Vaan pitää tajuta et joo muissakin on vikaa kun
kerta sanomistakin tuli...
Mä oon vain hiukan vihainen ja pettynyt
Kun tulee lisää valheita ilmi
Vain se yks asia olis kyllä riittänyt.Jaksa lukee tollasta pskaa... jatkuvaa toisten syyttelyä ja haukkumista sulla täällä... uliuliuli jokapäivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksa lukee tollasta pskaa... jatkuvaa toisten syyttelyä ja haukkumista sulla täällä... uliuliuli jokapäivä
Ei oo jokapäivä todellakaan
Väki vaihtuu ja taisin tehdä ketjun viimeksi yli kuukausi sitten. Joten nyt on luotettu kaikki palstan ulinat jonakin jonka luulet olevan minä .
En avaudu todellakaan jokap.
Mut joku palstagubeksi luulia voi olettaa noin kyllä!
- Anonyymi
Vielä on noita aakkosia jäljellääää
- Anonyymi
Just. Palstaltahan ne epikriisit ja varsinkin teiän väärin tehdyt "toimenpiteet" kaikki löytää. ;)
-sivusta
- Anonyymi
Entä sinä itse? Siks toiseksi, minä vaadin tilaa, en ole avuton, en pyydä apua, en änkeä seuraasi. Mulla on muutakin tekemistä, mut änkeät mun elämään, teet itsestäsi numeron, vaadit huomiota ja alistat muita. Toivoo T mies
1. Oman tilan tarve ihan normaali asia suhteessa, mihin tää liittyy
2. En tartte, tiedän arvoni.
3. Taas outo oletus, en ole avuton tai kovin herkkä edes, olen herkkä silloin kun kyseessä on valtavat tunteet.
4. Wää wää en oo rasisti pedofiili = oon liian erilainen?
5. En halua muokata ketään, haluan sellaisen naisen joka kelpaa mulle sellaisena kuin on.- Anonyymi
Ei tää oo sullekkaan taaskaan
Voit olla rauhassa epäkaa otus ...
Sivusta
- Anonyymi
🤭😅 joojoo joojoo olen tuomittu!
- Anonyymi
1. On täysin normaalia että naista paljon rakastava mies haluaa olla naisen kanssa mahdollisimman paljon ja potee eroahdistusta. Tämä lienee ongelma vain narsistiselle ja manipuloivalle naiselle.
2. Jatkuvan vakuuttelun sijaan, voidaan puhua rakkaudenosoituksista. Tuollaisten antamknen lienee ongelma vain narsistiselle ja manipuloivalle naiselle, joka kokee muiden kuin itsensä huomioimisen rasitteena.
3. Tuollainen ajattelu johtaa helposti siihen että ei huomioi ollenkaan sitä että jokin asia loukkaa tai satuttaa toista. Jokainen tilanne kuuluu arvioida tilannekohtaisesti.
4. Vain narsisti kammoksuu erilaisuutta, eikä halua ymmärtää sitä, koska toisten erilaisuus on hänen omasta "erinoimaisuudestaan" pois.
5. Rakkaus on yhtenkasvamista. Vain itsekeskeinen narsisti ei halua kasvaa yhteen, vaan haluaa pitää oman elämänsä.- Anonyymi
Ps. Kirjoitin nämä vain osoittaakseni miten aloittaja yrittää vääntää asioita joissa on paljon hyvää, negatiivisiksi. Toivon että hän tekee sen ymmärtämättömyyttään, eikä ole mikään psykopaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kirjoitin nämä vain osoittaakseni miten aloittaja yrittää vääntää asioita joissa on paljon hyvää, negatiivisiksi. Toivon että hän tekee sen ymmärtämättömyyttään, eikä ole mikään psykopaatti.
Oletko Harmaasusi, olen tunnistavinani kirjoitustyylin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Harmaasusi, olen tunnistavinani kirjoitustyylin?
