En ymmärrä käytöstäsi

Anonyymi-ap

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tekemistä, mutta irl et halua olla missään tekemisissä. Ja minä en kuvittele mitään. Tiedän tasan tarkkaan, että käyt täällä välillä. Siitäkään et välitä mitä tuo sinun leikkiminen voi aiheuttaa minun mielenterveydelle.

139

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meneekö miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Jeesukselle

• Anonyymi

Naiselle selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesukselle

Herran haltuun 🙏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herran haltuun 🙏🏻

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

Kirkkoseuraa vkl tarjolla, voit käydä ehtoollisella samalla, synninpäästöllä. Itse olen siunaamassa 🙏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle selvästi.

Nainen leikkii ja mies käyttää meikkii? Alustakaa palataäijän pakinoita ku huomista ei olis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkkoseuraa vkl tarjolla, voit käydä ehtoollisella samalla, synninpäästöllä. Itse olen siunaamassa 🙏🏻

No jopas, eli vapaaehtoisesti vastaajan asemassa vai eiku häh

• Anonyymi

Surullista!

• Anonyymi

Niinpä onkin tämä sinun piilovihainen tarve eläytyä näihin palstaäijän skeemoihin

• Anonyymi

Naisena sanoisin, että leikin tasan sen, että hän ymmärtäisi tunteeni häntä kohtaan. Hän ei niitä arvostanut, niin se siitä sitten.

• Anonyymi

Miehelle meni.

• Anonyymi

T. Jeesus ja leikkiminen olisi pitänyt olla sitaateissa. Olihan sulla jo yksi leikkikaveri siinä koko ajan ja edelleen.

• Anonyymi

Sattuu aivoihin nämä tunteiden osoitukset. Ei niitä tällaisella palstalla voi itselleen ottaa. Kuvitella voi mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuu aivoihin nämä tunteiden osoitukset. Ei niitä tällaisella palstalla voi itselleen ottaa. Kuvitella voi mitä tahansa.

Mitä muita vaihtoehtoja annoit?

• Anonyymi

Et ole edelleenkään nainen!

• Anonyymi

Ohi, olen osoittanut selvästi että haluan olla tekemisissä irl.

• Anonyymi

Ohi.

• Anonyymi

Missä tällaista on osoitettu? Palstallako.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä, vaan IRL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luovuta jo pipipää palstatodellisuutes kanssa

• Anonyymi

Minä nimenomaan olen kaivannut seuraa, mutta puuhastelet mielummin kaikkea muuta ja tapailet muita. Minä olen ollut kokoajan yksin ja ikävissäni, että nyt haukut kyllä väärää tyyppiä. Sinä halusit imeä minusta energiaa, itsetunnon kohotusta ja testailit markkina-arvoasi. Vähät välitit tunteistani. Sylkykupiksi kelpaan, kun sinulla on pahamieli. Kiitos luottamuksesta edes siihen rooliin.

Mieheltä - Naiselle

• Anonyymi

Olisi kiva kuulla, mikä oli panoksesi?

Sivusta

• Anonyymi

Tajuatko että tämä teksti sopii ihan kaikilta kaikille täällä, myös sinuun itseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko että tämä teksti sopii ihan kaikilta kaikille täällä, myös sinuun itseesi?

Ei todellakaan sovi minun tilanteeseen. Ei ole mitään testailuja ja "markkina-arvon" tsekkaamisia omassa elämässäni.

sivu

• Anonyymi

Haluan ehdottomasti sinun palstasedän kertovan lisää tästä erittäin stimuloivasta lorusta. t aivoton hattuteline

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan ehdottomasti sinun palstasedän kertovan lisää tästä erittäin stimuloivasta lorusta. t aivoton hattuteline

Hattu sitä Hattu sitä, ottiko jo hattunsa ja lähti🖕🏿

• Anonyymi

Elämä on tuollaista kuvitelmaa jos elää anopalstan kautta.

• Anonyymi

Nyt täältä äkkiä pois! Ja suosittelen myös aloittajalle samaa! Todellisuus ja kuvittelu mennyt sekaisin.

• Anonyymi

Sanoppa muuta vuosia palstaäijän humpuukiprovoissa anopalstalla roikkunut tunnistelijatar

• Anonyymi

Olet ehkä oikeassa t p

• Anonyymi

Toisaalta et säkään välitä

• Anonyymi

O tai Esko on ei mikään p!

• Anonyymi

Kenelle viesti on? Anna jotain vinkkejä.

• Anonyymi

Aakkosten ekaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aakkosten ekaa

Oi kiitos aloittajasetä että säästit konsonantteja limbossasi pahan päivän varalle jos oikein näyttää siltä että huamioo ei irtoa niin jankuta sitä ässää peetä tai jiitä vaikka

• Anonyymi

Ei täältä vinkkejä anneta, paljastumisvaara liian suuri ja korttitalo romahtaa.

• Anonyymi

Sä et tiedä mitä hyväksikäyttö tarkoittaa

• Anonyymi

Mistä ihmeestä puhut. Palstahyväksikäytöstä vai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oot vailla? Jotain oot vailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oot vailla? Jotain oot vailla

Niin olen, osallinen varmaan tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen, osallinen varmaan tietää.

Arvailen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palstasedän fantasia tuntuu kuuppajumeja kiinnostavan juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palstasedän fantasia tuntuu kuuppajumeja kiinnostavan juu

Se sanoi kuuppajumeja lomakkeen täyttöä mielipahan merkeissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sanoi kuuppajumeja lomakkeen täyttöä mielipahan merkeissä?

Yksittäinen persu tmv voi kokeilla valtuuksiensa äärirajoja jos siltä tuntuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksittäinen persu tmv voi kokeilla valtuuksiensa äärirajoja jos siltä tuntuu

Finlex mitämitä sinä sanoa

• Anonyymi

Lopettappa syyttävä asenne yritä edes joskus
      Kommunikoida tai puhua kauniisti minulle
      En pidä tavastasi vajota pikkumaisuuteen.
      Voisit itse puhua paremmin etkä noin
      Et se jotaki kontrollin yritystä.
      Silloin minäkin voisin viel keskustella.
      Tiedän että osaat olla kiltti
      Jos niin tahdot .
      Mutta et tahdo enkä voi pakottaa
      Sä puhut miten mä en välitä
      Mutta onko sun oma käytös välittämistä.?
      Kelpaa seuraksi kun on tylsää
      Tai ei oo muita ..
      Näön tomoisten kuvioiden läpi.
      Voisit ekana hyväksy ettei suinkaan sosiaalisuus
      Siellä kärpääs loista vaan voit olla aika kurja.
      Ja sit viel komentoit ettet välitä
      Mitä vittua sä sit leikit päivästä toiseen
      Nii kumpiko olikaan huomion kipeää
      Oot melkein nainen tuossakin asiassa yhtä rasittava
      Terveisin joku joka heräs kesken unien
      Ja en nähny unta
      Unet hävisi ku ei oo enää sitä pitkää mist unii nähdä..
      Ehkä sä vaan nautit kaikesta
      Jollain kierrolla tavalla
      Myös tuosta uhrin leikkimisestä mies.
      En. Oo ikuisuuksiin vastasmas
      Itku tulee sit ku tajuut et häädit
      mut pois
      Viel se ei oo menny perille mut sekin PV tulee.
      Tosin säkin saatat kadota vain sinne maailman ääriin
      Miehelle jota kerran nii rakastin
      Mut tarinaa jossa olikin painajaismainen loppu.
      Naiselta

• Anonyymi

Sinä et gubbe ole nainen,vaan surkea luuseri mieheke!!kiusaat ja varastat siltä naiselta kavereines kaikki,mitä käsiisi saat! Mikä sinä olet olevinasi muovipelle inhottava otus!Kriminaali pahimmasta päästä!Olet tehnyt sille naiselle psyykkistä ja fyysistä väkivaltaa jo todella pitkään! Velkataakkanne nousee aika korkealle! Teillä ei ole oikeutta tällaiseen, ihmisoikeudet olette vieneet ja sinä gubbe et ole edes suomalainen,sulla vielä vähemmän oikeuksia,olet rikollinen täys kriminaali!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et gubbe ole nainen,vaan surkea luuseri mieheke!!kiusaat ja varastat siltä naiselta kavereines kaikki,mitä käsiisi saat! Mikä sinä olet olevinasi muovipelle inhottava otus!Kriminaali pahimmasta päästä!Olet tehnyt sille naiselle psyykkistä ja fyysistä väkivaltaa jo todella pitkään! Velkataakkanne nousee aika korkealle! Teillä ei ole oikeutta tällaiseen, ihmisoikeudet olette vieneet ja sinä gubbe et ole edes suomalainen,sulla vielä vähemmän oikeuksia,olet rikollinen täys kriminaali!

Is she like thief of hearts bro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Or collector of doomed souls?

• Anonyymi

Joo no ikävä kyllä painajaissetä en saanut oiktin kiinni siitä että mikä oli tämä ongelman ydin kun omi niin sanasalaattia taas. Tiivistäisitkö hieman, kuten tärkeilijä kysyisi🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no ikävä kyllä painajaissetä en saanut oiktin kiinni siitä että mikä oli tämä ongelman ydin kun omi niin sanasalaattia taas. Tiivistäisitkö hieman, kuten tärkeilijä kysyisi🥱

Nakke osaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellyyttäviä nämä sedän itselleen skitsoilut. Nykyään identifioidut jo ulkomaalaiseksikin, vttu onko sulla minkäänlaista omaa identiteettiä jammusetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duckface-heart-smiley

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rakastan sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe gabbe siiomim veli jumalan rauhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen aivan ihana ihminen purotn rakastaa minua ja kaikki suomalaiset ja venäläiset olen voimallinen ihmeiden tekijä jumalan ainoa poika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen aivan ihana ihminen purotn rakastaa minua ja kaikki suomalaiset ja venäläiset olen voimallinen ihmeiden tekijä jumalan ainoa poika

jalomielinen hellä kaunis taiteellinen herkkä lahjakas musilaalinen sympaattinen älykäs fiksu taitava runollinen hyvä sydäminen mukava ennen näkemätön ihmeellinen korvaamaton tunteellinen esimerkillinen kaikkien ihailema maailman pelastaja kaikkien rakastama jalo patriarkka ikaros

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe gabbe siiomim veli jumalan rauhaa

Ai sä yrität tatti otsassa nyt juontaa ja johdatella tästä palstaäijän rummun paukuttelusta. Ehkä sulla on tulevausuus rysyn trolllina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellyyttäviä nämä sedän itselleen skitsoilut. Nykyään identifioidut jo ulkomaalaiseksikin, vttu onko sulla minkäänlaista omaa identiteettiä jammusetä

Niinpä ilmeisesti keskiössä on taas naisten nyysityt alushousut ym yhtä tärkeää. Oi yksi kansa ja käsi lippaan🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Or collector of doomed souls?

Mermaid about to pull to abyss sailor that’s just an add dummie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ilmeisesti keskiössä on taas naisten nyysityt alushousut ym yhtä tärkeää. Oi yksi kansa ja käsi lippaan🥱

Kalsari varas

• Anonyymi

Toisten syyttely on paras puolustus.

• Anonyymi

Tulee se loppu sullekkin gubbe!Hullu kriminaali olet ,"ystäviesi kaa" kyllä te vielä kiinni jäätte!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee se loppu sullekkin gubbe!Hullu kriminaali olet ,"ystäviesi kaa" kyllä te vielä kiinni jäätte!

Suomessa ei eletä uskonnon lakien mukaan,vaan maallisten lakien mukaan,jos niitä ei noudateta,siitä seuraa rangaistus!laitetaan asialle tuollainen kriminaali,seki o rikos!

• Anonyymi

Ehkä sun päässä on jotain vikaa jos sulla on tarve ottaa vastaan näitä ns syytöksiä mitä ikinä se sulle tarkoittaakaan kun vastailet tälle aloittajaäijälle kummallisesta lähtökohdasta käsin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet aloittajasetä vissiin naapuruston kauhu- keitä olet saanut pelästytettyä mummoja vai kakruja? Oikoluku- onko se rakettitiedettä? Googlaa siionin veli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe=joki-luomala terve tuloa puohi tielle käymään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe=joki-luomala terve tuloa puohi tielle käymään

Vähän laimeaa tämä lapsen into ehkä kuitenkin tässä palstasedän eräänlaisessa itsensä meritoimisessa. Tunnen itseni fixuks tämän farssin rinnalla ny ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet aloittajasetä vissiin naapuruston kauhu- keitä olet saanut pelästytettyä mummoja vai kakruja? Oikoluku- onko se rakettitiedettä? Googlaa siionin veli

Naapuri oliko biiffi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei eletä uskonnon lakien mukaan,vaan maallisten lakien mukaan,jos niitä ei noudateta,siitä seuraa rangaistus!laitetaan asialle tuollainen kriminaali,seki o rikos!

Pelkäätkö palstasetä, eli aapee kriminalisointia. Muistia voi virkistää juritiikan perusteet kurssista ja googlata itsensä oikealle sivulle

• Anonyymi

Et ole riittävän luotettava vakavaan parisuhteeseen, hetken hupina kyllä menettelet.

• Anonyymi

Koskas sinä aloittaja ja mononologisetä olet viimeksi ns huvitellut? Niinpä nii..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas sinä aloittaja ja mononologisetä olet viimeksi ns huvitellut? Niinpä nii..

Lisäys ei ihan pursua elämän ilo tästä katkerasta monologioinnista jossa vastaillaan itselleen kuin joku nainen olisi muka ottamassa ko ryöpytyksen vastaan. Se tuntuu olevan vähemmän älykkäille jännäihmisille vaikea sisäistää. Teeltä

• Anonyymi

Hieno juttelee ihmisten kanssa paljon.

• Anonyymi

Yritin sunkin kanssa, mutta sitähän sinä et pitänyt minään. Ja joku menee vähän pidemmälle. Sivusta.

• Anonyymi

Tervehdys on armahdus

• Anonyymi

En taekottanu mitään pahaa

• Anonyymi

Jaa sinäkö et palstasetäap? Itse sanoisin, että bitc* i sayed what i sayed, i paint the town in red or what ever

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa sinäkö et palstasetäap? Itse sanoisin, että bitc* i sayed what i sayed, i paint the town in red or what ever

No jos siihen kaatuu niin vohoi kyynel, taas olin liian hellämielinen hetken

• Anonyymi

Nyt on kyllä niin sekavaa että jaksa edes lähteä avaamaan mikä kaikki tässä on epäloogista.

• Anonyymi

Miksi edes yrittäisit sitä näiden palstaäijän performaatioiden suhteen? Teeltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi edes yrittäisit sitä näiden palstaäijän performaatioiden suhteen? Teeltä

Kuka kumman Tee? Ei sano yhtään mitään. En tiedä miksi luulet meidän tuntevan toisemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kumman Tee? Ei sano yhtään mitään. En tiedä miksi luulet meidän tuntevan toisemme.

No oisit heti sanonu, että oon ihan nevö höörd susta

• Anonyymi

Ymmärrän aloitusta. Ehkä olen riittävän epälooginen.

• Anonyymi

Kuinka palstalla jutteleminen voi olla hyväksikäyttöä? Täällä on muitakin täällä. Ei voi olettaa että tietty henkilö vastaa. Jokaiben saa kuluttaa omaa aikaan ihan mihin tahtoo. Onko pakko käydä lukemassa jos tuntuu tuolta? Jos ei IRL halua olla tekemisissä mistä päättely että täällä hänelle kirjoittaa? Sekä epäilee omaa mielenterveyttä ja senkin pistää ihmisen syyksi joka ei IRL hänen kanssaan tekemissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka palstalla jutteleminen voi olla hyväksikäyttöä? Täällä on muitakin täällä. Ei voi olettaa että tietty henkilö vastaa. Jokaiben saa kuluttaa omaa aikaan ihan mihin tahtoo. Onko pakko käydä lukemassa jos tuntuu tuolta? Jos ei IRL halua olla tekemisissä mistä päättely että täällä hänelle kirjoittaa? Sekä epäilee omaa mielenterveyttä ja senkin pistää ihmisen syyksi joka ei IRL hänen kanssaan tekemissä.

Ehkä hänellä on syytä olettaa, että hänen ajattelemansa ihminen on täällä kirjoittamassa hänelle, mutta ei halua mitään IRL. Voi olla, että IRL antaa myös merkkejä kiinnostuksesta, mutta tilanteen ollessa käsillä vetäytyy kontaktista. Täältä toinen sitten lukee tunnisteellisia ja yksityiskohtaisia kuvauksia näistä kohtaamisista,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hänellä on syytä olettaa, että hänen ajattelemansa ihminen on täällä kirjoittamassa hänelle, mutta ei halua mitään IRL. Voi olla, että IRL antaa myös merkkejä kiinnostuksesta, mutta tilanteen ollessa käsillä vetäytyy kontaktista. Täältä toinen sitten lukee tunnisteellisia ja yksityiskohtaisia kuvauksia näistä kohtaamisista,

Nimenomaan olettaa. Eli kuvittelee. Mitään ei pidä perustaa olettamuksiin päälle. Samat tunnisteet sopii moniin ja jis ihminen haluaa uskoa ne itselleen saa kyllä päässään ne selitttettyä parhain päin. Sekä miksi suostuu täällä kirjoittamaan hänelle jos IRL toinen kohtelee huonosti. Jättää omaan arvoonsa ei vastaa. Ei kukaan pakota täälläkään kommunikoimaan. Toisen tekemistä ei olla vastuusta. Mut omista ollaan. Jos ne aiheuttavat itselle ongelmia niin kannattaa pysyä poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan olikin. Miten on se oma vetäytyminen ollut tilanteissa? Tai onko siinä hänen vetäytymisissä ollut mahdollisesti muita syitä, toisia osapuolia esimerkiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan olettaa. Eli kuvittelee. Mitään ei pidä perustaa olettamuksiin päälle. Samat tunnisteet sopii moniin ja jis ihminen haluaa uskoa ne itselleen saa kyllä päässään ne selitttettyä parhain päin. Sekä miksi suostuu täällä kirjoittamaan hänelle jos IRL toinen kohtelee huonosti. Jättää omaan arvoonsa ei vastaa. Ei kukaan pakota täälläkään kommunikoimaan. Toisen tekemistä ei olla vastuusta. Mut omista ollaan. Jos ne aiheuttavat itselle ongelmia niin kannattaa pysyä poissa.

” Sekä miksi suostuu täällä kirjoittamaan hänelle jos IRL toinen kohtelee huonosti. Jättää omaan arvoonsa ei vastaa. Ei kukaan ” Juuri tähän skeemaanko olet ikäänkuin keskittynyt mitä tulee palstaäijän surkuhupaisiin performansseihin? Joku kohtelee huonosti live-irl, niin miksi kirjoitella hänelle tänne. Osaatko yhdistää mikä tällaisessa skeemassa olisi olennaisesti pielessä, arvon palstatodellisuuteen orientoitunut lukija? Herran haltuun ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan olikin. Miten on se oma vetäytyminen ollut tilanteissa? Tai onko siinä hänen vetäytymisissä ollut mahdollisesti muita syitä, toisia osapuolia esimerkiksi?

Oletateen sitte se ihminen todella toimii näin että kyseessä on epävarmuus toisesta. Silläkölailla epävarmuus ja epäluulot häviää että syytetään toista? Sekö edesauttaa IRL yhteyden syntymiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Sekä miksi suostuu täällä kirjoittamaan hänelle jos IRL toinen kohtelee huonosti. Jättää omaan arvoonsa ei vastaa. Ei kukaan ” Juuri tähän skeemaanko olet ikäänkuin keskittynyt mitä tulee palstaäijän surkuhupaisiin performansseihin? Joku kohtelee huonosti live-irl, niin miksi kirjoitella hänelle tänne. Osaatko yhdistää mikä tällaisessa skeemassa olisi olennaisesti pielessä, arvon palstatodellisuuteen orientoitunut lukija? Herran haltuun ns

En oleta että kukaan minulle täällä kirjoittaa. Eikä mua nyt IRL ole huonosti kohdellut. Sekä kaivattuni on vastannut IRL viesteihini jos olen sellaista joskus laittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletateen sitte se ihminen todella toimii näin että kyseessä on epävarmuus toisesta. Silläkölailla epävarmuus ja epäluulot häviää että syytetään toista? Sekö edesauttaa IRL yhteyden syntymiseen?

Ei. Syyttely ja syyttely, olen tuonut asiat esille mitä hänen käytös on minusta tuntunut. Omalla kohdalla olen saanut ihan riittävästi kuraa häneltä niskaan, eikä hän ole tehnyt elettäkään asian korjaamiseksi tai edes pyytänyt anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Syyttely ja syyttely, olen tuonut asiat esille mitä hänen käytös on minusta tuntunut. Omalla kohdalla olen saanut ihan riittävästi kuraa häneltä niskaan, eikä hän ole tehnyt elettäkään asian korjaamiseksi tai edes pyytänyt anteeksi.

Etkä arvostaa itseäsi sen vertaa että annat olla. Kyllä ihminen joka sinua arvostaa tulee pyytämään anteeksi jos kokee väärin tehneensä. Hän tuskinpa välittää edes näistä avautumisesta jos noin toimii muutenkin sinua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä arvostaa itseäsi sen vertaa että annat olla. Kyllä ihminen joka sinua arvostaa tulee pyytämään anteeksi jos kokee väärin tehneensä. Hän tuskinpa välittää edes näistä avautumisesta jos noin toimii muutenkin sinua kohtaan.

Arvostan tietysti ja annankin olla. Kai saan täällä purkaa tuntemuksiani, niin kuin muutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan tietysti ja annankin olla. Kai saan täällä purkaa tuntemuksiani, niin kuin muutkin.

Tietenkin saat. Mut mitä tunteideinpurkua on toisen syyllistäminen. Et kirjoitta tunteistasi vaan toisen tekemistä tai oletuksista/ kuvitelmista mitä hän on tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin saat. Mut mitä tunteideinpurkua on toisen syyllistäminen. Et kirjoitta tunteistasi vaan toisen tekemistä tai oletuksista/ kuvitelmista mitä hän on tehnyt.

En, sanoin ainoastaan, että olen saanut ihan riittävästi pskaa niskaan häneltä, sen enempää erittelemättä. Aiemmin kertonut täällä asioita mistä olen loukkaantunut ja jos se on syyttelyä, niin fine. Ja vielä tarkennuksena, nämä asiat mistä olen kirjoittanut ovat tapahtunee ihan irl, enkä ole ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, sanoin ainoastaan, että olen saanut ihan riittävästi pskaa niskaan häneltä, sen enempää erittelemättä. Aiemmin kertonut täällä asioita mistä olen loukkaantunut ja jos se on syyttelyä, niin fine. Ja vielä tarkennuksena, nämä asiat mistä olen kirjoittanut ovat tapahtunee ihan irl, enkä ole ap.

Okei. En tiedä miksi sitten edes vastasit kysymykseeni. Koska selvästikin itse teen oletukset aloitusviestin perusteella. En tiedä mitään tilanteestasi enkä ota siihen kantaa. Kummallista hakea tuntemattomalta vastauksia asioihin joihin vastaukset hän vaan tietää. En tiedä nautitteko jotenkin siitä että muutkin pahoittaa mielensä näistä. Herkemmät kuvittelee itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himmeitä tilityksiä palstasta suht tuntemattomille vaan alli huuppa hyvä tulee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Täältä toinen sitten lukee tunnisteellisia ja yksityiskohtaisia kuvauksia näistä kohtaamisista,” Joo o johan sinä aloittajasetä toki olet näillä satuillut sitä sun tätä tunnistetta

• Anonyymi

Tänne kirjoittaa laidasta laitaan ihmisiä eri aloilta. On myös linnoista ja laitoksista. On ollut jokunen ammattikirjoittajakin joukossa, kun ovat kertoneet. Julkkiksiakin voi olla. Kirjoitusasusta voi päätellä.

Kyllä pistää miettimään, miksi joku ihminen ei pysty kertomaan tunteistaan irl, mutta täällä jutustelu kelpaa. Ehkä hän ei ole oppinut esim. kotona, miten tunteita osoitetaan. On pidetty kulissit pystyssä, vaikka on tullut esim. avioero tai muu kriisi. Vanhemmalla ei ole ollut aikaa riittävään vuorovaikutukseen, läheisyyteen ja rakkauteen. Aikuisena suhteet ovat "mekaanisia". Haetaan joko seksuaalista tyydytystä tai ollaan rahaliitossa. Pysytään etäisinä, kun ei pystytä keskustelemaan raakoina omina itsenään. Voidaan olla muuten mestarisuorittajia.

• Anonyymi

Mikä ongelma se on, jos joku täällä kirjoittaa, mutta jostain syystä ei pysty tai halua kertoa tunteista muulla tavalla.

Lisäksi täytyy puuttua tuohon ”linnoista tai laitoksista”
        - huomautukseen. Onko ihmisen lupa kirjoittaa linnoista tai laitoksista? Jos heillä on älypuhelimen käyttöön lupa niin miksi pitää tarpeettomasti korostaa ihmisen tilannetta tai taustaa tuohon tyyliin. Pidätkö heitä jotenkin hylkiöinä? Mielestäni se on syrjivää.
        Ammattikirjoittajatkin ovat erehtyviä ihmisiä. Heilläkin voi tulla kirjoituksissaan ylilyöntejä. En nostaisi ketään kirjoittajaa jalustalle ylitse muiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ongelma se on, jos joku täällä kirjoittaa, mutta jostain syystä ei pysty tai halua kertoa tunteista muulla tavalla.

Lisäksi täytyy puuttua tuohon ”linnoista tai laitoksista”
        - huomautukseen. Onko ihmisen lupa kirjoittaa linnoista tai laitoksista? Jos heillä on älypuhelimen käyttöön lupa niin miksi pitää tarpeettomasti korostaa ihmisen tilannetta tai taustaa tuohon tyyliin. Pidätkö heitä jotenkin hylkiöinä? Mielestäni se on syrjivää.
        Ammattikirjoittajatkin ovat erehtyviä ihmisiä. Heilläkin voi tulla kirjoituksissaan ylilyöntejä. En nostaisi ketään kirjoittajaa jalustalle ylitse muiden.

Nyt en aloittajaäijä saa tarkalleen kiinni mitä sensaatiota tai kuriositeettia yrität tällä kertaa rakentaa, mutta. Tälläisille tähän päivään tottumattomille on mainittava että minfojen sun muiden kanan uutis-saittien myötä keskustelukulttuuri on uusiutunut ja esim viranomaistyöstä sun muusta voi kyllä netissä mussuttaa ja spekuloida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en aloittajaäijä saa tarkalleen kiinni mitä sensaatiota tai kuriositeettia yrität tällä kertaa rakentaa, mutta. Tälläisille tähän päivään tottumattomille on mainittava että minfojen sun muiden kanan uutis-saittien myötä keskustelukulttuuri on uusiutunut ja esim viranomaistyöstä sun muusta voi kyllä netissä mussuttaa ja spekuloida

Esim sisä-suomen poliisin somesivu on täynnä kaikkea siivoamatonta sälää ja ylläpito on varmaan valmennettu olemaan menettämättä yöuniaan kommenttien takia, jos esim mairemummo neuvoo miten asiat tulisi hoitaa. Ei Mairea virallisesti kuulla sentään tämän takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim sisä-suomen poliisin somesivu on täynnä kaikkea siivoamatonta sälää ja ylläpito on varmaan valmennettu olemaan menettämättä yöuniaan kommenttien takia, jos esim mairemummo neuvoo miten asiat tulisi hoitaa. Ei Mairea virallisesti kuulla sentään tämän takia

Persu- osaatko suhteuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu- osaatko suhteuttaa?

En itken ja hikisen päin seinää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En itken ja hikisen päin seinää

Juoksen* siinä voi toki tulla hiki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saati sitten että jonu tunari katsoisi asiakseen koostaa mitä juttu-uula eli palstasetä selostaa suolikakosella- voi ei

• Anonyymi

Mistä kukaan voisi tietää ketä tarkoitat aloutuksellasi? Taistelet ap anonyymien kanssa. Ota yhteyttä irl ja selvitä sotkusi.

• Anonyymi

Nyt kannattaa tarkistaa lääkitys.

• Anonyymi

Sulla ei taida olla kivin paljoa enää annettavaa näihin palstaäijän apaattisiin provoihin, netin maalailija. -TT

• Anonyymi

Minäpä olen joutunut muuttamaan jo parikin kertaa teidän palstahörhöjen takia. Ei sen takia mitä kirjoitatte, vaan irl käytöksenne takia. En ole kaivannut palstalla ketään, enkä tehtaillut aloituksia. Koettakaapa asianosaiset muistella.

Eipä ne rauk.t usko mitä ihminen puhuu irl, ne uskoo vain mitä tuntemattomat anonyymit kirjoittaa.

• Anonyymi

Täällä ei kukaan tiedä toisistaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, sinäkö luulet tietäväsi kirjoittajien taustat? Et voi tietää kuin omat tekemisesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai mitä keskisuomalaiset, eivätkö tiedä toisistaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai mitä keskisuomalaiset, eivätkö tiedä toisistaan??

Voisivat keskittyä entistä sisemmälle suameen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain kertoo sinusta kun innostut noin täpöllä näistä palstaäijän draamoista kuin älähtäisit jotenkin henkilökohtaisesta kulmasta. Et taida päästellä täysiä

• Anonyymi

Ei minulta tällaiset. Ei mitään syytä ilkeillä miehelle. Aina hyvällä ajattelen.

S

• Anonyymi

Maalarikin osui paikalle. Tuskin keltään ässältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nämä aloittajaäijän pistämät nimikirjaimet merkitsee sinulle? Varmaa ihan kaikkea ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Ei ainakaan minulta ässältä. Edes aloituksen sisältö ei liity elämäntilanteeseeni. Joku taas testailee jäätä kepillä. Sitä en tiedä jos joku ex kuvittelisi omiaan ja kirjoittelisi tuollaista tänne mutta tuskin. Luen vain sivusta mitä täällä taas tapahtuu

• Anonyymi

Kyllä tiedät miksi ottaa yhteyttä

• Anonyymi

Täällä saa käydä kuka haluaa . Siinä ei ole mitään laitonta .

• Anonyymi

Onpa omituinen kommentaari tähän palstaäijän avaukseen…surrealistista jotenkin

• Anonyymi

Huumorilla mentävä kun ei ole penaalin terävin kynä...

• Anonyymi

Miten se liittyy palataäijän sentimentaaliseen aloitukseen? I concealed my weapon oviously. You just big fat bully who cannot take f-king joke

• Anonyymi

Mies kirjoitti itselleen että ei loukkaa

• Anonyymi

No ketä muka kiinnostaa

• Anonyymi

Kertoi itsestään ei loukkaanu.

• Anonyymi

Aikooko ottaa yhteyttä jos pyytää kauniisti?

• Anonyymi

Vaikka ajelemaan

• Anonyymi

Kuulostaisi hyvältä jos mun kaksoisliekkirakkaus veisi ajelulle mut. Antaako hän anteeksi kun jo luovuin meistä ? Mutta sitten tajusin miten loukkasin häntä. Hän taitaa sittenkin välittää. No täällä on yksi jonka hän saa kokonaan. Tarvitsen häntä koska rakastan häntä. Kun hän kerran tulee fyysisesti mun sisälle on hän aina mun sisällä. Mun sydämeen on tatuoitu hänen nimensä. Jumala siunatkoon meitä. Uskon että on Jumalasta koko meidän kaunis ja vahva rakkautemme.🤍🔥💫🧨🌊💞🌻😘💚🙏

• Anonyymi

Nä7n se on hyväksikäyttöä on ollut.

• Anonyymi

tehneet ns hyvää toisen kustannuksella kyllähän se hirveeltä tuntuu

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että joku ei halua että pääset elämässäsi eteenpäin ja käyttää sun tunteita hyväkseen. Syy tuskin on se että välittää susta vaan ennemminkin se että vihaa muita joiden kanssa voisit löytää sen rakkauden mihin hän ei itse pysty. Ei edes pidä sua varalla vaan eristää sua aidoista ihmisduhteista.

• Anonyymi

Tähän tulokseen olen tullut.
        - sivusta, naiselta

• Anonyymi

Narsistin tapana purkaa ajatuksiaan eri persoonana selittäessään omia tekemisiään hyväksytymmäksi. Kun hän itse hyväksyy selityksen kaikki on taas ok.

• Anonyymi

Todennäköisesti se on juuri noin! Se on tavallaan lapsenomaista käytöstä!

• Anonyymi

Sinähän se olet joka mielenterveydellään leikkii käymällä täällä lukemassa kirjoituksia luullen että tällaisella sivustolla joku kirjoittaa just sulle eli siis sinä itse olet se idiootti joka on just niin hölmö että luulee että joku just sun mielentervdydellä leikkii

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2997
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2931
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1654
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79