"Kouvolassa on tasaisen tylsää ja tasapaksua"
He kertovat, että puistot tekevät Kotkasta Kouvolaa kauniimman.
Meri ja puistot tekevät Kotkasta Kouvolaa kauniimman kaupungin.
Kouvolalaiset ylistävät Kotkan kauneutta
15
297
Vastaukset
- Anonyymi
Meri tekee kotkasta kauniin,ihmiset ei
- Anonyymi
Kotkassakin puistojen tekemistä lähinnä vastustettiin mutta nyt niiden positiivinen maine kelpaa jo kaikille
- Anonyymi
Meren rannasta pääset vaikka Ameriikkaan, Kimolan kuraojasta Ruokonniemen Vähä-Ruhmakseen mustikkaan.
- Anonyymi
Nykyään jos joku haluaa matkustaa Amerikkaan niin ei tarvitse siihen meren rantaa. Mutta joka paikassa omalla tavallaan ja järjellään.
- Anonyymi
Puistot eivät tuo työpaikkoja tai vaurautta kaupungille.
- Anonyymi
Onko puistottomuus tuonut Kouvolalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolassa on paljon puistoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolassa on puistoja enemmän kuin Kotkassa. Laske vaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolassa on puistoja enemmän kuin Kotkassa. Laske vaikka.
No ilmankos kaupunki on persaukinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmankos kaupunki on persaukinen.
Kotka on vaurautta pursuava kaakonkulman metropoli. Virolahtelaiset kalakauppiaat ja Miehikkälän pärekorikauppiaat valloittaneet Kotkan torinkin. Haminasta tulevat kuvaamaan droneilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolassa on paljon puistoja
Manski Puisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manski Puisto
Veturi Puisto
- Anonyymi
Herätys Kouvola Älkää antako musiikkia ymmärtämättömien vaikuttaa Kymi Sinfoniettan tuhoamiseen
- Anonyymi
Kouvolan puistojen taso aivan surkea verrattuna Kotkaan. Puistokemistejä tosin Kouvolassa enemmän.
- Anonyymi
Eikä Kouvolassa ole ollut Kotkaa tunnetuksi tuonutta punaista taloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O422127Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on111936Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631551Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1861503Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok751301Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81251Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201086Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?201054- 121048
- 63974