Onko sulla

Anonyymi-ap

Huono omatunto mies?
Olet tehnyt jotain, mikä on ollut omia periaatteitasi vastaan ja vasta jälkikäteen mietit, että ei olisi pitänyt. Tai että miltä siitä toisesta olisi kenties tuntunut?
🤔

52

669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos tuolle linjalle lähtee miettimään, että miltä toisesta tuntuu... Sitä saa mitä tilaa lauloi Simokin.

• Anonyymi

Rakkauteen tuo silmä silmästä ei kuulu mitenkään. Jos huomaat, että toinen on tehnyt virheen ja hän katuu, haluat silti rangaista naista? Ei kuulu terveeseen suhteeseen. Sama on tietysti toisin päin myös.

• Anonyymi

Sinulla ei taida olla tähän omituiseen hokemaan mitä näihin palstaäijän avauksiin ilmestyy ikäänkuin mitään sisältöä tai annettavaa? Tai ehkä se edustaa sulle aivan mitä tahansa mikä löytyy täältä kiekkokaukalostasi🤔. Sivusta Tee Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkauteen tuo silmä silmästä ei kuulu mitenkään. Jos huomaat, että toinen on tehnyt virheen ja hän katuu, haluat silti rangaista naista? Ei kuulu terveeseen suhteeseen. Sama on tietysti toisin päin myös.

Kaikkein kipeintä näissä aloituksissasi on palstasetä tämä käyttämäsi retoriikka- silmä silmästä? At ease soldier

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tässä on rakkaudesta saatikka terveestä parisuhteesta puhunut..?

• Anonyymi

Turhaa pakottaa toista yrittää ymmärtää virheitänsä. Kulutat vaan omia voimiasi. Jätä mielestäs pois. Ei kaikki tajuu, ei halua jne ehkä myöhemmäs elämässä ne hiffaa miten pskasti toimivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa pakottaa toista yrittää ymmärtää virheitänsä. Kulutat vaan omia voimiasi. Jätä mielestäs pois. Ei kaikki tajuu, ei halua jne ehkä myöhemmäs elämässä ne hiffaa miten pskasti toimivat.

Mistä sä tässä puhut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä tässä puhut

Ymmärrät vielä joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipäätään hyviin käytöstapoihin, mutta ennenkaikkea terveisiin ihmissuhteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä säikähdit sanaa rakkaus ja parisuhde sori🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä tässä puhut

Etkö ymmärtänyt?

• Anonyymi

Omatunto on puhdas. Rakastan häntä naista.

• Anonyymi

Pus, sinä mies...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pus, sinä mies...

Kiitos samoin, sinä nainen..

• Anonyymi

Et rakasta,
        jos olet AP?
        Eikä edes tarvitse ei kukaan odota sinun toimivan normaalisti ja mitä kirjoittelusi uhriin tulee. Häneltä et tule koskaan saamaan rakkautta.
        Hänen naisen rinnalle et kuulu/et tule koskaan pääsemään.
        Kirjoittelut kertoo sinusta, että olet paha mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et rakasta,
        jos olet AP?
        Eikä edes tarvitse ei kukaan odota sinun toimivan normaalisti ja mitä kirjoittelusi uhriin tulee. Häneltä et tule koskaan saamaan rakkautta.
        Hänen naisen rinnalle et kuulu/et tule koskaan pääsemään.
        Kirjoittelut kertoo sinusta, että olet paha mies.

Lopeta höpötys tuntemattomalle! En ole kukaan "tuttusi".

• Anonyymi

En ole tehnyt mitään mitä minun täytyisi katua. Vielä vähemmän olen tehnyt sellaista, että se olisi satuttanut jotain toista. Toista se on naisella. Hänen kyseenalaiset teot eivät kestäneet päivänvaloa missään vaiheessa.

• Anonyymi

Spruits kerrotko palstaäijä hieman lisää kuten tod yliovela knatterton sanoisi

• Anonyymi

Ei ole tehnyt mitään hyvää vain ei sanomista

• Anonyymi

Millainen on huono omatunto mistä se tulee?

• Anonyymi

Se on hiipivä tunne ennen ku avaat jallupullon korkkia tai heität pöytään lainit? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hiipivä tunne ennen ku avaat jallupullon korkkia tai heität pöytään lainit? Sivusta

Ps tämä itsensä palstaäijän hölinöihin sijoittelu muutaman ilmaan heitetyn kurajuorun perusteella on joku healing

• Anonyymi

Tyhmyydestähän kärsii muut, ei typerys itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps tämä itsensä palstaäijän hölinöihin sijoittelu muutaman ilmaan heitetyn kurajuorun perusteella on joku healing

Tai keino ylläpitää sitä illuusiota itselleen tmv, että ”joku” fantasia ois totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sinä kyllä 😆

• Anonyymi

Ei ole tietoa tunteista niin ei voi loukkaantua. Pahoillaan voi tietysti olla.

