En tiedä olenko ihan aito paikkakuntalainen eläjä mutta 60+ vuotta olen paikkakunnalla asunut eikä minulla ole itä-Suomesta oikeastaan paljoakaan pahaa sanottavaa.
Nyt kaikki suklaapaketin koosta, väärästä kellonajasta, kyttäämisestä luennoitsijat jne tulkitkaas mikä minussa on vialla. Vai vertaanko elämääni vain teihin tyhjästä marisijat? Jospa olen vain se enemmistö joka tekee suomalaisista maailman onnellisimman kansan.
Aito eläjä
12
236
Vastaukset
- Anonyymi
On aivan sama mitä täällä tai internetin muillakaan keskustelupalstoilla nimettöminä mistäkin ränkytetään, sillä maailman asiat ei siitä miksikään muutu. Ei edes kenenkään henkilökohtainen elämä, vaikka kuinkas perkeleesti työntäisi paskaa palstalle.
Olen itsekin aikoinaan asunut useilla muilla paikkakunnilla, mm. Helsinki, Jalasjärvi, Vihti, Kouvola, mutta sen verran älykäs ja muutenkin asioita ymmärtävä yksilö olen etten käy niitä paikkakuntia solvaamaan, sillä elämä on juuri sellaista kuin sen itselleen ajatuksissaan tekee! Kaikki se olisi vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni ja kuvitelmiani ympäristöstä, mitkä ei välttämättä olisi totta. Tämä on kuitenkin paras paikka minulle, "maailman paras kylä ♥" ja mikäli jotain muuta ei alue miellytä, niin varmastikin häiriintymätön ja mieleltään terve ihminen lähtisi kauas pois ja etsisi itselleen sopivan pesän. Mikään tai kukaan ei estä.- Anonyymi
Kaikki ovat omasta mielestään älykköjä. Nimettömänä keskusteluun osanottaminen ei kirkastanut auraasi, mutta loi sinulle sisältöä elämääsi. Oletpahan poissa pahanteosta sen ajan kun kirjoitin ja luet saamiasi vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat omasta mielestään älykköjä. Nimettömänä keskusteluun osanottaminen ei kirkastanut auraasi, mutta loi sinulle sisältöä elämääsi. Oletpahan poissa pahanteosta sen ajan kun kirjoitin ja luet saamiasi vastauksia.
Harvapa sitä nyt itseään tyhmänä pitää vaan taaplaa niillä lahjoilla kun on suotu. Ja voitko kuvitella: tuskinpa olisin ollut pahaa tekemässä vaikka (nimettömänä) kirjoitettua soperrustasi en olisikaan lukenut.
Risoisko sinua muuten vähemmän jos olisinkin tyhmä, työtön ja muuten pahanilkinen mesoja? Semmoisetko mieltäsi lämmittävät?
- Anonyymi
Sinussa ei ole mitään vikaa, sen enemmän kuin minussakaan tai suurimmassa osassa muita ihmisiä. Kun muitetaan että netin palstoille kirjoittaa myös niitä joilla perkeleet riekkuu päässä, sekä Kalle Päätalon ilmaisua käyttäen "hummeeti sassaroi" eli häiriintyneitä / mielenterveysongelmaisia, niin asian ymmärtää. Turha niiden kanssa on mitään väitellä vaan jättää kokonaan huomiotta ja kommentoimatta mitään. Sellaiset elää omissa harhoissaan ja ovat niin kaukana pimeydenrajan tuolla puolen ettei sieltä enää paluuta ole!
- Anonyymi
Juurikin noin. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin noin. 👍
Juurikin! Mikä sana, mikä ihana v...
- Anonyymi
Älä ota vakavasti jos yksi henkilö tekee paljon typeriä aloituksia.
- Anonyymi
Minussa ei ole ikinä vikaa muissa on.
- Anonyymi
Melko ehdoton olet itsellesi.
- Anonyymi
Erehtyminen on inhimillistä. Oletko siis epäinhimillinen?
- Anonyymi
Olet lajityypillinen yksilö Joensuussa. Vähään tyytyväinen, muutosvastarintaa omaava ja paikoilleen jättäytynyt. Muualla Suomessa motto on että jos riki on olemassa, se on otettava. Joensuussa sama motto kuuluu; Jos riski on olemassa, sitä ei kannata ottaa.
- Anonyymi
Kuulostat siltä että jonkun ollessa vähään tyytyväinen se olisi paha asia. Onko näin? Ja että aina pitäisi haalia lisää ja uudempaa? Enemmän ja mulle heti?
Sitä paitsi en ole ennenkään uskonut että tuo kahtiajako olisi noin jyrkkä Joensuun ja muun Suomen välillä. Jotkut vaan eivät tunnu sietävän vähään tyytyväisiä ja vielä onnellisia sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991