Minä en enää lähesty. Muutenkin olen varma että leikit vain tunteillani joten voit lopettaa sen.
Ihan turhaan odotat
28
552
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka haluan nähdä ja olla jopa yhdessä?
- Anonyymi
Miksi tekisin niin?
-J- Anonyymi
Sivusta - Tiedän ettet leiki tunteillani. Kiitos että olit avoin ja kerroit että sinulla on tunteita minua kohtaan. Avoimuutesi tunteista nosti arvostusta sinua kohtaan. Ymmärrän että olet nyt sesonkiaikana todella väsynyt. Ei tulisi mieleenkään kirjoittaa sulle tänne tuollaista aloitusta. Tokihan en sinulle aloituksia muutenkaan tee. Nähdään taas kunhan aika on sopivampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Tiedän ettet leiki tunteillani. Kiitos että olit avoin ja kerroit että sinulla on tunteita minua kohtaan. Avoimuutesi tunteista nosti arvostusta sinua kohtaan. Ymmärrän että olet nyt sesonkiaikana todella väsynyt. Ei tulisi mieleenkään kirjoittaa sulle tänne tuollaista aloitusta. Tokihan en sinulle aloituksia muutenkaan tee. Nähdään taas kunhan aika on sopivampi.
Kiitos sinulle kivasta viestistä. Viimeistä lausetta lukuunottamatta osuu myös hyvin kohdalle. Olen kyllä kärsivällinen, vaikka viime aikojen perusteella sitä on varmasti vaikea uskoa. Nämä tunteet vain tuli niin voimakkaana, etten oikein osaa niitä käsitellä. Häntä (sinua?) kyllä jaksan odottaa.
-J
- Anonyymi
Oletko joskus lähestynyt?
- Anonyymi
Ohitan nykyään tämmöset lässytykset saman tien. Minä kaipaan kaunista ihmistä kaikissa sen muodoissaan, joten eivät koske minua millään tavalla.. siis olettaen että hän missään palstoilla pyörisi.
- Anonyymi
Mut ite sit pyörit? Ja luit kuitenki...eli olet itse ruma ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ite sit pyörit? Ja luit kuitenki...eli olet itse ruma ihminen.
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Kyl mä luen nää lässytykset, enkä väitä olevani erityisen kaunis. Ihan tavallinen vaan.
- AnonyymiUUSI
Niin, eivät kauniit noteeraa sinua mitenkään.
- Anonyymi
Selvä juttu. Niin se varmaan sitten on. Näkemiin.
M. - Anonyymi
Ei tuollaisella käärmeellä/ mustalla leskellä ole tunteita. Lähelläsi tulee aina kylmät väreet. Pakko käydä aina manaajalla karkottamassa pahat henget pois aina, kun olen ollut sun lähellä.
Minulta mieheltä - Riivaaja naiselle- Anonyymi
🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Kakelle kyytiä? :D
- Anonyymi
Mies vain leikittelee minulla. Tykkää kai vain siitä, että tykkään hänestä. Minusta ei välitä. Tänään taas sain huomata, miten yhdentekevä olen hänelle.
- Anonyymi
Ota lääkkeet!
- Anonyymi
En mäkään lähesty enää ketään
siinä mielessä tai muutenkaan .
Ja lähden pituuteni vuoksi kokonaan
Pois Suomi 24 ja kaikista seuranhakujutuista ..
Somenkin sulkua mietin
Oon väsynyt torjuu niitä jotka ei kiinosta
Ja ettiin niitä jotka kiinostais
Terveisin : Se liian pitkä nainen rakkauteen.- Anonyymi
😅🤭😁
- Anonyymi
En voi tunteilleni mitään. Kai nyt ikävöidä edes saa.
- Anonyymi
En odota lähestymistä.
Sitä paitsi sen näkee yleensä irl elämässä, ei täällä. - Anonyymi
Lopetan palstalla käynnin ja lataan sen tinderin. Mukavaa loppuelämää teille
- Anonyymi
Kuka leikki kenen? Mieti! Osuiko omaan nilkkaan?
- Anonyymi
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Completely.
- AnonyymiUUSI
Jopa tinder on parempi kuin tämä vaikka sekin on ihan kamala. Eli ei kumpikaan.
- AnonyymiUUSI
Ei kokemusta mutta uskon
- AnonyymiUUSI
Kuka mitä häh täh? Omituinen höpöttäjä olet.
- AnonyymiUUSI
Huomenta, vaikka toivottanut tätä
hyvää yötäkään💚
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199