Tiukka halaus ja kiihkeät suudelmat.
Panokset kovenee.
Miehelle
18
393
Vastaukset
- Anonyymi
En malta odottaa 😯
- Anonyymi
Yötä kohti oot jo heittänyt paidan pois 😉
Ap - Anonyymi
Tää on joku huijaus
- Anonyymi
Niin tekee nainen ❤️😘
- Anonyymi
P.s Rakastan sinua ❤️🔥
- Anonyymi
Voisitko laittaa puhelimeen tämän viestin? Näytä, että rakastat, näytä, että haluat minut. Lupaan olla sinun ikioma ja uskollinen aina ja rakastaa hyvinä ja huonoina päivinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko laittaa puhelimeen tämän viestin? Näytä, että rakastat, näytä, että haluat minut. Lupaan olla sinun ikioma ja uskollinen aina ja rakastaa hyvinä ja huonoina päivinä.
Laitan heti, kun saan sun numeron rakas 🩷
Ajan vaikka sun luo ja sanon sen kasvotusten.
Olen tosissani, en leiki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan heti, kun saan sun numeron rakas 🩷
Ajan vaikka sun luo ja sanon sen kasvotusten.
Olen tosissani, en leiki.Et ole hän. Hänellä on numeroni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas sama tarina alkaa alusta
- Anonyymi
Juuujaaa
- Anonyymi
Kivojakin viestejä on täällä👍
- Anonyymi
Älä muuta sano
- Anonyymi
Alkaako olemaan kiihkeetä tunnelmaa😆
- Anonyymi
Se on tää suomen kesä
- Anonyymi
Emparios antanut luvan?
-sivusta - Anonyymi
Nooooo...kunhan ei mene räjähteisiin asti😳
- Anonyymi
Kyllä mulla ja mun miehellä välillä räjähtelee
- Anonyymi
Niinkuin kuiviksi herneiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321