tuosta Manin uimahousujen leopardikuosista.
Vai pantterikuosiko se on?
Joka tapauksessa trendikäs.
Minä se kyllä nautin ERITYISESTI
10
323
Vastaukset
- Anonyymi
Pantteri siinä lukee.
- Anonyymi
Salmiakki on parasta, kumma kun ei mainosta kuin vattan alla.
- Anonyymi
Esittelikö noita uikkareita sillon yöllä kun ottivat kanavasta töpselin irti. Vai minkälaista ruokotonta meininkiä oli?
- Anonyymi
Sanoi runkanneensa aamukolmeen. Kun seuraava mainos tupsahtaa manin videoon niin laitan mainostajalle viestin että runkataanko teillä aamukolmeen. Häh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi runkanneensa aamukolmeen. Kun seuraava mainos tupsahtaa manin videoon niin laitan mainostajalle viestin että runkataanko teillä aamukolmeen. Häh?
Eihän teillä spurguilla onnistu.
- Anonyymi
Kiihottaako metsämania itseään käpästellä uimalammikkoon leobardi uikkareissaan?
Miehenä kun katsoo mokomaa köllästelijää niin vähän vaikuttaa itsensäpaljastajan meiningiltä?
Kyllä aikuisella pitää olla itsekontrollia miten pukeutuu ja missä alkaa riisuuntumaan
Menisi yleiselle uimarannalle niin uimavideon sisältö olisi asian mukaista.
Kaikelle on paikkansa. - Anonyymi
Kyllä se mentaali tuppaa näkymään joka asiassa.
- Anonyymi
Olisi varmaan mielellään pikkupoikien kanssa rannalla.?
- Anonyymi
Edellisen fantasia kertoo kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisen fantasia kertoo kaiken.
Menevät Nikimanin kanssa mutakuopalle uimaan ja heittelemään palloa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987