Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen on kouluesimerkki otsikon henkilöstä.
En viitsi asiaan ottaa enempää kantaa kuin toteamalla, että mainintani ilmenee seuraavasta:
"Numba ei ollut Kotkassa ja Senssua ei ole olemassakaan.
2010."
Kukin voi mielessään pohtia kuka on olemassa ja kuka on sitä mitä yrittää itsestään kuvaa luoda.
Pupettelut ym. kloonifanittelut ei uskottavuutta lisää, päinvastoin, osoittaa vain että kovin on ongelmallista olla Sisäpiirin apinoiden Pattayan rakas Omanapanarsisti.
> § <
Yksi ylitse muiden.
16
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiken tuon itkemisen ja sönköttämisen sijasta voisit laittaa kivoja kuvia Chiang Maista niin kukaan ei enää ikinä vittuilisi sinulle. Ei muuta kuin räpsimään! ;)
Vai onko jotakin ongelmia kuvaamisen kanssa?- Anonyymi
KIRJOITAT HENKILÖLLE JOTA EI OLE OLEMASSA ..... HALOO !!!! ONKO KAIKKI KOTONA?
En ole olemassa ja minua ei häiritse lainkaan se mitä .... kukaan ... ei tekisi.
Et ole ymmärtänyt etkä tule ymmärtämäänkään, olet aivopesty.
Kuvia et tarvitse, ajattelet minua ilman niitäkin 24/7.
Ja mikäli saisit niin siitähän riemu syntyisi jälleen kuten aiemmistakin kuvista, joten jäät ilman sitä nautintoa.
Kukin uskokoon Eedeniin ja kaikkeen siihen.
KOITA NYT MUISTAA ..... MINUA EI OLE OLEMASSA !!!!!!!
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIRJOITAT HENKILÖLLE JOTA EI OLE OLEMASSA ..... HALOO !!!! ONKO KAIKKI KOTONA?
En ole olemassa ja minua ei häiritse lainkaan se mitä .... kukaan ... ei tekisi.
Et ole ymmärtänyt etkä tule ymmärtämäänkään, olet aivopesty.
Kuvia et tarvitse, ajattelet minua ilman niitäkin 24/7.
Ja mikäli saisit niin siitähän riemu syntyisi jälleen kuten aiemmistakin kuvista, joten jäät ilman sitä nautintoa.
Kukin uskokoon Eedeniin ja kaikkeen siihen.
KOITA NYT MUISTAA ..... MINUA EI OLE OLEMASSA !!!!!!!
> § <Se riippuu siitä mitä olemassaololla tarkoitetaan. Jokainen on tiennyt jo vuosia että Chiang Maissa eikä Phuketissa ole ketään Senssuja. Ei myöskään ole ketään jahtiveneilijä Senssua. Ei myöskään ole olemassa karatesenssua. Ei ole olemassa mitään motoristipoikaa. Ei ole olemassa kitaranmuotoista vaimoa. Ei ole olemassa salaista moottorirataa, hammasklinikkaa tai ravintolakonsernia. Ei ole olemassa rantahuviloita, moottoripyöriä eikä savusaunoja. Ei ole edes voimassa olevaa passia. Ei ole savigrillejä, ei japanilaisia kokkiveitsiä, ei savustuspönttöjä,
Sinulla ei ole kokemuksia Thaimaasta, ei kuvia eikä kuitteja. Ei ole edes omaa autoa, ei Thaimaassa eikä Suomessa. Ei näy hyppytorneja, ei telttaretkiä pojan kanssa, ei kuvia Moto GP-kisoista (Kympillä oli ja kuvat rannekkeista myös) Ei ole Moparia eikä vesijettejä.
