Kolme tohtoriksi aikovaa nuorta hukkui ja uimavalvonta puuttui. Miljoona korvaukset Kalajoen kaupungille?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Mikä taho ne korvaukset kaupungille maksaa?
- Anonyymi
somalian kunta?
- Anonyymi
Tirsk...🤭
- Anonyymi
No nytpäs onko vaikeampi setti ratkaistavana, mutta kommaan että sen kuka maksaa Kalajoen kaupungille korvaukset ratkaisee se eräs Jyrki joka on isoääninen ja super voimakas ja komea ja asuu mereojan koulun läheisyydessä...ihan kiihottaa ajatella sitä salskeaa mieskomeutta oih
- Anonyymi
Joku kalastusporukka tekee rahaa hiekoilla, eikä tee turvallisuuden eteen mitään. Ennen rannoilla oli valvontaa ja pelastuskalustoakin, mutta nyt tehdään vain bisnestä ja merenpinnan jatkuvasti laskiessa hiekkarantaa tulee vuosittain paljon lisää.
- Anonyymi
Älä jaksa lässyttää
- Anonyymi
Jyrki ei lässytä se pitää silmällä oihhh
- Anonyymi
Tuolta kannattaa somalien kysyä korvauksista. Rahaa kyllä löytyy.
Kalajoen Etelänkylän Jako- ja Kalastuskunta
Y-tunnus
0185857-8
Maa
Suomi
Postiosoite
c/o Kalajoen Etelänkylän jakokunta Kalajoentie 3, 85100 Kalajoki
Käyntiosoite
c/o Kalajoen Etelänkylän jakokunta Kalajoentie 3, 85100 Kalajoki
Toimiala
Muiden kiinteistöjen vuokraus ja hallinta- Anonyymi
Mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Ei ole perusteita vaatia korvauksia vahingosta, jonka uhri itse omalla toiminnallaan on aiheuttanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Ei ole perusteita vaatia korvauksia vahingosta, jonka uhri itse omalla toiminnallaan on aiheuttanut.
- Anonyymi
Hiekkasärkkien uimaranta käyttö kielletään ja kunnan tulee asettaa rannoille 50m välein somaliankielen taitoinen opas. Tukes on päätöksensä tehnyt.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6029cf57-e02f-4871-9be1-c39ec172e6da?_gl=1*1ndnm4h*_ga*NTI1MDExMjA2LjE3NDE2OTcwMTk.*_ga_3L539PMN3X*czE3NTQ2NDgwNTAkbzYzMiRnMCR0MTc1NDY0ODA1MCRqNjAkbDAkaDA. - Anonyymi
Leirissä ollaan ensin tuli ykan paskat ja sitten partapojat hukkui mitähän vielä😅
- Anonyymi
Pitää tuoda BAYWATCH---> apuun.
Muskelisia miehiä ja puolialastomia naisia juoksee muovilelu narunpäässä apuun, hidastettuna kuinka paikat hyllyy ja lihaksikkaat reidet antaa tahtia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552