• Anonyymi

Onko sinulla tunteita häntä kohtaan? Jos on, niin silloin pitäisi toimia ettei jää epäselvää . Lisäksi jos haluaa herättää toisen kiinnostuksen, niin siinä ei silloin leikitä ja "loukata" koska ei voi varmuudella tietää toisen tunteita. Ei tää elämä ole oikeasti niin vtun vaikeeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla tunteita häntä kohtaan? Jos on, niin silloin pitäisi toimia ettei jää epäselvää . Lisäksi jos haluaa herättää toisen kiinnostuksen, niin siinä ei silloin leikitä ja "loukata" koska ei voi varmuudella tietää toisen tunteita. Ei tää elämä ole oikeasti niin vtun vaikeeta.

Sä et ole kovin älykäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ole kovin älykäs

Ja sinähän tuon lauseen myötä osoitat vertaistaan vailla olevaa älykkyyttä? Käytitkö oikein chat gpt:tä?

• Anonyymi

Ku ku ku ka oli se pa pa panomies? Yhtä legenda ku hammaskeiju lapsille

• Anonyymi

Ei o tarvinnu moisia miettiä kun en ole toiminu omia periaatteitani vastaan niin tehdessäni osoittaisin olevani samanlainen kuin yhdeksänkymmentä prosenttia maailman ihmisistä millään muulla ei tuolloin olisi väliä kuin rahalla hinnasta kun pääsee sopuun ni ihan kuka vaan on ostettavissa sen olen oppinu myöskin jo kauan si pitää vaan aina keksiä se hinta millä kukakin on myytävänä yllättävänkin monen ihmisen saa ostettua halutessaan jo pienelläkin summalla rahaa

• Anonyymi

Olen. Ne on usein tapahtunu impulsiivisesti, ajattelematta, tiedostamatta. Harvoin tarkoituksella teen vastoin omaatuntoa/periaatteita. Ja olen yrittänyt ajatella miltä se voi toisesta tuntua. Elämässä tulee tehtyä virheitä.

• Anonyymi

Jätätkö asian siihen vai yritätkö korjata tekemäsi virheen/virheet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätätkö asian siihen vai yritätkö korjata tekemäsi virheen/virheet?

Joskus yritän korjata, useinmiten asiat jää ja toivoo toiselta ymmärrystä ja anteeksiantoa. Mulla on sellanen olo, että kun tietty raja on ylitetty tai tarpeeksi monta kertaa tullut jotain rikottua, niin ei se ihmissuhde enää korjaannu vaikka mitä selittäis tai tekis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus yritän korjata, useinmiten asiat jää ja toivoo toiselta ymmärrystä ja anteeksiantoa. Mulla on sellanen olo, että kun tietty raja on ylitetty tai tarpeeksi monta kertaa tullut jotain rikottua, niin ei se ihmissuhde enää korjaannu vaikka mitä selittäis tai tekis.

Näinhän se tietysti on. Silti se anteeksipyyntö ja selitys voi olla varsinkin sille toiselle äärettömän tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on anteeksi annettu rakas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä 👍 ja varmaan koskee molempia osapuolia. Satutettua ja satuttajaa.
        Sitten kun kahvi on pöydällä niin sitä on vaikea saada takaisin kuppiin.
        -Ap

• Anonyymi

Oli siitä asiasta, mutta huomasin silloin muitakin muuttujia.

• Anonyymi

Huomasit tunteet jotain toista kohtaan?

• Anonyymi

Peruskoulusta saakka kukaan ei ole miettinyt minun tunteitani jotenka en edes ajattele tällaisia asioita. Tämä maailma on jokatapauksessa helvetti.

• Anonyymi

Onko joku joskus pyytänyt anteeksi sinulta?

• Anonyymi

Kadun tekojani Sen kaa täytyy elää. En pääse kuoleman ruumiista irti.

• Anonyymi

Kyllä vai ei? Sitä kysyessä aika kuluu. Hyvää päivän jatkoa mieheltä.

• Anonyymi

kannattaisiko ihan ääneen kysyä se kyllä vai ei-

• Anonyymi

Kukaan eìole täydellinen kun toimitaan laajalla alueella. Ottaa tai jättää harkintaa siihen ja sekään ei aina ole miltä tuntuu. Seiso keskellä maalia ota koppeja käytä stoppia.

• Anonyymi

Siinä on oppia ja vanha viisauskin lakkaa olemasta. Ikää tulee senssit vähenee.

• Anonyymi

Erosta köyhyys jääkaappi tyhjä.

• Anonyymi

Mistä erosta? Sano nyt. Etkö ymmärrä ettet ymmärrä tätä tilannetta etkä voi puhua näin

• Anonyymi

Toivottavasti on! Hänellä ei tuntunut olevan mitään käsitystä siitä, mitä hänen tekemisensä saivat aikaan ja kuinka kauhealta se kaikki tuntui!

• Anonyymi

Casualiform ei ole mikä tahansa lintu.

• Anonyymi

Mun suhteen ei ainakaan tarvitse kokea huonoa omaatuntoa. Mä teen omat päätökseni. Ajattelen, että me ollaan ikävä kyllä vain ihmisiä ja tehdään kaikenlaista. En halua kutsua niitä edes virheiksi, koska en halua olla virhe. Oon ennemmin "kaikenlaista". Oon myös aikuinen ja itse vastuussa itsestäni, hänen ei tarvitse minun vuokseni kokea huonoa omaatuntoa.

Nainen sivusta

• Anonyymi

Niin, meille joillekin on suotu omatunto.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82