Se yksi tietysti Tehtaankadulla, mutta onko muita enää toiminnassa?
Autovahaus firmat?
13
683
Vastaukset
- Anonyymi
On taas kankaanpääläiset avuttomia ku ei osata autoo ite vahata. Tässä tulee mieleen et osaatteko ees autoo tankata. Kyllä ny jokane osaa itte autonsa vahata.
- Anonyymi
Kyllä varmasti jokainen vahata osaa mutta jos sattuu olemaan laiska ja pussissa virtaa niin kyllä minä ainakin mielelläni työllistän yrittäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti jokainen vahata osaa mutta jos sattuu olemaan laiska ja pussissa virtaa niin kyllä minä ainakin mielelläni työllistän yrittäjiä.
Joo mutta eikö se niin mee et oma kädenjälki näyttää paremmalta ku toisen tekemä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta eikö se niin mee et oma kädenjälki näyttää paremmalta ku toisen tekemä.
Näin varmasti ajattelee lähes jokainen kankoonpääläinen ja lemppulainen vahatessaan sitä tonnin tojotaansa.
Itse annan mersuni maalipinnan vain ammattilaisten huomaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin varmasti ajattelee lähes jokainen kankoonpääläinen ja lemppulainen vahatessaan sitä tonnin tojotaansa.
Itse annan mersuni maalipinnan vain ammattilaisten huomaan.Olkoot mikä tahansa merkki, kyllä itte täytyy osata työnsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse annan mersuni maalipinnan vain ammattilaisten huomaan.Minä olen ammattilainen ja mersuun en koske pitkällä tikullakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ammattilainen ja mersuun en koske pitkällä tikullakaan.
Ei sellaista laatuautoa sinulle edes annettaisi 😅😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista laatuautoa sinulle edes annettaisi 😅😅😅😅
Mersun monimutkaisia virityksiä ei korjata kahdeksalla eurolla.
- Anonyymi
Mutta ei kaikki osaa edes tankata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei kaikki osaa edes tankata
Ootko nähny sellasta ketä ei osais🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nähny sellasta ketä ei osais🤔
Olen nähnyt, vieläpä Kankaanpäässä, ABC:n mittarilla. Pari-kolme vuotta sitten siihen tuli mies uudella Mersulla, ihmetteli mistähän saisi polttoainetankin auki, ja kun ei onnistunut, sanoi, että on lähdettävä kotiin katsomaan ohjekirjasta.
- Anonyymi
Sehän on kankaanpääläinen perinne suorastaan, että auto pestään ja vahataan itse!!!
Ja sen jälkeen muutama rundi toria ympäri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155