Spurgu Nemesis.

Anonyymi-ap

Oliko teillä kouluaikoina tuollainen köyhä arkkityyppinen kaveri kuljettamassa teidän matkaa läpi kouluinstituutioden? Sellainen joka oli ihan hyvä tyyppi, mutta jolle ei saanut hävitä.

24

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ikinä ollut kovin kilpailuhenkinen. Mutta osa tuntui silti pitävän minua kilpakumppaninaan kyllä

• Anonyymi

Pitivät nemesiksenään, totta kai. Nyt he sitten ovat jossain mahtavissa positioissa, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitivät nemesiksenään, totta kai. Nyt he sitten ovat jossain mahtavissa positioissa, eikö?

En oikein tiedä missä ovat.. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein tiedä missä ovat.. ☺️

Pidä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä se.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Olet varmasti ollut koulukiusaaja aikoinaan. Halveksivasti kirjoitat.

• Anonyymi

Etköhän ollut itse se josta puhut.

• Anonyymi

Sinulla on tällainen uusi anamneesi palstasta, eli palstasedästä joka näitä aloituksia kirjoittelee? Täytyy sanoa, että erittäin kaukaa haet taas tätä arkipäivän populismia

• Anonyymi

Mulla ei oo oikein ikinä ollut kilpailuviettiä sillä tavalla, kuin mulla. Aika ikävää jos silti hävisit. T. Minä

• Anonyymi

Kuulostat rumalta ihmiseltä. Inhottavalta. Vastenmieliseltä.

• Anonyymi

Jep ja sä teeskentelijältä. Luurankosi kaapissa kolisee tänne asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep ja sä teeskentelijältä. Luurankosi kaapissa kolisee tänne asti.

Eilen analyysoit tämän aloittajasedän koulukiusaajaksi ja nyt jatkat eri linjalla varjonyrkkeilyä sen kanssa omia pimeitä ajatuksiasi käsitellen?

• Anonyymi

Kukaan ei valitse sitä millaisiin oloihin syntyy. Olet harvinaisen pska tyyppi. Tiedätkös että moni on päässyt melko pitkälle elämässä vaikka olisikin huonoista oloista.

• Anonyymi

Tekeekö noin pahaa kuulla joskus totuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö noin pahaa kuulla joskus totuuksia.

Haluatko täsmentää pikku pepe, että mikä tämä kaiken olevaisen totuus on tällä kertaa mitä rakennat monologisedän juttuihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko täsmentää pikku pepe, että mikä tämä kaiken olevaisen totuus on tällä kertaa mitä rakennat monologisedän juttuihin

Onhan tämä toki viihdyttävää seurattavaa vuoroin auotaan päätä palstasedälle vuoroin tukeudutaan sen performanssiin toisella tapaa. ”Nazu” halos all the live long days

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi- näillä nk näytöillä kuva tietystä kollektiivista on aika beavis ja butthead😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi- näillä nk näytöillä kuva tietystä kollektiivista on aika beavis ja butthead😆

Ehe he he he huudappa sinne radioon, että

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen pepe.

No kirjoita enemmän noita latteuksia sädekehä päässä, niin me kaikki pelastutaan.

• Anonyymi

Oikeasti ihmiset. Teillä ei sitten ole ironian saati huumorintajua. Tuollaisia tekopyhiä tosikkoja te olette kaikki, jos joku vähän kuohii. Onnea vain kaikille elämään, kunhan eivät tule teidän eteen, eiks niin.

• Anonyymi

Oh yes big buddy castrated them feel

• Anonyymi
      UUSI

Ei ollut ei, joten taisin itse olla se.

• Anonyymi
        UUSI

Kaksoisolento

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81