Se yksi tietysti Tehtaankadulla, mutta onko muita enää toiminnassa?
Autovahaus firmat?
12
662
Vastaukset
- Anonyymi
On taas kankaanpääläiset avuttomia ku ei osata autoo ite vahata. Tässä tulee mieleen et osaatteko ees autoo tankata. Kyllä ny jokane osaa itte autonsa vahata.
- Anonyymi
Kyllä varmasti jokainen vahata osaa mutta jos sattuu olemaan laiska ja pussissa virtaa niin kyllä minä ainakin mielelläni työllistän yrittäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti jokainen vahata osaa mutta jos sattuu olemaan laiska ja pussissa virtaa niin kyllä minä ainakin mielelläni työllistän yrittäjiä.
Joo mutta eikö se niin mee et oma kädenjälki näyttää paremmalta ku toisen tekemä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta eikö se niin mee et oma kädenjälki näyttää paremmalta ku toisen tekemä.
Näin varmasti ajattelee lähes jokainen kankoonpääläinen ja lemppulainen vahatessaan sitä tonnin tojotaansa.
Itse annan mersuni maalipinnan vain ammattilaisten huomaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin varmasti ajattelee lähes jokainen kankoonpääläinen ja lemppulainen vahatessaan sitä tonnin tojotaansa.
Itse annan mersuni maalipinnan vain ammattilaisten huomaan.Olkoot mikä tahansa merkki, kyllä itte täytyy osata työnsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse annan mersuni maalipinnan vain ammattilaisten huomaan.Minä olen ammattilainen ja mersuun en koske pitkällä tikullakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ammattilainen ja mersuun en koske pitkällä tikullakaan.
Ei sellaista laatuautoa sinulle edes annettaisi 😅😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista laatuautoa sinulle edes annettaisi 😅😅😅😅
Mersun monimutkaisia virityksiä ei korjata kahdeksalla eurolla.
- Anonyymi
Mutta ei kaikki osaa edes tankata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei kaikki osaa edes tankata
Ootko nähny sellasta ketä ei osais🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nähny sellasta ketä ei osais🤔
Olen nähnyt, vieläpä Kankaanpäässä, ABC:n mittarilla. Pari-kolme vuotta sitten siihen tuli mies uudella Mersulla, ihmetteli mistähän saisi polttoainetankin auki, ja kun ei onnistunut, sanoi, että on lähdettävä kotiin katsomaan ohjekirjasta.
- Anonyymi
Sehän on kankaanpääläinen perinne suorastaan, että auto pestään ja vahataan itse!!!
Ja sen jälkeen muutama rundi toria ympäri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787