Huono omatunto mies?
Olet tehnyt jotain, mikä on ollut omia periaatteitasi vastaan ja vasta jälkikäteen mietit, että ei olisi pitänyt. Tai että miltä siitä toisesta olisi kenties tuntunut?
🤔
Onko sulla
52
669
Vastaukset
- Anonyymi
No jos tuolle linjalle lähtee miettimään, että miltä toisesta tuntuu... Sitä saa mitä tilaa lauloi Simokin.
- Anonyymi
Rakkauteen tuo silmä silmästä ei kuulu mitenkään. Jos huomaat, että toinen on tehnyt virheen ja hän katuu, haluat silti rangaista naista? Ei kuulu terveeseen suhteeseen. Sama on tietysti toisin päin myös.
- Anonyymi
Sinulla ei taida olla tähän omituiseen hokemaan mitä näihin palstaäijän avauksiin ilmestyy ikäänkuin mitään sisältöä tai annettavaa? Tai ehkä se edustaa sulle aivan mitä tahansa mikä löytyy täältä kiekkokaukalostasi🤔. Sivusta Tee Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauteen tuo silmä silmästä ei kuulu mitenkään. Jos huomaat, että toinen on tehnyt virheen ja hän katuu, haluat silti rangaista naista? Ei kuulu terveeseen suhteeseen. Sama on tietysti toisin päin myös.
Kaikkein kipeintä näissä aloituksissasi on palstasetä tämä käyttämäsi retoriikka- silmä silmästä? At ease soldier
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tässä on rakkaudesta saatikka terveestä parisuhteesta puhunut..?
- Anonyymi
Turhaa pakottaa toista yrittää ymmärtää virheitänsä. Kulutat vaan omia voimiasi. Jätä mielestäs pois. Ei kaikki tajuu, ei halua jne ehkä myöhemmäs elämässä ne hiffaa miten pskasti toimivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa pakottaa toista yrittää ymmärtää virheitänsä. Kulutat vaan omia voimiasi. Jätä mielestäs pois. Ei kaikki tajuu, ei halua jne ehkä myöhemmäs elämässä ne hiffaa miten pskasti toimivat.
Mistä sä tässä puhut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tässä puhut
Ymmärrät vielä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään hyviin käytöstapoihin, mutta ennenkaikkea terveisiin ihmissuhteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä säikähdit sanaa rakkaus ja parisuhde sori🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tässä puhut
Etkö ymmärtänyt?
- Anonyymi
Omatunto on puhdas. Rakastan häntä naista.
- Anonyymi
Pus, sinä mies...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pus, sinä mies...
Kiitos samoin, sinä nainen..
- Anonyymi
Et rakasta,
jos olet AP?
Eikä edes tarvitse ei kukaan odota sinun toimivan normaalisti ja mitä kirjoittelusi uhriin tulee. Häneltä et tule koskaan saamaan rakkautta.
Hänen naisen rinnalle et kuulu/et tule koskaan pääsemään.
Kirjoittelut kertoo sinusta, että olet paha mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et rakasta,
jos olet AP?
Eikä edes tarvitse ei kukaan odota sinun toimivan normaalisti ja mitä kirjoittelusi uhriin tulee. Häneltä et tule koskaan saamaan rakkautta.
Hänen naisen rinnalle et kuulu/et tule koskaan pääsemään.
Kirjoittelut kertoo sinusta, että olet paha mies.Lopeta höpötys tuntemattomalle! En ole kukaan "tuttusi".
- Anonyymi
En ole tehnyt mitään mitä minun täytyisi katua. Vielä vähemmän olen tehnyt sellaista, että se olisi satuttanut jotain toista. Toista se on naisella. Hänen kyseenalaiset teot eivät kestäneet päivänvaloa missään vaiheessa.
- Anonyymi
Spruits kerrotko palstaäijä hieman lisää kuten tod yliovela knatterton sanoisi
- Anonyymi
Ei ole tehnyt mitään hyvää vain ei sanomista
- Anonyymi
Millainen on huono omatunto mistä se tulee?
- Anonyymi
Se on hiipivä tunne ennen ku avaat jallupullon korkkia tai heität pöytään lainit? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hiipivä tunne ennen ku avaat jallupullon korkkia tai heität pöytään lainit? Sivusta
Ps tämä itsensä palstaäijän hölinöihin sijoittelu muutaman ilmaan heitetyn kurajuorun perusteella on joku healing
- Anonyymi
Tyhmyydestähän kärsii muut, ei typerys itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps tämä itsensä palstaäijän hölinöihin sijoittelu muutaman ilmaan heitetyn kurajuorun perusteella on joku healing
Tai keino ylläpitää sitä illuusiota itselleen tmv, että ”joku” fantasia ois totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sinä kyllä 😆
- Anonyymi
Ei ole tietoa tunteista niin ei voi loukkaantua. Pahoillaan voi tietysti olla.
