Olen alkoholisti. Juon viinaa päivittäin. Käyn vielä töissä pistää vihaksi toisten ongelmat joita joudun kuuntelemaan. Kuten lääkkeitä on vaikea niellä ei käy kaupassa ei siivoa omia jälkiään keksii ongelmia jotta voisi hyväksikäyttää minua. Olen tuskassa oman krapulani kanssa Mietin vaan seuraavaa ryyppyä. Tämä toinen seuraavaa miettii lääke aikaa. Salaan oman pahan oloni toisaalta Ajattelen miten ei alkoholistit kehtaavat valittaa asioiden olessa näennäisesti hyvin. Kärsin hiljaa minullahan ei oleoikeutta valittaa.
Viinapiru vaivaa
13
322
Vastaukset
Juomattomuus ei kaiketi tule kysymykseen?
- Anonyymi
Lääkkeetömyys ei tule kai kyseeseen. Aiheutetaan vaivat Lähden Alkoon siellä ei ole jonoja. Apteekissa on.
- Anonyymi
Tännekin ilmestyi "lääkkeiden"mainostaja.
- Anonyymi
Mene Alkoon ostamaan lääkkeesi
- Anonyymi
Omilla tienesteillä Alkoon. Apteekista saa pummitkin.
- Anonyymi
Minä olen alkoholisti myös. Parhain valinta on tietysti lopettaa alkoholin käyttö. Itse olen vaihtanut viinan kaljaan. Juon olon mukaan n.8-18kaljaa. En odota mitään nousuhumalaa enää, ja minä tahtoisin luopua alkoholista lopulta kokonaan. Mutta viinan juomisen sijaan olutta, voisi olla usein kelvollinen välietappi elämässä kohti taas juomattomuutta, johon ainakin itse pyrin. Olo on parantuntut itsellä, kun joskus ollut pari viikkoa ilman alkoholia. Kannattaa harkita asiaa.
- Anonyymi
Tässä ykskin ent. alkoholin liikakäyttäjä näkee lukee kaljabaarissa sanomalehtii ilman silmäklasei. Huomattakoon, että olen aloittanut kaljattoman kauden.
Huomenna lopettamisesta eli siiderin litkimisestä tulee jo 2 vrk. Ikää 59v.
- Anonyymi
Jos henkilö tosissaan haluee päästä viina-tai päihdekäytöstä eroon, kyllä hän pääsee! Ihan kansakoulusivistyksellä.
Meikällä alkoi kerääntymään ens maksamattomia laskuja. Tuttu nainen tuli käymään ja juttelemaan ens siihen pihaa sivuavalta hiekkatieltä.
Pokkana sanoi, että et selviä tästä itse. Se soitti omalla puhelimellaan sosiaalihuoltoon. Kyllä minua hävetti sitä kuunnella.
Nainen pyysi sosiaalihoitajaa käymään paikalla pikapuoliin.
Seuraavana päivänä kaksi naista tuli käymään. Kämpän siivo oli raju. Seuraavana päivänä tuli siivoojat. Luikin yläkertaan koneelle.
Pyysin pikkuveljeltä lainaa raivaus- ja siivouslaskua varten. Kaikki tän tietää. Kuntoni romahti kun äkkiä putki katkaistaan. Vein Lada-lastin tyhjiä pulloja automaattiin.
Siivousdiili on jatkuva. Nukkuminen ei taho onnistua. Kieltäydyn unilääkkeistä. Nukun silloin kun nukuttaa. Unirytmi on sekaisin.
Vaikka keskikesä meni, syksy ei nyt niin pelota.
ent. apumies.- Anonyymi
Olen päässyt eroon perheestä omakotitalosta veneestä materiasta yleensä. Alkoholi on jäänyt
- Anonyymi
Sinulla on todella upea ja välittävä tuttu, kun auttoi sinua.
Kai olet muistanut kiittää häntä ?
- Anonyymi
Moni haluaisi alkotuotteista eroon. Töissä vielä ollessani otin viinaa työaikana. Sain karenssia, kuin palkatonta pakkolomaa.
Joku henkilö työnantajapuolelta järjesti minulle terapiakäyntejä jollee ammattiauttajalle. Meninkin, koska väliaikapotkut harmittivat.
Se varsinainen terapeutti oli enemmän uskonnollinen terapeutti. En halunnut Jeesusterapiaa. En mennyt enää vastaanotolleen.
Menin pokkana töihin. Pääsin heti duuniin kun jätkistä oli pulaa keväällä.
Otin onkeeni; ei ole pakko vetää itteään känniin sadepäivänäkään.
Ne duunirahat sai kulumaan kyllä muutenkin. - Anonyymi
Täytyyhän teidän tuntea olevanne elossa syntiä harrastaessakin?
- Anonyymi
Muistan heti sodan jälkeisiltä vuosiltani tapausksen: Kylän wanha paapa tuli kylään. Kahvia tuotiin pöytään.
Pappa veri povestaan litteän pirtupullon. Kaatoi siitä tilkan isäni kahvikuppiin...
"Mutta älä ota tätä tavaksi".
Nyt he jo nappailevat pilvituotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611471IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3567833Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut872654Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?952185Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1402056Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61611- 1101251
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin521054Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26898MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782