Ikiaikainen?

Anonyymi-ap

Mikähän liike mahtaa olla tuo Ikiaikainen, ei näy olevan mitään kannattavaa liiketomintaa,mitä sitten siellä myytäneen ? Keskelllä tilaa on muutaman neliön ikkunaton koppi, jonka sisällä mies .Jotakin pientä on myynnissä ja tauluja näkyvissä.

24

1625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nii, saattaa olla Lyhytaikainen. Ei riitä asiakaskunta näin pienellä paikkakunnalla tuollaiseen touhuun.

• Anonyymi

Ka, missäpä sellainen on? Ei ole sattunut silmään.

• Anonyymi

S-Marketista ABC:lle päin lähtevän tien oikeallalla puolen vanha kivitalo,rautapatsaita pihalla.

• Anonyymi

Onkohan huumepesän kulissi, kun ei näytä olevan asiakkaita, eikä tarkoitustakaan sekllaisia saada.

• Anonyymi

No nyt .. ihan oli viihtyisä pieni myymälä ja mielenkiintoinen taidenäyttely. Kannattaa astua rohkeasti sisään ja käydä katsomassa. Ei maksa mitään.

• Anonyymi

On kyllä ,mutta mistä tulot tulee ja mikä piilopesä on keskellä huonetta, josta mies ilmestyy, kun on sanottavaa jostain asiasta. Ison koirankopin kokoinen tila ,mitä siellä lienee. Tämä panee epäilemään pimeitä juttuja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä ,mutta mistä tulot tulee ja mikä piilopesä on keskellä huonetta, josta mies ilmestyy, kun on sanottavaa jostain asiasta. Ison koirankopin kokoinen tila ,mitä siellä lienee. Tämä panee epäilemään pimeitä juttuja .

Sivusta saanen todeta, että siinäpä on taas päänvaivaa uteliaille. Oikein naurattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta saanen todeta, että siinäpä on taas päänvaivaa uteliaille. Oikein naurattaa.

Uteliaisuus on piinallinen vaiva. Kuin syyhy. Oikein kutkuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uteliaisuus on piinallinen vaiva. Kuin syyhy. Oikein kutkuttaa.

Huumehommat jos ovat kyseessä, ei uteliaisuus ole pahasta. Rehellisellä ihmisellä ei ole mitään muistettavaa ,eikä piiloteltavaa. Olen kaksi huumemiestä jo ilmoittanut poliisille. Kumpikin hävisi katukuvasta. Jokaisella on omat tehtävänsä ja lahjansa yhteiskunnan eteen, minulla on tämä lahja, huomioida ja nähdä, ymmärtää asioita ,hyvässä ja pahassa, sekä auttaa ja rohkaista arkoja ihmisiä. Siihen minut koulutti 5 v. kiusaamishelvetti 1970-luvulla.Lisäksi olen niin tyhmän näköinen, ettei minua osaa mikään roisto edes pelätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kaksi huumejeppeä ilmoittanut poliisille, ovat hävinneet kaupungista. Vihaan kaikkea väärää ja nuorten turmelijoita ihan eniten. Jumalan antama kallisarvoinen elämä menee pilalle ja tulevaisuuden mahdollisuudet elää hyvä elämä pienenevät. Terveys myös on vaarassa ,loppuikänsä saavat kärsiä huumeiden käytön seurauksia. Elämä on kovin lyhyt loppujen lopuksi, siitä pitäisi jokaisen saada nauttia se aika , joka on annettu täällä elämistä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurattaa ainakin huumeenmyyjiä vain niin kauan kuin kiinni jää. Pitää olla asiakkaita, jos rehellisellä pelillä pärjätä aikoo ja hankkia asuntoja. Olen kaksi huumejätkää polttanut poliisille jo ennen tätä. Kun olen niin umpityhmän näköinen ,että minulle avautuvat kaikista rahoistaan ja omaisuudestaan. Niin voi poliisille ilmoittaa asiat ja ratsian tekevät ja löytävät huumeet. Ovat olleet pitkään pois katukuvasta, siis on häkki heilahtanut , eli vankila kutsunut. Tämä ei ole minun ansiotani ja viisauttani ollut, vaan Jumala Taivaassa vihaa kaikkea pahuutta ja vääryyttä ja on antanut minulle tämän tehtävän, olla vääryyttä vastaan ja toimia ,kun aika on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkääpäs hätäilkö sen naurunne kanssa. Olen polttanut kaksi huumemyyjää Kiuruvedellä, kun olen niin tyhmän näköinen, ,että minulle avautuvat kaikki asioistaan ja minä avaudun niistä poliisille, kun näen sen suloisen näyn, että sinivalkoien iso auto tulee näkyviin.

• Anonyymi

Otsikoissa mainitusta ikiaikaisesta on tulossa Kiuruvedelle uusi ikiaikainen keskustelu. Jatkuu vielä vuosia, kuten TV-sarjat.
      Monia muitakin ikiaikaisia aiheita täällä on.

• Anonyymi

Hömpänpömppää Kiuruveden hiljaisella kylällä. Kyllä nyt energiahoitoja todella tarvitaankin ja niitähän näkyy saavan useammastakin paikasta,puhelimellakin onnistuu😂😂

• Anonyymi

Vaan on se mukavata,
        kun kiurukkaat näinnikään
        keskustelevat keskenään,
        savolaisen sopuisasti sutkautellen
        ja välillä rumastikin rutkautellen...

• Anonyymi

Tuolla perusteella aika moni liike on huumeluola. Kovin hiljaista on Alkossakin suurimman osan ajasta. Myynevätkö huumeita hiljaset ajat? Eipä noissa monissa hierontalaitoksissakaan ohi ajaessa näy liikettä tai partureissa mutta ei tarvinne kun on peitehommia ja huumerahan pesua.
      Selvännäkijällä tuntuu lahjoja olevan jumalan armosta.

• Anonyymi

Ei ole, näen silmilläni ja ymmärrän, mitä näen. . On lahjoja kullakin, minulla tämä lahja, ymmärtää asioita.

• Anonyymi

Sen kyllä uskoo että omasta mielestä on lahjoja. Niitä vaan ei muut ymmärrä arvostaa kun ovat niin tyhmiä.

• Anonyymi

En ole arvostusta vailla, vastaan vaan pilkkaajalle .

• Anonyymi

Sinä pilkkaat niin kauan, kunnes osuu omille läheisille huumeet varastamaan koko elämän.

• Anonyymi

Kannataisiko poistaa muovit jotka roikkuvat ikkunoissa?
      Antavat kuvan että rakennustyöt menossa vielä ja suojamuovit paikallaan

• Anonyymi

Eikös siellä ole remontti menissa ja nyt vasta osa talosta auki, että sillä varmaan ikkunat ummessa. Odotellaan nyt vaan kaikessa rauhassa.

• Anonyymi

Se just

• Anonyymi

Hyvä kun joutoväki joka ei ole mitään saanut koskaan aikaiseksi arvioi liiketoimien kannattavuutta. Se jolla yritystoiminnasta jotain ymmärrystä tietää ettei semmosta bisnestä olekaan joka sormia napsauttamalla lähtee lentoon. Palveluyrityksissä ei asiakkaita juuri näkyvästi käy niin sen perusteella et kyllä pysty sanomaan onko kannattavaa vai ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      110
      6180
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe