Riina pois!

imprezza898

Olet erittäin epäonnistunut mielestäni sheriffin tehtävässä.Et enää sovellu kyseiseen tehtävään minun mielestäni.Minä olen sitä mieltä,että sinun pitäisi antaa homma jollekin muulle.Tein sinusta valituksen suomi24 ylläpidolle ja he ottivatkin minuun sähköpostitse yhteyttä,ja kertoivat tekevänsä asialle jotain.He myös mainitsivat,että en ole ainoa,joka toiminnastasi on valittanut.

Nyt odottelen innolla,että tulisi uusi sheriffi.
Ja tämän viestin kopioin cd:lle,joka toimii todisteena,jos poistat tämän viestin,niin voin nostaa syytteen syrjinnästä.
Tämä viesti on täysin laillinen eikä loukkaa ketään.Omien milipiteiden sanominen on laillista.Ja tästä lähtien kopion jokaisen muunkin jutun mitä tänne kirjoitetaan,että on todisteita että poistelet myös täysin asiallisia viestejä.

15

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paavo em petäjä

      tilalle?

    • Thing!

      GET A LIFE!!!

    • ich

      hemmetin pentu.. Ketään ei kiinnosta sinun sodankäyntisi kuppasella keskustelukanavalla.. Huoh.

    • vaikka minä

      Ja sillon heiluu luuta ja sinko. Mieti härökki mieti!

      Sulle ei ole yp vastannut yhtään mitään :D että
      siihen malliin näppistäs hakkaat eli turhaan!

      Ai, että syyte syrjinnästä....nyt kyllä repee jo
      pokka. Tosiaan, hanki elämä tai sit vaikka marsu!

      Riinalle zempit!

      • hemmetin

        syrjinnästä sinä puhut???


      • imprezza898
        hemmetin kirjoitti:

        syrjinnästä sinä puhut???

        Kaikilla on oikeus kirjoittaa tänne,jos teksti on asiallinen.Ja kirjoittamani teksti oli asiallinen.Jos riina olisi poistanut tekstini,se olisi ollut syrjintää,että vaikka minulla on asiallinen teksti se poistetaan!!!Hieman vaikee selittää,mutta niin se menee...
        Ja olen aivan tosissani!

        Pakko myöntää vaikka vb:stia vihaankin,että osa hänen kirjoittamista teksteistään mitä riina poisti oli ihan asiallista tekstiä.Harmi että en niitä saanut kopioitua koneelleni.

        Ei paljoo tarvinnu riinaa kehottaa poistaa vb:n viestei,et alko tapahtuu.
        Lue riina tarkkaan,mitä viestejä poistat,jos sheriffinä haluat jatkaa!!!


    • Enpä usko, että ylläpito olisi sinuun yhteyttä ottanut, koska he olisivat todennäköisesti ottaneet myös minuun yhteyttä ja tiedustelleet palstan menoa.
      Tiedustelin kuitenkin tätä asiaa ylläpidolta.

      Jos toimintani mielestäsi on asiatonta niin toki saat ylläpitoon valittaa, ei minua haittaa. Jos ylläpito on sitä mieltä, että en ole soveltuva sheriffiksi, niin he varmasti asialle tekevät jotain, jos heidän mielestään olen sopiva sheriffiksi, niin saan jatkaa.

      Ja kuten olen useaan otteeseen ennenkin sanonut, niin minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitsekin osoitteeseen:
      [email protected]

      Ja kuten olen aiemminkin sanonut, niin valitettavasti palstalta katoaa useitakin täysin asiallisia viestejä. Tämä ei johdu minusta vaan tekniikasta. Kaikki asiattoman viestin alapuolella olevat viestit katoavat asiattoman mukana.

      • V8-Heartbeat of the world.

        Poistit uuden viestin, jossa ehdotin volvobootsin kirjoitusten huomiotta jättämisestä. En valitettavasti ollut ottanut kopiota kun se oli täysin asiallinen keskustelun avaus. Olenkin todennut, että tällä palstalla on nimimerkkejä jotka jostakin syystä ovat suojeluksessasi. Tarinasi siitä että koko viestiketjun aleneva polvi ontuu yhtä pahasti kuin vasemman jalan saapas. Samoin olet poistanut imprezzan aloittaman vastaavan viestiketjun. Olet epäonnistunut tehtävässäsi mutta samoin kuin Suomen poliitikot et pysty sitä myöntämään. Edes itsellesi.


      • V8-Heartbeat of the world. kirjoitti:

        Poistit uuden viestin, jossa ehdotin volvobootsin kirjoitusten huomiotta jättämisestä. En valitettavasti ollut ottanut kopiota kun se oli täysin asiallinen keskustelun avaus. Olenkin todennut, että tällä palstalla on nimimerkkejä jotka jostakin syystä ovat suojeluksessasi. Tarinasi siitä että koko viestiketjun aleneva polvi ontuu yhtä pahasti kuin vasemman jalan saapas. Samoin olet poistanut imprezzan aloittaman vastaavan viestiketjun. Olet epäonnistunut tehtävässäsi mutta samoin kuin Suomen poliitikot et pysty sitä myöntämään. Edes itsellesi.

