Niin ne piti nämäkin oppirahat maksaa ja sydämen kanssa kalliisti.
Note to my self: jos asia ei etene muutamassa viikossa, mene eteenpäin. Älä jää odottamaan jotain ihmettä. Ota se joka sinut oikeasti haluaa ja osoittaa sen!
Oppirahat maksettu
89
662
Vastaukset
- Anonyymi
Totta.
Etanolinkatkuinen haluaminen ei ole oikeaa.- Anonyymi
Ei ole ollut mitään etanolinkatkuista missään vaiheessa.
- Anonyymi
Niinkö kireäksi nämä palstaäijän avaukset vetää? Voi voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö kireäksi nämä palstaäijän avaukset vetää? Voi voi
Oletko katkera jostain, siltä kommentointisi vaikuttaa? -sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta, minusta se ei aina ole noinkaan yksioikoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, itse kohdannut todellisen ilmapiirin myrkyttäjän. Erehdyin häntä luulemaan täydelliseksi itselleni ja totuus oli kaikkea muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina, mutta rajansa oikeasti kaikella. Paljonko antaa sattua, ennen kuin tajuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, itse kohdannut todellisen ilmapiirin myrkyttäjän. Erehdyin häntä luulemaan täydelliseksi itselleni ja totuus oli kaikkea muuta.
Mitä muuta se oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko katkera jostain, siltä kommentointisi vaikuttaa? -sivusta-
Ehkä vaan näen läpi mitä ”tietoa” yrität tuottaa tai joku yrittää. Eikö ole ylipäätään järjetöntä puuttua tällaiseen keskusteluun mitä tulee happamana kommenttiin mihin vastasin? Niin että kerro heti ku joku logiikka löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta se oli?
Varmaan palstasetä voisi kertoilla sinulle vaikka, että hän oli kauheen komea mies, läänin veijari kuka sen ties
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan palstasetä voisi kertoilla sinulle vaikka, että hän oli kauheen komea mies, läänin veijari kuka sen ties
Ja laulaa itsestään siis. Laulamisiin, tyypit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juopot hosuu ja kiirehtii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta se oli?
Hän ruokki sitä hyvä uskoisuuttani omalla käytöksellään monin tavoin. Minä halusin uskoa toiseen, hyvä uskoisuuttani. Tein virheitä kokemattomuuttani. Hän pelasi ja oli päiviä, joilla lisäsi uskoani ja oli päiviä, jolloin oli epäuskoa.
Minun olisi pitänyt ottaa etäisyyttä (hän leikki varovaisuudellani), mut halut uskoa hyvään esti etäisyyden oton. Hän käyttäytyi petollisesti, itse koin huijatuksi tulemisen. Maksoin kans kokemastani kalliisti.
Hän oli uhriutuja/ mustamaalaaja. Tämä selvisi jälkeenpäin. Hyvät aistimukset muuttuivat todella huonoiksi kokemuksiksi mm. uhriutumisen myötä. Uskon varovaisuuteni osin muuttaneen häntä?
Uskon hänen olleen traumatisoitunut jo ennen tätä meidän juttua, siksi pelasi minulla likaista peliään raukkamaisesti. Halusi kostaa minulle jostain, aiemmin kokemastaan? Tyyliin kaikki miehet ovat samanlaisia?
- Anonyymi
Monestihan voi luulla haluavansa jonkun tosissaan ja aluksi on ihanaa. Sitten homma vain lässähtää, kun ei ole sopiva. Se on nykypäivää ja tinderistä löytyy uudet alkuhuumat sen haihduttua. Voiko joku haluta sinut tosissaan heti alussa, kun ei edes tunne sinua?
- Anonyymi
Ei pidä osoittaa haluavansa, jos ei ole valmis etenemään. Ei pidä myöskään jättää roikkumaan toista tai osoittaa muille, että on jotain juttua. Äärettömän Itsekästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä osoittaa haluavansa, jos ei ole valmis etenemään. Ei pidä myöskään jättää roikkumaan toista tai osoittaa muille, että on jotain juttua. Äärettömän Itsekästä.
Ihan samaa mieltä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä 👍
Roikkumaan jättäminen on kauheaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikkumaan jättäminen on kauheaa.
Ihan helvettiä.