Ei ole
Mutta annan tyypin selittää.
Siinähän taas selittelee jutut omasta vinkkelistä miten
Vain kun se hänen pimeys minkä olen huomannut
Sattuu vissiin likaa.
Selittelyn osaa kyllä.
Mut sillä ei pääse kenenkään sydämeen..
Sen kändee muistaa.
Ja toivon ettet särje muita naisia niikuin
Minut rikoit mies
Kauheaa miten vläyttelet sillä hetkellä
Narsisti tai psykopaatti korttia
Kun joltain muulta löytyy empatiaa tai sympatiaa ja ymärtystä
Muullekin kun omalle mielipiteelle.
Mä en jaksa sua enää
Parhaani yritin olla kiva.
Mut sä et halua olla ku kylmä ja kamala
Mä meen .
Onnittele itseäsi kun pääsit eroon!
Olisin halunnut nähdä kivan puolen susta
Edes vielä kerran .. jos sitä koskaan edes oli!
Mutta haluat olla ikävä ihminen
Ole sitä sitten . Mutta muille kun mulle.
Mä lähden! - Anonyymi
6..Narsisti haluaa imeä monesta mehut,hedonistinen idiootti.On eri juttu tykätä erilaisista ruuista kuin ihmisiä syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - olen täysin samaa mieltä kanssasi! Asiat ovat paljon monisyisempiä kuin mitä aloittaja kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole
Mutta annan tyypin selittää.
Siinähän taas selittelee jutut omasta vinkkelistä miten
Vain kun se hänen pimeys minkä olen huomannut
Sattuu vissiin likaa.
Selittelyn osaa kyllä.
Mut sillä ei pääse kenenkään sydämeen..
Sen kändee muistaa.
Ja toivon ettet särje muita naisia niikuin
Minut rikoit mies
Kauheaa miten vläyttelet sillä hetkellä
Narsisti tai psykopaatti korttia
Kun joltain muulta löytyy empatiaa tai sympatiaa ja ymärtystä
Muullekin kun omalle mielipiteelle.
Mä en jaksa sua enää
Parhaani yritin olla kiva.
Mut sä et halua olla ku kylmä ja kamala
Mä meen .
Onnittele itseäsi kun pääsit eroon!
Olisin halunnut nähdä kivan puolen susta
Edes vielä kerran .. jos sitä koskaan edes oli!
Mutta haluat olla ikävä ihminen
Ole sitä sitten . Mutta muille kun mulle.
Mä lähden!Sivusta - Huomaatko yhtäläisyyttä aloituksessa kuvatun käyttäytymisen ja tämän kirjoittamasi kommentin kanssa?
- Anonyymi
Ei kai minulla ole mitään noista paitsi etukirjain? En kyllä tiedä siitä hyvästäkään, vaikka positiivista palautetta tuleekin.
- Anonyymi
Minä olin loukannut T ja P kunnioita, mutta he olivat kylläkin kokoajan loukanneet minun ja T kunniaa.
Tuon lisäksi he vielä alkoivat SYRJIMÄÄN MEITÄ.
He vainosivat meitä ja valehtelivat POLIISILLE PÄIN NAAMAA, että me oltiin muka kaapattu heiltä lapsi.
Eihän heillä ole edes lasta vaan lapsihan on minun SYNNYTTÄMÄ.
Heitä ja heidän hienoa FACEBOOK HOVIVÄKEÄ PITÄÄ VIELÄ KUNNIOITTAA!
Vankilassakin olla sentään käyty niin EIVÄT OLE EDES KIITTÄNEET MEITÄ KUNNIOISTA!- Anonyymi
Ei liity ketju suhun mitenkään sivusta
- Anonyymi
Laittakaa kovin raskaat ketjut pois kuvauksiin mennen. Siis magneettikuviin tietenkin.
- Anonyymi
Moro horo
- Anonyymi
🤢😉🤢😉🤢😉🤢
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199