        Kyllä poistin kyseiset volvobuust viestit, koska mielestäni hän ei ansaitse enempää huomiota. Pori-palstan tarkoitus ei todellakaan ole, että koko etusivu on täynnä pelkkiä volvobuust viestejä.
        Ja jos et usko, tuota viestiketjun poistumista, niin en voi asialle mitään. Tätä asiaa voit tiedustella vaikkapa ylläpidolta, tosin se taitaa lukea jo keskustelun ohjeissakin, joten sieltä kannattaa ensin tutkia.


      • opintojen äiti
        V8-Heartbeat of the world. kirjoitti:

        Poistit uuden viestin, jossa ehdotin volvobootsin kirjoitusten huomiotta jättämisestä. En valitettavasti ollut ottanut kopiota kun se oli täysin asiallinen keskustelun avaus. Olenkin todennut, että tällä palstalla on nimimerkkejä jotka jostakin syystä ovat suojeluksessasi. Tarinasi siitä että koko viestiketjun aleneva polvi ontuu yhtä pahasti kuin vasemman jalan saapas. Samoin olet poistanut imprezzan aloittaman vastaavan viestiketjun. Olet epäonnistunut tehtävässäsi mutta samoin kuin Suomen poliitikot et pysty sitä myöntämään. Edes itsellesi.

        "Ja kuten olen aiemminkin sanonut, niin valitettavasti palstalta katoaa useitakin täysin asiallisia viestejä. Tämä ei johdu minusta vaan tekniikasta. Kaikki asiattoman viestin alapuolella olevat viestit katoavat asiattoman mukana."

        Tuollaista ylläolevaa tekstiä olen nähnyt ennenkin täällä. Älkää tästä sheriffiä syyttäkö, jos muitakin tekstejä poistuu. Kun poistetaan näitä asiaan kuulumattomia viestejä.


    • golmionen

      Sheriffi puuttuu tilanteeseen jos joku kirjoittaa viestejä, jotka rikkovat keskustelujen sääntöjä. Sheriffillä on oikeus poistaa asiattomat viestit heti, kun sellaisen näkee. Myös Suomi24:n ylläpito poistaa asiattomia viestejä.

      Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

      Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.

      Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä.

      Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.

    • Kuten jo aiemmin sanoin, niin jos poistan viestin A niin siihen vastatut viestit ja kaikki siinä ketjussa alempana olevat poistuvat samalla. Kirjoitin vastaukseni jo tälle yhdelle henkilölle, mutta samalla kun poistin hänen viestinsä, niin myös omani poistui, koska oli suoraan sen alapuolella. Tekniikan vuoksi ei ole mahdollista, että viestit jäisivät leijumaan ilmaan.

      • Eli jos poistaisin tästä ketjusta viestin: "Voi tulla paljon kovempi tilalle" niin samalla poistuisivat myös sen alaotsikot eli viestit: "Mistä" ja viesti "Siitä, että..."


      • Sivusta seuraaja
        riina00 kirjoitti:

        Eli jos poistaisin tästä ketjusta viestin: "Voi tulla paljon kovempi tilalle" niin samalla poistuisivat myös sen alaotsikot eli viestit: "Mistä" ja viesti "Siitä, että..."

        Mielestäni Riina on tehnyt ihan yhtä hyvää työtä kuin muutkin sheriffit. Täältä löytyy kyllä öisin aika sopimatonta tekstiä, onneksi ne ovat jo suhtkoht aikaisin aamulla poistettu eikä suurin osa väestöstä kerkiä niitä näkemään. Ehdotukseni onkin, saisimmeko palkattua tänne lisää työntekijöitä? Ja muuttakaamme työ vielä 3-vuorotyöksi? Näin saisimme poistettua juuri nuo turhat öiset viestitkin ajoissa? Kiitos.


      • Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Mielestäni Riina on tehnyt ihan yhtä hyvää työtä kuin muutkin sheriffit. Täältä löytyy kyllä öisin aika sopimatonta tekstiä, onneksi ne ovat jo suhtkoht aikaisin aamulla poistettu eikä suurin osa väestöstä kerkiä niitä näkemään. Ehdotukseni onkin, saisimmeko palkattua tänne lisää työntekijöitä? Ja muuttakaamme työ vielä 3-vuorotyöksi? Näin saisimme poistettua juuri nuo turhat öiset viestitkin ajoissa? Kiitos.

        Valitettavasti minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa tuohon uusien sheriffien palkkaamiseen. Ja itse poistelen asiattomia/turhia viestejä aina kun kerkeän koneella olemaan. Ja yleensä katselen sähköpostiani useita kertoja päivässä, joten sieltä näen myös jos joku on laittanut ilmoituksen asiattomista viesteistä. Valitettavasti minunkin pitää joskus nukkua, syödä, lomailla ym. joten en ehdi kokoaikaa palstalla olemaan, mutta parhaani yritän.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe