Valmistaudun jo pettymykseen, mutta yllätyn iloisesti, jos hän haluaa myös.
M:ltä - N:lle
Seuraavan kerran, kun nähdään sanon suoraan sinulle, että haluan tavata sinut rakastelun merkeissä!
12
250
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään rakastelua ole jos ette ole edes yhdessä
- Anonyymi
Ei taatusti tule koskaan olemaan naisen kanssa, joka on noin negatiivinen ja huono energia huokuu tänne asti. Et ole hän,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taatusti tule koskaan olemaan naisen kanssa, joka on noin negatiivinen ja huono energia huokuu tänne asti. Et ole hän,
🦅.
- Anonyymi
Ole onnellinen muuttovoitosta Suomeen. Nyt sinulla saattaa käydä flaxi ihan puskan takaa tai jopa aukealla paikalla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011394241.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole onnellinen muuttovoitosta Suomeen. Nyt sinulla saattaa käydä flaxi ihan puskan takaa tai jopa aukealla paikalla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011394241.html😂🤣🤣
- Anonyymi
Ei kukaan täysjärkinen noin sano.
- Anonyymi
Naiset tykkää, kun mies puhuu suoraan, tekee aloitteen. Olen lukenut täällä palstalla, että naiset haluaa kokea itsensä haluttavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tykkää, kun mies puhuu suoraan, tekee aloitteen. Olen lukenut täällä palstalla, että naiset haluaa kokea itsensä haluttavaksi.
Kyllä. Mulle alkoi joku setämies puhua kuinka ei ole vaimonsa kanssa rakastellut. Ainoa asia mitä mietin et onko se jotenkin lievästi kehitysvammainen vai miks se mulle tuota kertoo.
- Anonyymi
Joo!Ei tulisi mikään epäselväksi😉
- Anonyymi
Kumpi rekoista kaatuu nopeimmin, Pirkan vai Kaken?
HAŪL - Anonyymi
Sittenhän ainakin saat tietää
- Anonyymi
Sivusta kommentoin, että se on juurikin näin. Itse lepertelen/ ehdottelen 10 naiselle samaan aikaan niin aina muutama niistä antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321