Haluatko vain, että juoksen perässäsi

Anonyymi-ap

Kun otin etäisyyttä, vaikutit loukkaantuneelta. Ja nyt kun taas odotan sinua siellä, olet pidättyväinen. Ikinä ei ole hyvin. En minä tiedä enää, kuinka minun kuuluu toimia kanssasi. Kiinnostaako sinua seurani vai jätänkö jo rauhaan? Minä kyllä tykkään sinusta, ja tahdon olla lähelläsi. En jaksa jahdata sinua, enkä halua olla häiriöksi.
Miehelle naiselta

20

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei multa vaikka voisi kai ollakin.

• Anonyymi

Et ole häiriöksi minne pitäisi tulla?

• Anonyymi

Juuri tuon etäisyyden vuoksi joudun olemaan tosi varovainen kanssasi. Kaipaisin jonkin selkeän eteen, jotta voin vielä sinulle jotain ehdottaa.

• Anonyymi

No millainen olisi riittävän selkeä ele? Tulenko vielä enemmän kiinni sinuun, kun kävellään yhdessä? Sinun täytyisi tulla vuorostasi lähemmäksi, tunnen nyt itseni ahdistelijaksi. Tarjoa käsivarttasi, niin tartun siihen.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No millainen olisi riittävän selkeä ele? Tulenko vielä enemmän kiinni sinuun, kun kävellään yhdessä? Sinun täytyisi tulla vuorostasi lähemmäksi, tunnen nyt itseni ahdistelijaksi. Tarjoa käsivarttasi, niin tartun siihen.
        Ap

Ohi. Ollaan kävelty yhdessä ainoastaan kerran, eikä silloinkaan tarpeeksi lähekkäin. :)

• Anonyymi

Sinusta saisi hyvän lenkkikaverin, kun olisi motivaatiota juosta karkuun. 🤣

• Anonyymi

Koen samoin. Olen pidättyväinen siksi koska viimeksi oli tilanne jossa luulin kaikki merkit oikeiksi niin laitoin sen viestin. Suutuit ja teit tyhjäksi kaikki ja sanoit minua vielä pakkomielteiseksi ja korostit tekstiäsi vielä capslockilla kuin HUUTAEN. Ymmärtäisitpä miten vaikeaa minun on tehdä mitään ensimmäisenä. Et ole häiriöksi niin minäkin tykkään sinusta. Toivoisin sinulta suoraan viestiä... Miksi et voisi laittaa tällä kertaa ensimmäisenä minulle viestiä? Jännitti minuakin aina silloin kun sinulle laitoin mutta tunteet oli niin suuret että ne suorastaan vaati mua laittamaan sulle viestiä ettei jäisi vaivaamaan etten olisi edes yrittänyt.

Kaikkein ihaninta on kun olet läsnä ja jutellaan ja katsotaan toisiamme. Tuon tulkitsit oikein olen loukkaantunut jos välttelet. Olet niin ihana kun olet siellä en silti tahallaan ole pidättyväinen vaan en haluaisi näyttää niin ihastuneelta jos olenkin väärässä. En haluais jankata mutta haluaisin niin sen viestin niin homma etenisi sitten... Voisitko ajatella että laittaisit viestiä? Ei ainakaan menisi sitten minultakaan tilanne ohi että häh en kuullut ja se meni siinä... Rakkaudella minulta mieheltä sinulle naiselle 💗

• Anonyymi

En lähesty toisaalla enää.
        Naiselta

• Anonyymi

Olen laittanut hänelle joskus viestiä, joten ohi.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen laittanut hänelle joskus viestiä, joten ohi.
        Ap

Niin sen Caps lock-viestin laitoit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähesty toisaalla enää.
        Naiselta

No se on moro sitte nyt alkoi ikirouta vaihe sitte.

• Anonyymi

Lähestynkö vielä kerran?

• Anonyymi

Kuinka öähelle?

• Anonyymi

Hyvinkö lähelle?

• Anonyymi

En ymmärrä enää yhtään mitään joten selvintä on JÄTÄ RAUHAAN PYSYVÄSTI! Äläkä koskaan enää edes yritä mitään.

• Anonyymi

Ei hätää vaihdan työpaikkaa.

• Anonyymi

No ehkä pitäisi ymmärtää että kun mies on jo parisuhteessa ja lapsiakin löytyy niin ei sitä nyt kovin avoimesti voi käsikynkässä jonkun toisen muikkelin kanssa kulkea?

• Anonyymi

Ei kun kirjoita viesti Meseen tai kysy siel jonnekin. Vaikee paikka

• Anonyymi

Juokse vaikka maapallon ympäri ei jaksa leikkejäsi.

• Anonyymi

Hän on varattu 🥺

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82