Käyhä kattoo miu sivuloil mitä sunne on laitettu
T:Pena
Vanhaa penaa sivuston suosio kasvaa
31
242
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa♥️♥️♥️♥️♥️
Joo, näi on käyny ku nimimerkki T:Pena pitää juttua yllä tääl palstalla.
Ja se vielä. Tuo Vanhaa Penaa sivuston on miun julkasema sivusto. Sil ei oo muuta tekemistä tän T:Penan kanssa ku se et siel on paljon T:Pena alottamii keskusteluja täält palstalt. Kova mies se on keskustelemaa miun asioista.
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Ja se vielä. Tuo Vanhaa Penaa sivuston on miun julkasema sivusto. Sil ei oo muuta tekemistä tän T:Penan kanssa ku se et siel on paljon T:Pena alottamii keskusteluja täält palstalt. Kova mies se on keskustelemaa miun asioista.
Sie oot ite T:Pena , oot vaan niin kova hämmentää 😂😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Niihä sie kovast tääl yrität väittää. Sitä ei kyllä usko kukaa. On ne T:Penan nimellä kirjotetut jutut sen verran sekopäisiä. Ja nit voi sanoo aika sairaiksi.
- Anonyymi
Niihä sie kovast tääl yrität väittää. Sitä ei kyllä usko kukaa. On ne T:Penan nimellä kirjotetut jutut sen verran sekopäisiä. Ja nit voi sanoo aika sairaiksi.
Sinuu ei usko kukaan kun olet itse sanonut et kaikkee ei pidä uskoo mitä sie kirjoitat
- Anonyymi
Mites ite välillä väität että vaimo on kuollut ja välillä ei,sen lisäksi pöllit sen FB tilin ja sillä lurkkaat Imatraiaisia FB sivustoja 😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Kaikki tietää et sie hämmennät
- Anonyymi
Pena kirjottaa välil T:Penana jotta saa kopioitavaa
- Anonyymi
Näin 👍 Pena on trollannut jo viosia näitä sivustoja
- Anonyymi
Pena on hämmentänt välil feisbuukiskii vääril tunnuksil, sit se on varastant vaimosa feisbuukki tilin, välil sil on vaimo kuolt välil ei,sellane hämmentäjä Pena/T:Pena on 😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19033101/jotta-totuus-ei-unohtuisi#comment-136830484
Hei aloittaja, minkä taakseen jättää, sen edessään kohtaa. Tuolla sitä oikeaa "Penaa" - Anonyymi
Tarjotaa vaikeisii ongelmii helppoja ratkasuja eli poppulismii?
- Anonyymi
Ei nimiä.
- Anonyymi
Pena se jaksaa riidellä joka ketjussa.
- Anonyymi
Ja hämmentää T:Penana
- Anonyymi
Luukos Penan larppaamat nimimerkit:
T:Pena,Pena,Aarno,Kimulit,Nina,Minna,Risto,ym.ymPahast meni pielee tuo arvaus. Mut laitetaa tähä ne oikeet nimimerkit mitä oon tääl käyttäny ettei siun tarvii levittää perättömii valeita.
Täs ne nimimerkit millä oon ollu kirjautunu palstalle. PenanPorukka, t.nina ( Nina.T) ja sit tää Pena.Luukkonen.- Anonyymi
Pahast meni pielee tuo arvaus. Mut laitetaa tähä ne oikeet nimimerkit mitä oon tääl käyttäny ettei siun tarvii levittää perättömii valeita.
Täs ne nimimerkit millä oon ollu kirjautunu palstalle. PenanPorukka, t.nina ( Nina.T) ja sit tää Pena.Luukkonen.Taaskii sie valehtelet.
Anonyymi kirjoitti:
Taaskii sie valehtelet.
Miulle on iha samantekevää uskotko vai et. Lopeta kuitenkii valeitten levittely tääl palstalla.
- AnonyymiUUSI
Miulle on iha samantekevää uskotko vai et. Lopeta kuitenkii valeitten levittely tääl palstalla.
Mitäs valeita oon levitelly? Ite oot sanonu et kusetat koko ajan.
- Anonyymi
Mie tunnustan mie kirjotan välil Luukos Penana ja välil T:Penana, älkää kaikkii uskoko mitä netis lukee, mut käykää miu sivuloil
- Anonyymi
Pena on monta kertaa sanonu mite huijaa ja vedättää koko ajan. Sarja feikki.
- AnonyymiUUSI
Totta Pena vedättää kokoajan
- Anonyymi
Uutuutena myös vanhaa munaa-sivusto. Kannattaa tutustua!
T:Pena- AnonyymiUUSI
Ja sekaisin Penasta😀
- AnonyymiUUSI
Miu sivuloil on lisää vinnäkkilöit
https://www.facebook.com/share/1FoRHjanEw/?mibextid=wwXIfr
T:Pena - AnonyymiUUSI
Petri Kopsa
itse aiheutettu. kaupungin kiinteistö huolto etenkin
takavuosina täysin laimin lyöty. sit ihmetellään kun pa
homeessa. asuin 2000-2023 mitran vuokra asunnossa. katot vuoti kellarit kylppärit homeessa. sit ilmotetaan
talot puretaan ku huonos kunnos ja vajaa käytös. no arahan anto avustusta 90%
1 t
T:Pena- AnonyymiUUSI
Onneks johtajat sai uudet Bemarit hyvin tehdystä työstä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321