Ei ole omia kokemuksia sinulla mistään. Ei edes Suomesta. Ei yhtään lomakuvaa maailmalta. Ei kuvia sisäfileistä eikä Kobe-härästä. Pelkkää puhetta vuodesta toiseen ja Numban olemattoman elämän komppaamista. Nolla miinus nolla on nolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu siitä mitä olemassaololla tarkoitetaan. Jokainen on tiennyt jo vuosia että Chiang Maissa eikä Phuketissa ole ketään Senssuja. Ei myöskään ole ketään jahtiveneilijä Senssua. Ei myöskään ole olemassa karatesenssua. Ei ole olemassa mitään motoristipoikaa. Ei ole olemassa kitaranmuotoista vaimoa. Ei ole olemassa salaista moottorirataa, hammasklinikkaa tai ravintolakonsernia. Ei ole olemassa rantahuviloita, moottoripyöriä eikä savusaunoja. Ei ole edes voimassa olevaa passia. Ei ole savigrillejä, ei japanilaisia kokkiveitsiä, ei savustuspönttöjä,
Sinulla ei ole kokemuksia Thaimaasta, ei kuvia eikä kuitteja. Ei ole edes omaa autoa, ei Thaimaassa eikä Suomessa. Ei näy hyppytorneja, ei telttaretkiä pojan kanssa, ei kuvia Moto GP-kisoista (Kympillä oli ja kuvat rannekkeista myös) Ei ole Moparia eikä vesijettejä.
Ei ole omia kokemuksia sinulla mistään. Ei edes Suomesta. Ei yhtään lomakuvaa maailmalta. Ei kuvia sisäfileistä eikä Kobe-härästä. Pelkkää puhetta vuodesta toiseen ja Numban olemattoman elämän komppaamista. Nolla miinus nolla on nolla.Hyvin olet aivopesty muistamaan ihan tuosta lonkalta vaan mitä sinut on aivopesty muistamaan ja ajattelemaan.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olet aivopesty muistamaan ihan tuosta lonkalta vaan mitä sinut on aivopesty muistamaan ja ajattelemaan.
> § <Onko Senseillä tai Pasasella mitään järkevää selitystä sille että aina kun jäätte höpöpuheista kiinni, niin kerrotte sen olevan aivopesua ja ohjelmointia, joilla pakotatte lukijat ajattelemaan itseänne? Mikä on todennäköisyys sille että Pattayan matkailupalstalla pesiytyy kaksi liki seitsemänkymppistä miestä Suomesta, joiden harrastuksena on aivopestä lukijoita Pattayan matkailupalstalla ajattelemaan itseään? Onko tuo narsismin huipentuma vaiko jonkinlainen ajatus omista supervoimista?
Onko nuo yliluonnolliset supervoimat auttaneet teitä elämässänne menestymään ja voimaan paremmin, onko niiden avulla hankittu naisia ja varallisuutta, voitettu shakkimestaruuksia tms? - Anonyymi
Ei minun tarvi tutkia nimimerkkiä 2010, koska hän ei ole sanonut olevansa osamaksumiljonääri eikä edes miljonääri. Hän ei myöskään ole sanonut elelleensä velkarahalla kymmentä vuotta, vaan ottaneens kerran osakaslainan ja maksaneensa sen pois ja elellyt pääomatuloilla. Loput on sinun keksimääsi aivotonta propagandaa.
Eikä kenenkään muun tarinat vaikuta siihen mitä sinä koelentäjä täällä suollat puhuen sujuvaa ranskää. Sinä olet 95% feikki ja Senssu on 105% feikki. Huonoinkin feikki on parempi feikki kuin Senssu. Naurettavaa lapsellisuutta ja ikää mukamas jo 66 vuotta, jutut kuin lastentarhan orpopojalla joka haistelee liimaa öisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvi tutkia nimimerkkiä 2010, koska hän ei ole sanonut olevansa osamaksumiljonääri eikä edes miljonääri. Hän ei myöskään ole sanonut elelleensä velkarahalla kymmentä vuotta, vaan ottaneens kerran osakaslainan ja maksaneensa sen pois ja elellyt pääomatuloilla. Loput on sinun keksimääsi aivotonta propagandaa.
