Jos näet autoon jätetyn eläimen niin riko lasi välittömästi ja toimita eläin eläinsuojeluun

Anonyymi-ap

Välittömästi ikkunat p*skaksi ja eläin talteen. Kyseinen henkilö ei ole kykenevä pitämään minkäänlaista eläintä.

12

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmista kuitenkin ensin,ettei auton ilmastointi ole päällä

• Anonyymi

Jos ilmastointi on päällä kuulee sen auton ulkopuolelle. Varmaan näkee myös koirasta ettei se ole läkähtymässä. Viime vuonna joku vouhkasi kun koira oli jätetty autoon Prisman parkkihalliin alimpaan kerrokseen. Oman auton lämpömittari näytti 22 astetta kun ajoin hallista pois. Tuskin koiralla nyt sielläkään mikään hätä oli.

• Anonyymi

Ei sitä kuule.

• Anonyymi

Kannattaa sitte muistaa, että uudemmissa autoissa voi ilmastointi olla päällä vaikka auto ei olisikaan käynnissä. Voi tulla kallis ikkuna !

• Anonyymi

Eikä meidän rotikka tykkää jos joku vetää autosta lasit paskaksi kun koira on sisällä. Varovaisuutta siis

• Anonyymi

Mä teippaan aina autosta kaikki mahdolliset rakoset umpeen kun näen että siellä on röhkivä rotikka. Rumin ja tyhmin koira ikinä.

• Anonyymi

Erityisesti tämä lasien rikkominen🔨 pitää suorittaa talvisin ettei hauvalle 🐕tule kylmä 🥶autossa.

• Anonyymi

Onko pakko ottaa koira autoon kuumalla helteellä ja vielä kauppareissulle!?ihan sama onko ilmastointi tai ei,aurinko on polttavan kuuma ja koiralla turkki päällä.vittu mitä selittelyjä koko asiasta,ja sitten nuo isojen karvaisten koirien ulkoiluttajat +30 asteen helteessä,onko pakko niitä kävellyttää kuumalla asfaltilla!?kävelkää itse paljasjaloin ja turkki päällä!

• Anonyymi

Jos minun autosta lyöt ikkunat p*skaksi ja otat koirani pois autosta niin jää odottamaan minua tai jätä yhteystietosi. Minun autossa on ilmastointi päällä jos koira on autossa. Saat maksaa aiheuttamasi vahingot.

• Anonyymi

Kommenteista saa vahvistuksen sille että koranomistajat on ihan tolloja

• Anonyymi

Oletko vähän yksinkertainen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen ?

Koiratyyli on suosikkini.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5375
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4591
    3. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      240
      4520
    4. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4421
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4374
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4192
    7. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      70
      4164
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      144
      3690
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      3014
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      2991
    Aihe