- Anonyymi
Eli varpajaiet ilman kakaraa ns? Haastetta aivoille palstaäijän ja aapeen monologiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
- Anonyymi
no voi haluta jos olet ihmeellisen näköinen, ei siihen mitään tuntemisia tarvitse silloin
- Anonyymi
Lue ja toimi sen mukaisesti.
- Anonyymi
kunnon pässi :-D Kai mä nyt aion tulevaisuudessa toimiakin niin. Olet varmaan just sellanen ihminen, jolla ei ole mitään omaa sanottavaa ikinä.
- Anonyymi
Nii ne ois sanonu reservissäki esim. Ei pysty
- Anonyymi
Voisit lopettaa neuvojen jakamisen ja lopettaa miehillä leikkimisen. Sinun touhusi oli todella sairasta. Miten edes kehtasit, kun ottaa huomioon tilanteen.
- Anonyymi
suksi sinä johonkin, ei liity sinuun mitenkään tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁✌️
Sulle saattaa tulla uutisena, että kaikki naiset ei pelaa. Minä olen yksi niistä. En ikinä, vaan kun olen jostain kiinnostunut olen vain hänestä kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle saattaa tulla uutisena, että kaikki naiset ei pelaa. Minä olen yksi niistä. En ikinä, vaan kun olen jostain kiinnostunut olen vain hänestä kiinnostunut.
Eli kun seurustelet miehen kanssa olet vain hänestä kiinostunut, sitten kävelet kadulla ja vastaan tulee ihastuttava mies niin oletkin vain kiinostunut hänestä. Sitten panoreissun jälkeen taas olet kiinostunut vain seurustelukumppanistasi. Ymmärsinkö oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kun seurustelet miehen kanssa olet vain hänestä kiinostunut, sitten kävelet kadulla ja vastaan tulee ihastuttava mies niin oletkin vain kiinostunut hänestä. Sitten panoreissun jälkeen taas olet kiinostunut vain seurustelukumppanistasi. Ymmärsinkö oikein.
Suksi nyt oikeesti jonnekin. Ei liity minuun mitenkään sun sekopää skenaariot. Mene haukkumaan sitä oikeaa kohdettasi. Todennäköisesti tuokin turhaa, koska sun mustasukkaisuus paistaa läpi sen verran, ettei ole kyllä tervettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on just tällaisia, kaikki pyyhkiintyy korvien välistä kun selän kääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ollaan niin rakastuneita niin rakastuneita, mutta totuus on aivan toinen. On näitä narskuja nähty. Osaavat olla mielin kielin kohteellensa ja samaan aikaan touhuaa muiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä ja jos ilmoittaa pelaavansa jossain ei pelaa sen kanssa kenelle on sanonut tykkäävänsä.
- Anonyymi
No nyt menee jo kiinnostavaksi palstasedän juonto oman aloituksensa suhteen. Yolo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit ymmärrellä just mitä lystäät mitä tulee aloittajaäijän tilitykseen, hyvä jos lisää elämänmyönteistä asennetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle nk tapailuvaihe esim kuin vaikkapa yhteen viestiin vastaaminen tai yhdet kahvit puheet, että voi sopia heti avoimesti ja reilusti struktuureista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle nk tapailuvaihe esim kuin vaikkapa yhteen viestiin vastaaminen tai yhdet kahvit puheet, että voi sopia heti avoimesti ja reilusti struktuureista?
Run to the hills, run for your life
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MinäkääN en ala leikittämääN ketääN enääN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Run to the hills, run for your life
Tykkään selkeästä struktuurista, meissä kaikissa asuu pieni autisti, sen olen todennut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi nyt oikeesti jonnekin. Ei liity minuun mitenkään sun sekopää skenaariot. Mene haukkumaan sitä oikeaa kohdettasi. Todennäköisesti tuokin turhaa, koska sun mustasukkaisuus paistaa läpi sen verran, ettei ole kyllä tervettä.
Ei se oo se ,vaan se et palleihin ja sydämeen sattuu ku
Kaikki menikin ihan vituiksi mitä oli ja odotti.
Ja mun mielestä asioita saa kirjoittaa ulos.
Itseäni se auttanut paljonkin.
AP voimia .
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä helvetistä olet saanut päähäsi tämmöisiä? Jos et osoita kiinnostusta ja sanot ettei sinulla ole tunteita toista kohtaan niin miksi hänen pitäisi jäädä yksin odottamaan sinua joka et itsekään tiedä mitä haluat?!
