Kannattaisi vaihtaa alaa linnunpelätiksi,jos ei osaa käyttäytyä asiakaspalvelussa.
S Market Sotkamo
21
729
Vastaukset
- Anonyymi
Älä älä älä ala taas räksyttämään!!
- Anonyymi
On eri räksyttäjä sillä nyt en ite jaksanut ainakaan vielä aloittaa räksyttämisen..
Toki totta on että siellä on vähän sellainen aikansa jo parastaennen päiväyksen ollut myyjän tapainen..
- Anonyymi
Kun asiakas tulee kassalle, ja alkaa maksamaan hän kaivaa ensin lompakon laukustaan ja valikoi siltä käteistä maksuun. Kolikot kilisee, eikä seteleistä raskita millään luopua
"Ai niin, vielä se lotto", sanoo asiakas, ja jono pitenee
Sitten lototaan, ja lopuksi kaivetaan vielä kolikoita jostain pilllun pohjilta.
Kun maksu on lopulta suoritettu, alkaa kuittien, lottojen ja vaihtorahojen pakkaaminen sinne pohjattomaan käsiväskyyn. Juuri siinä kassan kohdalla, eikä tuumaakaan väistytä.
Lopulta kärry siirtyy, mutta vain sen verran, että saadaan kassi pakattua loputtomilla ostoksillasi keskellä sitä kassakäytävää. Millään ei ymmärretä, että pakkaus pitää tehdä siellä kassapöydän päässä.
Lopulta tulee valmista, aikaa meni, ja tipiksi jäi hien ja pierun unohtumaton aromi.
T. Kassatomihenkilö- Anonyymi
Sepä tuolla onkin hassua kun junttikansa jonottaa ja pikakassat on vapaana. Perämettien asukit kun pelkää mokomia laitteita, kun saattavat vaikka tyhjentää suoPaavon kelasta saamat rahat.
- Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä tuolla onkin hassua kun junttikansa jonottaa ja pikakassat on vapaana. Perämettien asukit kun pelkää mokomia laitteita, kun saattavat vaikka tyhjentää suoPaavon kelasta saamat rahat.
Näin Junttina vastaan, että en koskaan käytä noita pikakassoja. Pidän siitä ajatuksesta, että ihmisillä on töitä. Todella hyvä työpaikka on mm olla kaupan kassatyöntekijä, tuo Suomen veronmaksaja.
Toinen on, että en tilaa mitään netin kautta. Tykkään käydä niissä, enää muutamassa kivijalkamyymälässä, kauppojen Yrittäjiä tukemassa esim siinä, että veronmaksajia tässä pikkuhiljaa autiotuvassa SuuomenMaassa riittäisi.
Mutta! Kukin tyylillään! - Anonyymi
👍😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin Junttina vastaan, että en koskaan käytä noita pikakassoja. Pidän siitä ajatuksesta, että ihmisillä on töitä. Todella hyvä työpaikka on mm olla kaupan kassatyöntekijä, tuo Suomen veronmaksaja.
Toinen on, että en tilaa mitään netin kautta. Tykkään käydä niissä, enää muutamassa kivijalkamyymälässä, kauppojen Yrittäjiä tukemassa esim siinä, että veronmaksajia tässä pikkuhiljaa autiotuvassa SuuomenMaassa riittäisi.
Mutta! Kukin tyylillään!Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Hyvä että on vielä töitä ihmisille
- Anonyymi
Se yksi ainakin on hammasta purru yhteen kassalla ja viskonut ruokaostoksia jopa.
- Anonyymi
Kassan ei kuulu heitellä asiakkaan ostamia ostoksia kassalla.
- Anonyymi
Pitäs koko henkiökunta vaihtaa uusiin tyyppeihin..On niin kliininen väki eikä mitään asiakas läheisyyttä koko kaupassa edes niin tuntuu kuin olisi jossain kaupungin kaupassa käymässä..Missä on se koko kaupan johtajan tapainenkin kun ei koskaan ole tekemässä yhtään mitään kaupassa ???
- Anonyymi
Koko henkilökunta uusiksi ei tosta muuten enää mitään tule
- Anonyymi
Mulle kyllä välttää nykyinen henkilökunta, en kaipaa tekopirteitä tiktok-tyyppejä
- Anonyymi
Oikein on hyvä henkilökunta.Mikä tämä valitus taas on? Kirjoittaa jo kauan asiakkaana ollut
. - Anonyymi
Muuta Pohjois-navalle, niin viilenee tunteet 🤣
Helle on pehmentänyt pääsi👍
Tai sitten rutkutat p....n puutteessa🤔🙈
Luulen ettet oo Naantalin Aurinko sinäkään ja sitten ootat että sua palvellaan hymyssä suin.
Ihan perus päivää, summa ja hei hei riittää kyllä👍
Ei tarvi punasta mattoo ja hirveetä haloota että nyt se paras asiakas ikinä tuli kauppaan 😉😉😉 - Anonyymi
Kannattaa käydä itsekin jokunen vuosi asiakaspalvelijana. Saattaisi ruikutus vähentyä, kun huomaa miten on lystikkäitä asiakkaitakin. Toki on paljon myös mukavia.
- Anonyymi
Tämä❤️
Pienen paikkakunnan etuja👍
Mummot ja papat piristää päivää🌞
- Anonyymi
7 vuotta aspa alalla riitti siihen, että vihaan ihmisiä ja niiden käytöstä + tyhmyyttä.. Kannattaa itse kokeilla, voi avartaa silmiä 😄
Ässän työntekijät ❤️ tsemppiä! Aina löytyy valittajia joka lähtöön. - Anonyymi
Itsekin ollut asiakaspalvelussa, sanoisin kuitenkin että 95% asiakkaista on mukavia. 5% on joko huijareita, valittajia turhasta tai ilkeitä. Tuohon 95% mahtuu asialliset reklamoinnit.
- Anonyymi
Totta, välillä vaan tuntuu et ne 5% jonottaa kassalle peräkkäin 😆
Eilen oli ihan mahtava, kiharapäinen nuori mies kassalla😍
Oikein ystävällinen ja avulias 👍👍
Asiakaspalvelijat ei ole sylkykuppeja ja aidosti annettu kiitos kantaa pitkälle 🙏
Pahan olon voi purkaa keskellä mettää🤩
- Anonyymi
Jölli paras kun on alko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070