...näitä viestejä. Tuskin, hän ei taidakaan olla kovin sosiaalinen ihminen.
En jaksa uskoa että kaivattuni täällä lukee..
10
356
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on kaivattusi?
- Anonyymi
En tiedä kuka sinä olet tai ketä kaipaat? Vastaan sitten sinulle, kun laitat vähän tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka sinä olet tai ketä kaipaat? Vastaan sitten sinulle, kun laitat vähän tunnisteita.
Tänä oli vastaus poistettuun kommenttiin. Tämä on typerä palsta, kun poistaa asiallisen kommentin välistä, mutta jättää vastauksen väärään kohtaan.
- Anonyymi
Juu en ole osaan keskustella toki ihan kenenkä kanssa ihan mistä tahansa ainoa mikä mua ei huvita on keskustella ihmisen kanssa aiheesta jista toinen ei tiedä mitään ihan turhaa kun en itsekään opi mitään uutta
- Anonyymi
Riippuu mistä roikkuu...milläi sosiaalinen? Livenä vai alustoilla?
- AnonyymiUUSI
No fiksu ja kunnon ihminen onkin jos ei täällä ole eikä kirjoita.
- AnonyymiUUSI
En tosiaan ole kovin sosiaalinen. Luen näitä viestejä kuitenkin🤍🩵🩶
- AnonyymiUUSI
No huhhu, täällä ei sosiaaliset ihmiset viihdy, epäsosiaalisten paikka tämä.
- AnonyymiUUSI
Näinpä! Sosiaalisesti kaikkein kyvyttömimmät ovat jopa vuosia kirjoitelleet palstalle!
- AnonyymiUUSI
En ole paljon muutakaan mitä ehkä olet ajatellut. Olen itseasiassa tylsä huono surkea oppimaton ja ja ja...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272840- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391311