Eikä kenenkään muun tarinat vaikuta siihen mitä sinä koelentäjä täällä suollat puhuen sujuvaa ranskää. Sinä olet 95% feikki ja Senssu on 105% feikki. Huonoinkin feikki on parempi feikki kuin Senssu. Naurettavaa lapsellisuutta ja ikää mukamas jo 66 vuotta, jutut kuin lastentarhan orpopojalla joka haistelee liimaa öisin.Ei kyllä hän nimenomaan kertoi nostaneensa liki 10 vuotta osakaslainaa, ja maksaneensa veroja kun jaksaa ja massia menee sellainen rapiat 100.000 euroa vuodessa tai mitä ajattelet tästä "22. päivä oli takuueläkepäivä ja silloin ei Chiang Maissa huudettu, vaan silloin oli vielä Kobe-härkää ostettu muutama kilo." se on sinun kommenttisi henkilölle jota ei ole olemassa, entä kuva muokkauksesi, joiden taso on heikompi kuin suljetulla osastolla, entä sinun feikkisi ja ennen kaikkea motiivisi koko palstavaikuttamiseen, kuinka paljon olet täällä antanut oikeaa tietoa yhtään mistään, ainoastaan siitä milloin takuueläke tulee tileille, ja se on totta se näyttää tulevan juuri kuten kerroit, tarkastin asian vaimon tililtä.
Kuten hyvin tiedät asuin 10 vuotta thaimaassa, olen ollut aviossa thaikun kanssa kohta 26 vuotta, sinulla ei ole mitää sellaista tietoa maasta mitä en jo tiedä, joten parempi että neuvot noissa takuueläkeasioissa, ne on niin lähellä sydäntäsi, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä hän nimenomaan kertoi nostaneensa liki 10 vuotta osakaslainaa, ja maksaneensa veroja kun jaksaa ja massia menee sellainen rapiat 100.000 euroa vuodessa tai mitä ajattelet tästä "22. päivä oli takuueläkepäivä ja silloin ei Chiang Maissa huudettu, vaan silloin oli vielä Kobe-härkää ostettu muutama kilo." se on sinun kommenttisi henkilölle jota ei ole olemassa, entä kuva muokkauksesi, joiden taso on heikompi kuin suljetulla osastolla, entä sinun feikkisi ja ennen kaikkea motiivisi koko palstavaikuttamiseen, kuinka paljon olet täällä antanut oikeaa tietoa yhtään mistään, ainoastaan siitä milloin takuueläke tulee tileille, ja se on totta se näyttää tulevan juuri kuten kerroit, tarkastin asian vaimon tililtä.
Kuten hyvin tiedät asuin 10 vuotta thaimaassa, olen ollut aviossa thaikun kanssa kohta 26 vuotta, sinulla ei ole mitää sellaista tietoa maasta mitä en jo tiedä, joten parempi että neuvot noissa takuueläkeasioissa, ne on niin lähellä sydäntäsi,Jos olen sinusta 95% feikki, ilmeisesti sinua ei pitäisi olla olemassakaan, nämä jutut jakautuvista persoonista,ja did:sta on lähtöisin juuri sinulta, ja samaa tasoa kuin piirustuksesi, täysin tyhjäpäistä. Minua hävettää kaltaisesi, olet helvetin kaukana terveestä miehestä, tuskin sinua on olemassa muualla kuin 2010 kattilassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä hän nimenomaan kertoi nostaneensa liki 10 vuotta osakaslainaa, ja maksaneensa veroja kun jaksaa ja massia menee sellainen rapiat 100.000 euroa vuodessa tai mitä ajattelet tästä "22. päivä oli takuueläkepäivä ja silloin ei Chiang Maissa huudettu, vaan silloin oli vielä Kobe-härkää ostettu muutama kilo." se on sinun kommenttisi henkilölle jota ei ole olemassa, entä kuva muokkauksesi, joiden taso on heikompi kuin suljetulla osastolla, entä sinun feikkisi ja ennen kaikkea motiivisi koko palstavaikuttamiseen, kuinka paljon olet täällä antanut oikeaa tietoa yhtään mistään, ainoastaan siitä milloin takuueläke tulee tileille, ja se on totta se näyttää tulevan juuri kuten kerroit, tarkastin asian vaimon tililtä.
Kuten hyvin tiedät asuin 10 vuotta thaimaassa, olen ollut aviossa thaikun kanssa kohta 26 vuotta, sinulla ei ole mitää sellaista tietoa maasta mitä en jo tiedä, joten parempi että neuvot noissa takuueläkeasioissa, ne on niin lähellä sydäntäsi,Sinulla on Alzheimer tai sitten vaan vittumaisuuttasi muistat kaiken omalla tavallasi.
