Oliko teillä kouluaikoina tuollainen köyhä arkkityyppinen kaveri kuljettamassa teidän matkaa läpi kouluinstituutioden? Sellainen joka oli ihan hyvä tyyppi, mutta jolle ei saanut hävitä.
Spurgu Nemesis.
24
260
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikinä ollut kovin kilpailuhenkinen. Mutta osa tuntui silti pitävän minua kilpakumppaninaan kyllä
- Anonyymi
Pitivät nemesiksenään, totta kai. Nyt he sitten ovat jossain mahtavissa positioissa, eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitivät nemesiksenään, totta kai. Nyt he sitten ovat jossain mahtavissa positioissa, eikö?
En oikein tiedä missä ovat.. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein tiedä missä ovat.. ☺️
Pidä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä se.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Olet varmasti ollut koulukiusaaja aikoinaan. Halveksivasti kirjoitat.
- Anonyymi
Etköhän ollut itse se josta puhut.
- Anonyymi
Sinulla on tällainen uusi anamneesi palstasta, eli palstasedästä joka näitä aloituksia kirjoittelee? Täytyy sanoa, että erittäin kaukaa haet taas tätä arkipäivän populismia
- Anonyymi
Mulla ei oo oikein ikinä ollut kilpailuviettiä sillä tavalla, kuin mulla. Aika ikävää jos silti hävisit. T. Minä
- Anonyymi
Kuulostat rumalta ihmiseltä. Inhottavalta. Vastenmieliseltä.
- Anonyymi
Jep ja sä teeskentelijältä. Luurankosi kaapissa kolisee tänne asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja sä teeskentelijältä. Luurankosi kaapissa kolisee tänne asti.
Eilen analyysoit tämän aloittajasedän koulukiusaajaksi ja nyt jatkat eri linjalla varjonyrkkeilyä sen kanssa omia pimeitä ajatuksiasi käsitellen?
- Anonyymi
Kukaan ei valitse sitä millaisiin oloihin syntyy. Olet harvinaisen pska tyyppi. Tiedätkös että moni on päässyt melko pitkälle elämässä vaikka olisikin huonoista oloista.
- Anonyymi
Tekeekö noin pahaa kuulla joskus totuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö noin pahaa kuulla joskus totuuksia.
Haluatko täsmentää pikku pepe, että mikä tämä kaiken olevaisen totuus on tällä kertaa mitä rakennat monologisedän juttuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko täsmentää pikku pepe, että mikä tämä kaiken olevaisen totuus on tällä kertaa mitä rakennat monologisedän juttuihin
Onhan tämä toki viihdyttävää seurattavaa vuoroin auotaan päätä palstasedälle vuoroin tukeudutaan sen performanssiin toisella tapaa. ”Nazu” halos all the live long days
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi- näillä nk näytöillä kuva tietystä kollektiivista on aika beavis ja butthead😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi- näillä nk näytöillä kuva tietystä kollektiivista on aika beavis ja butthead😆
Ehe he he he huudappa sinne radioon, että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen pepe.
No kirjoita enemmän noita latteuksia sädekehä päässä, niin me kaikki pelastutaan.
- Anonyymi
Oikeasti ihmiset. Teillä ei sitten ole ironian saati huumorintajua. Tuollaisia tekopyhiä tosikkoja te olette kaikki, jos joku vähän kuohii. Onnea vain kaikille elämään, kunhan eivät tule teidän eteen, eiks niin.
- Anonyymi
Oh yes big buddy castrated them feel
- AnonyymiUUSI
Ei ollut ei, joten taisin itse olla se.
- AnonyymiUUSI
Kaksoisolento
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132