Mies henkilö alle 50 v
Hukkunut löytyi
3
423
Vastaukset
- Anonyymi
"Poliisin ruumiskoira merkkasi 27.7.2025 iltapäivällä läheltä vesiskootterin ja pelastusliivin löytymispaikkaa paikan, jonka läheisyydestä Vapaaehtoisen pelastuspalvelun (VAPEPA) sukeltajat löysivät kadonneen hieman alle 50 -vuotiaan miehen järven pohjasta hukkuneena sunnuntai-iltana.
Poliisi tutkii kuolemansyyn selvittämisenä eikä tiedota asiasta enempää."- Anonyymi
Liivit ylle ja tiukalle, sano muuan mies muinoin. Naiset ritisoi lausuntoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liivit ylle ja tiukalle, sano muuan mies muinoin. Naiset ritisoi lausuntoa.
Nykyisin sitä joutuu heteromiehet laittamaan housujen vyön tiukalle ja henkseli ristiin kaulan kahtapuolta jos liikkuu tuntemattomissa paikoissa missä saattaa "perämiehet" iskeä yllättäen takaapäin!😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247