Sinä et tehnyt mitään Thaimaassa sen kymmenen vuoden aikana. Et tehnyt mitään edes Pattayalla, vaikka sanoit että sinne mennään vain yhden asian takia. Olet juoppo reppana joka on juonut aivonsa ja terveytensä, varsinkin mielenterveytensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen sinusta 95% feikki, ilmeisesti sinua ei pitäisi olla olemassakaan, nämä jutut jakautuvista persoonista,ja did:sta on lähtöisin juuri sinulta, ja samaa tasoa kuin piirustuksesi, täysin tyhjäpäistä. Minua hävettää kaltaisesi, olet helvetin kaukana terveestä miehestä, tuskin sinua on olemassa muualla kuin 2010 kattilassa...
Osakaslaina on edullisin tapa nostaa osinkoa kesken tilikauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on Alzheimer tai sitten vaan vittumaisuuttasi muistat kaiken omalla tavallasi.
Sinä et tehnyt mitään Thaimaassa sen kymmenen vuoden aikana. Et tehnyt mitään edes Pattayalla, vaikka sanoit että sinne mennään vain yhden asian takia. Olet juoppo reppana joka on juonut aivonsa ja terveytensä, varsinkin mielenterveytensä.Hienoa kun kerrot, tosin lääkäri ei ole tuollaista kertonut, sinulle ilmeisesti on tuollainen huomio tullut, ja siksi olet laitoksessa, en tehnyt mitään Thaimaassa, mitä vittua minun olisi pitänyt tehdä, olen postannut 10 kuvia pattayalta, bangkokista, hua hinistä, takista, saraburista, bueng kanista, tuossa on google mapsin karttapalvelun kuva missä olen ollut yli 2 vrk, eli yöpynyt, viimeisen kolmen vuoden aikana... pärjäätkö sinä.. https://ibb.co/tPFrKwGG
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun kerrot, tosin lääkäri ei ole tuollaista kertonut, sinulle ilmeisesti on tuollainen huomio tullut, ja siksi olet laitoksessa, en tehnyt mitään Thaimaassa, mitä vittua minun olisi pitänyt tehdä, olen postannut 10 kuvia pattayalta, bangkokista, hua hinistä, takista, saraburista, bueng kanista, tuossa on google mapsin karttapalvelun kuva missä olen ollut yli 2 vrk, eli yöpynyt, viimeisen kolmen vuoden aikana... pärjäätkö sinä.. https://ibb.co/tPFrKwGG
Tuossa on tuo 2010 sinun vääristelmä kertomus... mitä tuossa oikeasti lukee... lue tarkkaan...
"Vuodesta2010
13.12.2017 19:37
Lapsillakin pitää olla päämäärä. Itse tienattu raha on arvokkaampaa kuin iskältä saatu. Ehtiväthän he sitten joskus perinnön saada. Molemmat pojat pääsi suoraan koulusta töihin ja toinen suoraan johtotehtäviin. Toinen meni vielä hakemaan lisäkoulutusta ulkomailta tehtyään vuoden duunia. Tuollaiset pojat pärjäävät aina maailmassa.
Veroasioista sen verran että meikäläinen makselee ainoastaan yhteisöveroa. Palkkaa en ole saanut vuoden 2009 jälkeen. Tilille tulevat fyffet kuittaan osakaslainoina tarvittavilta osin ja makselen sitten kun jakselen ne takaisin firmalle.
Ei minulta puutu mitään. En tarvii helikoptereita enkä huvijahteja, en loistoautoja enkä kattohuoneistoja. Ihan tavalliset puitteet riittää. Käytän rahaa aika reippaasti kuitenkin vuositasolla. Lentelen aina busineksessa enkä pihistele missään. Sellainen satatonnia menee vuodessa. Sisältää lapsille tehdyt ostokset ja kaiken muun. Revi siitä Lerppakikkelinen poika. Tai tyttö."
Muutenkin tuollaisen kirjoittaminen ei osoita kovinkaan suurta älykkyyttä, mihinkään suuntaan mutta nämä talousrikolliset, eli osamaksu/osakaslaina miehet, kun nämä osamaksumiehet käyttäytyvät samalla tavalla tunnen heitä monta, ja voin vakuuttaa että paska haisee kauas.