- Anonyymi
Onko sinulla tunteita häntä kohtaan? Jos on, niin silloin pitäisi toimia ettei jää epäselvää . Lisäksi jos haluaa herättää toisen kiinnostuksen, niin siinä ei silloin leikitä ja "loukata" koska ei voi varmuudella tietää toisen tunteita. Ei tää elämä ole oikeasti niin vtun vaikeeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tunteita häntä kohtaan? Jos on, niin silloin pitäisi toimia ettei jää epäselvää . Lisäksi jos haluaa herättää toisen kiinnostuksen, niin siinä ei silloin leikitä ja "loukata" koska ei voi varmuudella tietää toisen tunteita. Ei tää elämä ole oikeasti niin vtun vaikeeta.
Sä et ole kovin älykäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole kovin älykäs
Ja sinähän tuon lauseen myötä osoitat vertaistaan vailla olevaa älykkyyttä? Käytitkö oikein chat gpt:tä?
- Anonyymi
Ku ku ku ka oli se pa pa panomies? Yhtä legenda ku hammaskeiju lapsille
- Anonyymi
Ei o tarvinnu moisia miettiä kun en ole toiminu omia periaatteitani vastaan niin tehdessäni osoittaisin olevani samanlainen kuin yhdeksänkymmentä prosenttia maailman ihmisistä millään muulla ei tuolloin olisi väliä kuin rahalla hinnasta kun pääsee sopuun ni ihan kuka vaan on ostettavissa sen olen oppinu myöskin jo kauan si pitää vaan aina keksiä se hinta millä kukakin on myytävänä yllättävänkin monen ihmisen saa ostettua halutessaan jo pienelläkin summalla rahaa
- Anonyymi
Olen. Ne on usein tapahtunu impulsiivisesti, ajattelematta, tiedostamatta. Harvoin tarkoituksella teen vastoin omaatuntoa/periaatteita. Ja olen yrittänyt ajatella miltä se voi toisesta tuntua. Elämässä tulee tehtyä virheitä.
- Anonyymi
Jätätkö asian siihen vai yritätkö korjata tekemäsi virheen/virheet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätätkö asian siihen vai yritätkö korjata tekemäsi virheen/virheet?
Joskus yritän korjata, useinmiten asiat jää ja toivoo toiselta ymmärrystä ja anteeksiantoa. Mulla on sellanen olo, että kun tietty raja on ylitetty tai tarpeeksi monta kertaa tullut jotain rikottua, niin ei se ihmissuhde enää korjaannu vaikka mitä selittäis tai tekis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus yritän korjata, useinmiten asiat jää ja toivoo toiselta ymmärrystä ja anteeksiantoa. Mulla on sellanen olo, että kun tietty raja on ylitetty tai tarpeeksi monta kertaa tullut jotain rikottua, niin ei se ihmissuhde enää korjaannu vaikka mitä selittäis tai tekis.
Näinhän se tietysti on. Silti se anteeksipyyntö ja selitys voi olla varsinkin sille toiselle äärettömän tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on anteeksi annettu rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä 👍 ja varmaan koskee molempia osapuolia. Satutettua ja satuttajaa.
Sitten kun kahvi on pöydällä niin sitä on vaikea saada takaisin kuppiin.
-Ap
- Anonyymi
Oli siitä asiasta, mutta huomasin silloin muitakin muuttujia.
- Anonyymi
Huomasit tunteet jotain toista kohtaan?
- Anonyymi
Peruskoulusta saakka kukaan ei ole miettinyt minun tunteitani jotenka en edes ajattele tällaisia asioita. Tämä maailma on jokatapauksessa helvetti.
- Anonyymi
Onko joku joskus pyytänyt anteeksi sinulta?
- Anonyymi
Kadun tekojani Sen kaa täytyy elää. En pääse kuoleman ruumiista irti.
- Anonyymi
Kyllä vai ei? Sitä kysyessä aika kuluu. Hyvää päivän jatkoa mieheltä.
- Anonyymi
kannattaisiko ihan ääneen kysyä se kyllä vai ei-
- Anonyymi
Kukaan eìole täydellinen kun toimitaan laajalla alueella. Ottaa tai jättää harkintaa siihen ja sekään ei aina ole miltä tuntuu. Seiso keskellä maalia ota koppeja käytä stoppia.
- Anonyymi
Siinä on oppia ja vanha viisauskin lakkaa olemasta. Ikää tulee senssit vähenee.
- Anonyymi
Erosta köyhyys jääkaappi tyhjä.
- Anonyymi
Mistä erosta? Sano nyt. Etkö ymmärrä ettet ymmärrä tätä tilannetta etkä voi puhua näin
- Anonyymi
Toivottavasti on! Hänellä ei tuntunut olevan mitään käsitystä siitä, mitä hänen tekemisensä saivat aikaan ja kuinka kauhealta se kaikki tuntui!
- Anonyymi
Casualiform ei ole mikä tahansa lintu.
- Anonyymi
Mun suhteen ei ainakaan tarvitse kokea huonoa omaatuntoa. Mä teen omat päätökseni. Ajattelen, että me ollaan ikävä kyllä vain ihmisiä ja tehdään kaikenlaista. En halua kutsua niitä edes virheiksi, koska en halua olla virhe. Oon ennemmin "kaikenlaista". Oon myös aikuinen ja itse vastuussa itsestäni, hänen ei tarvitse minun vuokseni kokea huonoa omaatuntoa.
Nainen sivusta - Anonyymi
Niin, meille joillekin on suotu omatunto.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199