Jos toinen ottaa sen hylkäämisenä niin
sinkkuna hänellä lienee oikeus etsiä parempaa. Itse olen sinkku ja etsin
kunnollista miestä enkä ole kenenkään
toisen kanssa ennenkuin sen löydän,
hänet joka on itselleni tarkoitettu!!! Se
jos kaipaan toista miestä menneisyydestä
ei kuulu kenellekään muulle, etenkään
sellaiselle joka on sitoutumiskammoinen vai oletatko että odottaisin jotakuta joka ei saa asioita aikaiseksi tai ilmaise välittämistä tai tunteitaan millään tavalla? No thank you!
Mn
- Anonyymi
Se on just tuollaista kun naiset pelailee.
- Anonyymi
Miehet pelailee!
- Anonyymi
Selän takana uhkailua ja haukkumista. Hienosti vedätte.
- Anonyymi
Mitä helvetin uhkailua? Ei kuulu tapoihin tuokaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymiä uhkailua , annetaan ymmärtää ja kuitenkaan tuosta ei voi ymmärtää mitään olet kuvottava . Et itse ota oikeasti mitään vastuuta, vain ulinaa.
sivusta - Anonyymi
Selän takana uhkailu -onko se palstaäijäaapee sama ku tänne nettiin iniseminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei se pitää ihon heleänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymiä uhkailua , annetaan ymmärtää ja kuitenkaan tuosta ei voi ymmärtää mitään olet kuvottava . Et itse ota oikeasti mitään vastuuta, vain ulinaa.
sivustaKeitähän vielä toisetkin sumpit ja lue koko etusivu uudelleen
- Anonyymi
Miten vaikeata voi olla kommentoida ns. sivusta, eikä olettaa, että minä aloittaja liityn teidän sekopäiden sekoiluihin.
- Anonyymi
Mullekin tuli oikein hiki täällä ku mietin mitenhä minä liityn tähän netin KalaPaliikkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullekin tuli oikein hiki täällä ku mietin mitenhä minä liityn tähän netin KalaPaliikkiin
Alkas käydä jo vähän vanhax
- Anonyymi
Kun kaksi aikaansaavaa ihmistä törmää, alkaa tapahtua. Tiedostaen kuitenkin, että ruhjeilta ei voi välttyä. Ne nyt ei ole mitään verrattuna siihen, kuinka ollaan jo haavoilla ja mustelmilla.
- Anonyymi
On elämä tilanteita kuule missä ei voi edetä esim.sama työmaa.Tai no,voi mutta riskit on jos ei onnea yhdessä jotta toinen joutuu lähtee siitä työstä.
- Anonyymi
Ei tässä mitään sänkyhommia ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai noihin mustelmiin viittaat..?
- Anonyymi
Kukkotappelut katsotaan Suomessa eläinrääkkäykseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa reteetä- pää mukkaa sängynreunaan sen vähintään takaan🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai noihin mustelmiin viittaat..?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkotappelut katsotaan Suomessa eläinrääkkäykseksi
Siis eläinsuojelurikokseksi
- Anonyymi
Kun kaksi aikaansaavaa ihmistä kohtaa, tiedän tuon. hoidetaan hommat ja lähdetään tahoillemme kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Mitään hommia ei ole hoidettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään hommia ei ole hoidettu!
Lakaiskaa edes rappuset
- Anonyymi
Onpas sinulla kiire. Eihän sitä muutamassa viikossa ehdi edes syvemmin ihastua!
Jos olisin elämäni aikana ”ottanut sen, joka minut oikeasti haluaa ja osoittaa sen”, olisin päätynyt parin aika kehnoksi osoittautuneen miehen kumppaniksi. 😕 Kyllä minä otan vain sen, jonka itse haluan, jos mies myös haluaa minut. Vaikka siihen menisi vuosia.
Rakkaus on kärsivällinen.- Anonyymi
Kyllä tässä on kuukausia takana ja siksi juuri totean, että muutama viikko olisi pitänyt riittää ymmärtämään, ettei mitään ole tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on kuukausia takana ja siksi juuri totean, että muutama viikko olisi pitänyt riittää ymmärtämään, ettei mitään ole tulossa.