Minulle on ihan sama kuka valehtelee mitäkin, mutta näitä pissa poikia en sulata... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on tuo 2010 sinun vääristelmä kertomus... mitä tuossa oikeasti lukee... lue tarkkaan...
"Vuodesta2010
13.12.2017 19:37
Lapsillakin pitää olla päämäärä. Itse tienattu raha on arvokkaampaa kuin iskältä saatu. Ehtiväthän he sitten joskus perinnön saada. Molemmat pojat pääsi suoraan koulusta töihin ja toinen suoraan johtotehtäviin. Toinen meni vielä hakemaan lisäkoulutusta ulkomailta tehtyään vuoden duunia. Tuollaiset pojat pärjäävät aina maailmassa.
Veroasioista sen verran että meikäläinen makselee ainoastaan yhteisöveroa. Palkkaa en ole saanut vuoden 2009 jälkeen. Tilille tulevat fyffet kuittaan osakaslainoina tarvittavilta osin ja makselen sitten kun jakselen ne takaisin firmalle.
Ei minulta puutu mitään. En tarvii helikoptereita enkä huvijahteja, en loistoautoja enkä kattohuoneistoja. Ihan tavalliset puitteet riittää. Käytän rahaa aika reippaasti kuitenkin vuositasolla. Lentelen aina busineksessa enkä pihistele missään. Sellainen satatonnia menee vuodessa. Sisältää lapsille tehdyt ostokset ja kaiken muun. Revi siitä Lerppakikkelinen poika. Tai tyttö."
Muutenkin tuollaisen kirjoittaminen ei osoita kovinkaan suurta älykkyyttä, mihinkään suuntaan mutta nämä talousrikolliset, eli osamaksu/osakaslaina miehet, kun nämä osamaksumiehet käyttäytyvät samalla tavalla tunnen heitä monta, ja voin vakuuttaa että paska haisee kauas.
Minulle on ihan sama kuka valehtelee mitäkin, mutta näitä pissa poikia en sulata...Nämä miljonäärit olevat poikkeuksetta varattomia, he kuvittelevat että yhteiskunnan säännöt eivät koske heitä, ovat alfauroksia, onneksi vankilassa on aikaa hoitaa kuntoaan, ja osa on heistä hyvä kuntoisia, jopa erittäin, kunhan pysyvät poissa huumeista, osa pelastuu jeesuksen kautta, osa päättää päivänsä, osa aloittaa linnasta päästyään hommat alusta, kun ei osaa muutakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä miljonäärit olevat poikkeuksetta varattomia, he kuvittelevat että yhteiskunnan säännöt eivät koske heitä, ovat alfauroksia, onneksi vankilassa on aikaa hoitaa kuntoaan, ja osa on heistä hyvä kuntoisia, jopa erittäin, kunhan pysyvät poissa huumeista, osa pelastuu jeesuksen kautta, osa päättää päivänsä, osa aloittaa linnasta päästyään hommat alusta, kun ei osaa muutakaan...
Laiffila minulle on aivan sama vaikka sanoisit olevasi nuubian keisari, kukaan ei edes oleta että tällaisella palstalla puhutaan totta, mutta en ikinä alistuisi sinun tasolla, laulunlirituksiin, homokuviin, kattiloihin ja muihin jotka osoittava tekijänsä madon älykkyysosamäärää, mutta kuiten sanoin tunnen paljon talousrikollisia ja tunnistan heidät kaukaa, ja vielä sairaamaksi menee kun pitää piilottaa perse, kun pelkää seurauksia, eli on ikuinen puska jussukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osakaslaina on edullisin tapa nostaa osinkoa kesken tilikauden.
Osakaslaina on täysin perusteeton, muussa kuin ulosoton pakoilussa, kaikki tulonsa voi nostaa joko po tai palkkatulona, osakaslainaa tarvitaan ainoastaan tytäryhtiön pääomatulouttamiseen, mutta eipä sen pellenaaman osaaminen muutenkaan vakuuta.
- Anonyymi
Hupaisan hauskaa lukea kun perheellinen Pattayan feikkimatkaltaan kertoo kuka on feikki ja miksi on feikki.
On se niin harmillista että minua ei ole jälleen olemassa.
> § <
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss885949Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243547- 1612081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2312002Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841513- 671031
Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211010Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946