Kolme tohtoriksi aikovaa nuorta hukkui ja uimavalvonta puuttui. Miljoona korvaukset Kalajoen kaupungille?
Kalajoki oikeuteen hukkumisista
10
372
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä taho ne korvaukset kaupungille maksaa?
- Anonyymi
somalian kunta?
- Anonyymi
Tirsk...🤭
- Anonyymi
No nytpäs onko vaikeampi setti ratkaistavana, mutta kommaan että sen kuka maksaa Kalajoen kaupungille korvaukset ratkaisee se eräs Jyrki joka on isoääninen ja super voimakas ja komea ja asuu mereojan koulun läheisyydessä...ihan kiihottaa ajatella sitä salskeaa mieskomeutta oih
- Anonyymi
Joku kalastusporukka tekee rahaa hiekoilla, eikä tee turvallisuuden eteen mitään. Ennen rannoilla oli valvontaa ja pelastuskalustoakin, mutta nyt tehdään vain bisnestä ja merenpinnan jatkuvasti laskiessa hiekkarantaa tulee vuosittain paljon lisää.
- Anonyymi
Älä jaksa lässyttää
- Anonyymi
Jyrki ei lässytä se pitää silmällä oihhh
- Anonyymi
Tuolta kannattaa somalien kysyä korvauksista. Rahaa kyllä löytyy.
Kalajoen Etelänkylän Jako- ja Kalastuskunta
Y-tunnus
0185857-8
Maa
Suomi
Postiosoite
c/o Kalajoen Etelänkylän jakokunta Kalajoentie 3, 85100 Kalajoki
Käyntiosoite
c/o Kalajoen Etelänkylän jakokunta Kalajoentie 3, 85100 Kalajoki
Toimiala
Muiden kiinteistöjen vuokraus ja hallinta- Anonyymi
Mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Ei ole perusteita vaatia korvauksia vahingosta, jonka uhri itse omalla toiminnallaan on aiheuttanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Ei ole perusteita vaatia korvauksia vahingosta, jonka uhri itse omalla toiminnallaan on aiheuttanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132