Viinapiru vaivaa

Anonyymi-ap

Olen alkoholisti. Juon viinaa päivittäin. Käyn vielä töissä pistää vihaksi toisten ongelmat joita joudun kuuntelemaan. Kuten lääkkeitä on vaikea niellä ei käy kaupassa ei siivoa omia jälkiään keksii ongelmia jotta voisi hyväksikäyttää minua. Olen tuskassa oman krapulani kanssa Mietin vaan seuraavaa ryyppyä. Tämä toinen seuraavaa miettii lääke aikaa. Salaan oman pahan oloni toisaalta Ajattelen miten ei alkoholistit kehtaavat valittaa asioiden olessa näennäisesti hyvin. Kärsin hiljaa minullahan ei oleoikeutta valittaa.

11

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Juomattomuus ei kaiketi tule kysymykseen?

• Anonyymi
      UUSI

Lääkkeetömyys ei tule kai kyseeseen. Aiheutetaan vaivat Lähden Alkoon siellä ei ole jonoja. Apteekissa on.

• Anonyymi
        UUSI

Tännekin ilmestyi "lääkkeiden"mainostaja.

• Anonyymi
      UUSI

Mene Alkoon ostamaan lääkkeesi

• Anonyymi
      UUSI

Omilla tienesteillä Alkoon. Apteekista saa pummitkin.

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen alkoholisti myös. Parhain valinta on tietysti lopettaa alkoholin käyttö. Itse olen vaihtanut viinan kaljaan. Juon olon mukaan n.8-18kaljaa. En odota mitään nousuhumalaa enää, ja minä tahtoisin luopua alkoholista lopulta kokonaan. Mutta viinan juomisen sijaan olutta, voisi olla usein kelvollinen välietappi elämässä kohti taas juomattomuutta, johon ainakin itse pyrin. Olo on parantuntut itsellä, kun joskus ollut pari viikkoa ilman alkoholia. Kannattaa harkita asiaa.

• Anonyymi
        UUSI

Tässä ykskin ent. alkoholin liikakäyttäjä näkee lukee kaljabaarissa sanomalehtii ilman silmäklasei. Huomattakoon, että olen aloittanut kaljattoman kauden.
        Huomenna lopettamisesta eli siiderin litkimisestä tulee jo 2 vrk. Ikää 59v.

• Anonyymi
      UUSI

Jos henkilö tosissaan haluee päästä viina-tai päihdekäytöstä eroon, kyllä hän pääsee! Ihan kansakoulusivistyksellä.
      Meikällä alkoi kerääntymään ens maksamattomia laskuja. Tuttu nainen tuli käymään ja juttelemaan ens siihen pihaa sivuavalta hiekkatieltä.

Pokkana sanoi, että et selviä tästä itse. Se soitti omalla puhelimellaan sosiaalihuoltoon. Kyllä minua hävetti sitä kuunnella.
      Nainen pyysi sosiaalihoitajaa käymään paikalla pikapuoliin.

Seuraavana päivänä kaksi naista tuli käymään. Kämpän siivo oli raju. Seuraavana päivänä tuli siivoojat. Luikin yläkertaan koneelle.

Pyysin pikkuveljeltä lainaa raivaus- ja siivouslaskua varten. Kaikki tän tietää. Kuntoni romahti kun äkkiä putki katkaistaan. Vein Lada-lastin tyhjiä pulloja automaattiin.

Siivousdiili on jatkuva. Nukkuminen ei taho onnistua. Kieltäydyn unilääkkeistä. Nukun silloin kun nukuttaa. Unirytmi on sekaisin.
      Vaikka keskikesä meni, syksy ei nyt niin pelota.
      ent. apumies.

• Anonyymi
        UUSI

Olen päässyt eroon perheestä omakotitalosta veneestä materiasta yleensä. Alkoholi on jäänyt

• Anonyymi
      UUSI

Moni haluaisi alkotuotteista eroon. Töissä vielä ollessani otin viinaa työaikana. Sain karenssia, kuin palkatonta pakkolomaa.
      Joku henkilö työnantajapuolelta järjesti minulle terapiakäyntejä jollee ammattiauttajalle. Meninkin, koska väliaikapotkut harmittivat.

Se varsinainen terapeutti oli enemmän uskonnollinen terapeutti. En halunnut Jeesusterapiaa. En mennyt enää vastaanotolleen.
      Menin pokkana töihin. Pääsin heti duuniin kun jätkistä oli pulaa keväällä.

Otin onkeeni; ei ole pakko vetää itteään känniin sadepäivänäkään.
      Ne duunirahat sai kulumaan kyllä muutenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Täytyyhän teidän tuntea olevanne elossa syntiä harrastaessakin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      135
      7421
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      22
      2760
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      287
      1479
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      208
      1190
    5. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1109
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      93
      1073
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1012
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      861
    9. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      846
    10. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      15
      833
    Aihe