Kun otin etäisyyttä, vaikutit loukkaantuneelta. Ja nyt kun taas odotan sinua siellä, olet pidättyväinen. Ikinä ei ole hyvin. En minä tiedä enää, kuinka minun kuuluu toimia kanssasi. Kiinnostaako sinua seurani vai jätänkö jo rauhaan? Minä kyllä tykkään sinusta, ja tahdon olla lähelläsi. En jaksa jahdata sinua, enkä halua olla häiriöksi.
Miehelle naiselta
Haluatko vain, että juoksen perässäsi
20
466
Vastaukset
- Anonyymi
Ei multa vaikka voisi kai ollakin.
- Anonyymi
Et ole häiriöksi minne pitäisi tulla?
- Anonyymi
Juuri tuon etäisyyden vuoksi joudun olemaan tosi varovainen kanssasi. Kaipaisin jonkin selkeän eteen, jotta voin vielä sinulle jotain ehdottaa.
- Anonyymi
No millainen olisi riittävän selkeä ele? Tulenko vielä enemmän kiinni sinuun, kun kävellään yhdessä? Sinun täytyisi tulla vuorostasi lähemmäksi, tunnen nyt itseni ahdistelijaksi. Tarjoa käsivarttasi, niin tartun siihen.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No millainen olisi riittävän selkeä ele? Tulenko vielä enemmän kiinni sinuun, kun kävellään yhdessä? Sinun täytyisi tulla vuorostasi lähemmäksi, tunnen nyt itseni ahdistelijaksi. Tarjoa käsivarttasi, niin tartun siihen.
ApOhi. Ollaan kävelty yhdessä ainoastaan kerran, eikä silloinkaan tarpeeksi lähekkäin. :)
- Anonyymi
Sinusta saisi hyvän lenkkikaverin, kun olisi motivaatiota juosta karkuun. 🤣
- Anonyymi
Koen samoin. Olen pidättyväinen siksi koska viimeksi oli tilanne jossa luulin kaikki merkit oikeiksi niin laitoin sen viestin. Suutuit ja teit tyhjäksi kaikki ja sanoit minua vielä pakkomielteiseksi ja korostit tekstiäsi vielä capslockilla kuin HUUTAEN. Ymmärtäisitpä miten vaikeaa minun on tehdä mitään ensimmäisenä. Et ole häiriöksi niin minäkin tykkään sinusta. Toivoisin sinulta suoraan viestiä... Miksi et voisi laittaa tällä kertaa ensimmäisenä minulle viestiä? Jännitti minuakin aina silloin kun sinulle laitoin mutta tunteet oli niin suuret että ne suorastaan vaati mua laittamaan sulle viestiä ettei jäisi vaivaamaan etten olisi edes yrittänyt.
Kaikkein ihaninta on kun olet läsnä ja jutellaan ja katsotaan toisiamme. Tuon tulkitsit oikein olen loukkaantunut jos välttelet. Olet niin ihana kun olet siellä en silti tahallaan ole pidättyväinen vaan en haluaisi näyttää niin ihastuneelta jos olenkin väärässä. En haluais jankata mutta haluaisin niin sen viestin niin homma etenisi sitten... Voisitko ajatella että laittaisit viestiä? Ei ainakaan menisi sitten minultakaan tilanne ohi että häh en kuullut ja se meni siinä... Rakkaudella minulta mieheltä sinulle naiselle 💗- Anonyymi
En lähesty toisaalla enää.
Naiselta - Anonyymi
Olen laittanut hänelle joskus viestiä, joten ohi.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut hänelle joskus viestiä, joten ohi.
ApNiin sen Caps lock-viestin laitoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähesty toisaalla enää.
NaiseltaNo se on moro sitte nyt alkoi ikirouta vaihe sitte.
- Anonyymi
Lähestynkö vielä kerran?
- Anonyymi
Kuinka öähelle?
- Anonyymi
Hyvinkö lähelle?
- Anonyymi
En ymmärrä enää yhtään mitään joten selvintä on JÄTÄ RAUHAAN PYSYVÄSTI! Äläkä koskaan enää edes yritä mitään.
- Anonyymi
Ei hätää vaihdan työpaikkaa.
- Anonyymi
No ehkä pitäisi ymmärtää että kun mies on jo parisuhteessa ja lapsiakin löytyy niin ei sitä nyt kovin avoimesti voi käsikynkässä jonkun toisen muikkelin kanssa kulkea?
- Anonyymi
Ei kun kirjoita viesti Meseen tai kysy siel jonnekin. Vaikee paikka
- Anonyymi
Juokse vaikka maapallon ympäri ei jaksa leikkejäsi.
- Anonyymi
Hän on varattu 🥺
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199