Oletko itse osoittanut haluavasi jotain enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon enemmän kuin hän. Ei ole ollut epäselvyyttä mun vapaudesta, enkä ole pelleillyt muiden kanssa. Siinä mielessä siis kyllä. Olen ollut johdonmukainen niiden tietojen valossa ja tilanteiden mukaan.
- Anonyymi
On, tosi kärsivällinen. Meni puolet elämästä huomata, ettei ketään voi rakastaa ehjäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä nyt tälle ehtymättömälle lähteellesi eli palstasedälle joku summaus esim sen viime päivien kirjoituksista👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä nyt tälle ehtymättömälle lähteellesi eli palstasedälle joku summaus esim sen viime päivien kirjoituksista👍
Narkissos katsoi kuvajaista guben kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon enemmän kuin hän. Ei ole ollut epäselvyyttä mun vapaudesta, enkä ole pelleillyt muiden kanssa. Siinä mielessä siis kyllä. Olen ollut johdonmukainen niiden tietojen valossa ja tilanteiden mukaan.
Mutta tiesikö se mies sinun "vapaudestasi" mitään? Olet siis jutellut sen kanssa näistä asioista suoraan?
- Anonyymi
Tiedän tunteen, mutta ajatukset on aamulla ja illalla toisenlaisia. En tuollaista päätöstä voi tehdä, koska katuisin sitä. Olemme molemmat sitoutuneet ja sen puolesta luottavaisia. Helpottaa kun kuulumisia vaihdetaan.
- Anonyymi
Tässä ei kukaan ole sitoutunut, eikä kuulumisia vaihdettu. Mutta tsemppiä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei kukaan ole sitoutunut, eikä kuulumisia vaihdettu. Mutta tsemppiä sulle.
Kuuulumisia- kirjoitat välillä aloittajasetä kuin vanhat mummat ja paapat
- Anonyymi
Ei se toisen luonne tällä palstalla avaudu.
- Anonyymi
Ei tietenkään. Jos ei panosta yhtään, vaan päin vastoin, niin tarvitseeko sitä enää tutustuakaan siihen luonteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Jos ei panosta yhtään, vaan päin vastoin, niin tarvitseeko sitä enää tutustuakaan siihen luonteeseen.
Eli tarkoitatko, että olet ollut tyyppiin muutaman viikon ajan ihastunut ja tällä anonyymipalstalla tehnyt johtopäätelmän, että se on tietynlainen, väärän painoinen, väärän värinen j vastaa ei, kun pitäisi sanoa kyllä. Ja nenäkin on liian pieni.
Ymmärsinkö nyt oikein tämän keissin? Haiskahtaa vedätykseltä tai lämpimiksesi kirjoittelet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarkoitatko, että olet ollut tyyppiin muutaman viikon ajan ihastunut ja tällä anonyymipalstalla tehnyt johtopäätelmän, että se on tietynlainen, väärän painoinen, väärän värinen j vastaa ei, kun pitäisi sanoa kyllä. Ja nenäkin on liian pieni.
Ymmärsinkö nyt oikein tämän keissin? Haiskahtaa vedätykseltä tai lämpimiksesi kirjoittelet?Mitä jos ihan ajatuksella lukisit, vaikka tuskin sekään sun kohdalla auttaa.
- Anonyymi
Paraskin sanomaan palastasetää eli aloittajaa toiseksi projisoiva. Voi jehna..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps ja muutkin- oh here comes gravity, here comes reality oh no we don’t take it? Kannattais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ymmärrät edes koko projispinnin merkitystä. Sulle se on pelkkä muotisana, jota käytät koska muutkin. Jos kyvyt loppuu coi pitää ihan vaikka suunsa kiinni.
- Anonyymi
Niinpä niin, jos mies ei osoita kiintymystään millään tavoin vaan rakentaa pelkästään etäisyyttä ja ristiriitoja niin hän ei sua halua. Parempi jatkaa matkaa.
- Anonyymi
Sinähän se kuvion tiedät, mutta näin.
- Anonyymi
Onko tänäiltana jo pannu kuumana.
- Anonyymi
sulle ei koskaan.
- Anonyymi
Kun toine ei välitä mistään ekä edes osoita tykkäävänsä ja kritisoi on hyvä ottaa etäisyyttä.
- Anonyymi
Ja taas tuodaan omia kokemuksia tänne, jotka ei liity tähän aloitukseen ainakaan 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112