Vanhaa penaa sivuston suosio kasvaa

Anonyymi-ap

Käyhä kattoo miu sivuloil mitä sunne on laitettu

T:Pena

31

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa♥️♥️♥️♥️♥️

• Joo, näi on käyny ku nimimerkki T:Pena pitää juttua yllä tääl palstalla.

• Ja se vielä. Tuo Vanhaa Penaa sivuston on miun julkasema sivusto. Sil ei oo muuta tekemistä tän T:Penan kanssa ku se et siel on paljon T:Pena alottamii keskusteluja täält palstalt. Kova mies se on keskustelemaa miun asioista.

• Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

Ja se vielä. Tuo Vanhaa Penaa sivuston on miun julkasema sivusto. Sil ei oo muuta tekemistä tän T:Penan kanssa ku se et siel on paljon T:Pena alottamii keskusteluja täält palstalt. Kova mies se on keskustelemaa miun asioista.

Sie oot ite T:Pena , oot vaan niin kova hämmentää 😂😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Niihä sie kovast tääl yrität väittää. Sitä ei kyllä usko kukaa. On ne T:Penan nimellä kirjotetut jutut sen verran sekopäisiä. Ja nit voi sanoo aika sairaiksi.

• Anonyymi

Niihä sie kovast tääl yrität väittää. Sitä ei kyllä usko kukaa. On ne T:Penan nimellä kirjotetut jutut sen verran sekopäisiä. Ja nit voi sanoo aika sairaiksi.

Sinuu ei usko kukaan kun olet itse sanonut et kaikkee ei pidä uskoo mitä sie kirjoitat

• Anonyymi

Mites ite välillä väität että vaimo on kuollut ja välillä ei,sen lisäksi pöllit sen FB tilin ja sillä lurkkaat Imatraiaisia FB sivustoja 😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki tietää et sie hämmennät

• Anonyymi

Pena kirjottaa välil T:Penana jotta saa kopioitavaa

• Anonyymi

Näin 👍 Pena on trollannut jo viosia näitä sivustoja

• Anonyymi

Pena on hämmentänt välil feisbuukiskii vääril tunnuksil, sit se on varastant vaimosa feisbuukki tilin, välil sil on vaimo kuolt välil ei,sellane hämmentäjä Pena/T:Pena on 😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tarjotaa vaikeisii ongelmii helppoja ratkasuja eli poppulismii?

• Anonyymi

Ei nimiä.

• Anonyymi

Pena se jaksaa riidellä joka ketjussa.

• Anonyymi

Ja hämmentää T:Penana

• Anonyymi

Luukos Penan larppaamat nimimerkit:
      T:Pena,Pena,Aarno,Kimulit,Nina,Minna,Risto,ym.ym

• Pahast meni pielee tuo arvaus. Mut laitetaa tähä ne oikeet nimimerkit mitä oon tääl käyttäny ettei siun tarvii levittää perättömii valeita.
        Täs ne nimimerkit millä oon ollu kirjautunu palstalle. PenanPorukka, t.nina ( Nina.T) ja sit tää Pena.Luukkonen.

• Anonyymi

Pahast meni pielee tuo arvaus. Mut laitetaa tähä ne oikeet nimimerkit mitä oon tääl käyttäny ettei siun tarvii levittää perättömii valeita.
        Täs ne nimimerkit millä oon ollu kirjautunu palstalle. PenanPorukka, t.nina ( Nina.T) ja sit tää Pena.Luukkonen.

Taaskii sie valehtelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Taaskii sie valehtelet.

Miulle on iha samantekevää uskotko vai et. Lopeta kuitenkii valeitten levittely tääl palstalla.

• Anonyymi
        UUSI

Miulle on iha samantekevää uskotko vai et. Lopeta kuitenkii valeitten levittely tääl palstalla.

Mitäs valeita oon levitelly? Ite oot sanonu et kusetat koko ajan.

• Anonyymi

Mie tunnustan mie kirjotan välil Luukos Penana ja välil T:Penana, älkää kaikkii uskoko mitä netis lukee, mut käykää miu sivuloil

• Anonyymi

Pena on monta kertaa sanonu mite huijaa ja vedättää koko ajan. Sarja feikki.

• Anonyymi
        UUSI

Totta Pena vedättää kokoajan

• Anonyymi

Uutuutena myös vanhaa munaa-sivusto. Kannattaa tutustua!

• Anonyymi
        UUSI

Ja sekaisin Penasta😀

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Petri Kopsa
      itse aiheutettu. kaupungin kiinteistö huolto etenkin
      takavuosina täysin laimin lyöty. sit ihmetellään kun pa
      homeessa. asuin 2000-2023 mitran vuokra asunnossa. katot vuoti kellarit kylppärit homeessa. sit ilmotetaan
      talot puretaan ku huonos kunnos ja vajaa käytös. no arahan anto avustusta 90%
      1 t

• Anonyymi
        UUSI

Onneks johtajat sai uudet Bemarit hyvin tehdystä työstä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe