Etsin itselleni avioliittotarkoituksessa mallitasoista 18-25-vuotiasta naista, luonne on vielä tärkeämpi kuin ulkonäkö. Voisin tarjota hyvän elämän.
En ole epätoivoinen, pärjään kyllä yksinkin. Vielä sen verran, että hänen pitäisi olla uskovainen.
ETSINTÄKUULUTUS
34
624
Vastaukset
- Anonyymi
Olen bi. Missin mitat. Tykkään kimppakivasta.
Olen hetero, en tykkää sellaisesta. Tykkään hellästi rakastella sylikkäin.............. tunne on tärkein.
- Anonyymi
onegas-00 kirjoitti:
Olen hetero, en tykkää sellaisesta. Tykkään hellästi rakastella sylikkäin.............. tunne on tärkein.
Haaveesi menee mukanasi hautaan.
- Anonyymi
Voi Miia, olen ihastunut Sinuun, mulla on Sun kuva fasessa.
Oonko minä stalkkaaja :)
-00 - Anonyymi
Onnea puolison etsintään! Vanhoillislestadiolaisesta puolisosta ei välttis kannata haaveilla, koska vl:t etsivät yleensä puolison omasta joukosta.
Minä olen kyllä Vanhoillislestadiolaisuuden sisällä, etsin uskovaista tyttöystävää, kirkon nuorisoherätyksen hyväksyn myös.
- Anonyymi
Vl:t ovat ilmeisesti suhteellisen sisäsiittoista joukkoa, koska he etsivät yleensä puolison omasta joukosta. Siitä ei hyvää seuraa: sairauksia sekä epämuodostumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vl:t ovat ilmeisesti suhteellisen sisäsiittoista joukkoa, koska he etsivät yleensä puolison omasta joukosta. Siitä ei hyvää seuraa: sairauksia sekä epämuodostumia.
Vl-porukka on riittävän iso, jotta mitään sisäsiittoisuuden haittoja olisi havaittavissa.
- Anonyymi
onegas-00 kirjoitti:
Minä olen kyllä Vanhoillislestadiolaisuuden sisällä, etsin uskovaista tyttöystävää, kirkon nuorisoherätyksen hyväksyn myös.
Oletko hiljattain parannuksen armon saanut ja taustasi jossain toisessa liikkeessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vl-porukka on riittävän iso, jotta mitään sisäsiittoisuuden haittoja olisi havaittavissa.
Olen kuullut, että sukulaissuhteita olisi joskus ollut vl-porukan piirissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut, että sukulaissuhteita olisi joskus ollut vl-porukan piirissä.
Urbaanilegendoja riittää, tuo on selvästi sellainen. Lopen suviseurojen aikaan toimittaja oli selvittänyt sellaista varmaan kaikkien kuulemaa urbaanilegendaa, jonka mukaan alkoholi ja kondomit loppuisivat lähialueen kaupoista suviseurojen aikaan. Osa kaupoista raportoi päinvastoin matalammasta myynnistä näissä tuotteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkijat tutkii juurikin niitä sisä siittoista sairauksia lestoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkijat tutkii juurikin niitä sisä siittoista sairauksia lestoilla.
Puppua, mutta anna vain tutkimusten/tutkijoiden nimet rohkeasti, jos sellaisia on annettavaksi.
Minea W. , oletko Tanskasta tullut Suomeen, odotan Sinua. <3
- Anonyymi
m-neilicca
- Anonyymi
Olet ihan yhden kassa neidin näköinenkin!
- Anonyymi
haottaako jos olen mies mulla on menkat menossa ja ulvon täyden kuun aikaan
- Anonyymi
olen aika mahdoton vapaa ja viriili ihmeiden tekijä sammakoita pääse tuon tuostakin suusta ja niiden kääntäminen ruotsiksi on erikoistunut alaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen aika mahdoton vapaa ja viriili ihmeiden tekijä sammakoita pääse tuon tuostakin suusta ja niiden kääntäminen ruotsiksi on erikoistunut alaani
kelo puun uitto hammas tikku kusetuksella ei tule kuuloonkaan joten uima koulussa pitää olla 10 tähti merkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kelo puun uitto hammas tikku kusetuksella ei tule kuuloonkaan joten uima koulussa pitää olla 10 tähti merkkiä
Taiat olla anna gube!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla anna gube!
Vanha gubb👆!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha gubb👆!
Kirjoitus ohjelma ei toi.i!
- Anonyymi
mökin etsin mut sen täytyy olla varattu
- Anonyymi
Lotta, kuulin että olit rallissa ja olet nyt Reisjärvellä <3
ap- Anonyymi
Korjaan, tarkoitan Miia V. :)
-00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, tarkoitan Miia V. :)
-00Misu vai
- Anonyymi
luonne on vielä tärkeämpää kuin ulkonäkö=nipottajat nalcuttavat happaman piccuisen nacin naisen ciljuntaa
- Anonyymi
tai nipottajat nalcuttavat piccuisen naisen happaman canin ciljuntaa
- Anonyymi
hänen pitäisi olla uskovainen=lestadiolaisten hicoileva canin lanta hicotus vastainen
- Anonyymi
Reisjärvellä oli nättejä tyttöjä <3
-00 - Anonyymi
Eivät vanhoillislestadiolaiset ole uskovaisia vaan mammonanpalvojia.
- Anonyymi
Millainen on mallitasoinen?
- Anonyymi
Lotta, kuunteletko seuroja? <3
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568728IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2965974- 1761935
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761820- 1901392
- 781344
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61237Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?621233Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191063- 1091061