Olen alkoholisti. Juon viinaa päivittäin. Käyn vielä töissä pistää vihaksi toisten ongelmat joita joudun kuuntelemaan. Kuten lääkkeitä on vaikea niellä ei käy kaupassa ei siivoa omia jälkiään keksii ongelmia jotta voisi hyväksikäyttää minua. Olen tuskassa oman krapulani kanssa Mietin vaan seuraavaa ryyppyä. Tämä toinen seuraavaa miettii lääke aikaa. Salaan oman pahan oloni toisaalta Ajattelen miten ei alkoholistit kehtaavat valittaa asioiden olessa näennäisesti hyvin. Kärsin hiljaa minullahan ei oleoikeutta valittaa.
Viinapiru vaivaa
11
120
Vastaukset
Juomattomuus ei kaiketi tule kysymykseen?
- AnonyymiUUSI
Lääkkeetömyys ei tule kai kyseeseen. Aiheutetaan vaivat Lähden Alkoon siellä ei ole jonoja. Apteekissa on.
- AnonyymiUUSI
Tännekin ilmestyi "lääkkeiden"mainostaja.
- AnonyymiUUSI
Mene Alkoon ostamaan lääkkeesi
- AnonyymiUUSI
Omilla tienesteillä Alkoon. Apteekista saa pummitkin.
- AnonyymiUUSI
Minä olen alkoholisti myös. Parhain valinta on tietysti lopettaa alkoholin käyttö. Itse olen vaihtanut viinan kaljaan. Juon olon mukaan n.8-18kaljaa. En odota mitään nousuhumalaa enää, ja minä tahtoisin luopua alkoholista lopulta kokonaan. Mutta viinan juomisen sijaan olutta, voisi olla usein kelvollinen välietappi elämässä kohti taas juomattomuutta, johon ainakin itse pyrin. Olo on parantuntut itsellä, kun joskus ollut pari viikkoa ilman alkoholia. Kannattaa harkita asiaa.
- AnonyymiUUSI
Tässä ykskin ent. alkoholin liikakäyttäjä näkee lukee kaljabaarissa sanomalehtii ilman silmäklasei. Huomattakoon, että olen aloittanut kaljattoman kauden.
Huomenna lopettamisesta eli siiderin litkimisestä tulee jo 2 vrk. Ikää 59v.
- AnonyymiUUSI
Jos henkilö tosissaan haluee päästä viina-tai päihdekäytöstä eroon, kyllä hän pääsee! Ihan kansakoulusivistyksellä.
Meikällä alkoi kerääntymään ens maksamattomia laskuja. Tuttu nainen tuli käymään ja juttelemaan ens siihen pihaa sivuavalta hiekkatieltä.
Pokkana sanoi, että et selviä tästä itse. Se soitti omalla puhelimellaan sosiaalihuoltoon. Kyllä minua hävetti sitä kuunnella.
Nainen pyysi sosiaalihoitajaa käymään paikalla pikapuoliin.
Seuraavana päivänä kaksi naista tuli käymään. Kämpän siivo oli raju. Seuraavana päivänä tuli siivoojat. Luikin yläkertaan koneelle.
Pyysin pikkuveljeltä lainaa raivaus- ja siivouslaskua varten. Kaikki tän tietää. Kuntoni romahti kun äkkiä putki katkaistaan. Vein Lada-lastin tyhjiä pulloja automaattiin.
Siivousdiili on jatkuva. Nukkuminen ei taho onnistua. Kieltäydyn unilääkkeistä. Nukun silloin kun nukuttaa. Unirytmi on sekaisin.
Vaikka keskikesä meni, syksy ei nyt niin pelota.
ent. apumies.- AnonyymiUUSI
Olen päässyt eroon perheestä omakotitalosta veneestä materiasta yleensä. Alkoholi on jäänyt
- AnonyymiUUSI
Moni haluaisi alkotuotteista eroon. Töissä vielä ollessani otin viinaa työaikana. Sain karenssia, kuin palkatonta pakkolomaa.
Joku henkilö työnantajapuolelta järjesti minulle terapiakäyntejä jollee ammattiauttajalle. Meninkin, koska väliaikapotkut harmittivat.
Se varsinainen terapeutti oli enemmän uskonnollinen terapeutti. En halunnut Jeesusterapiaa. En mennyt enää vastaanotolleen.
Menin pokkana töihin. Pääsin heti duuniin kun jätkistä oli pulaa keväällä.
Otin onkeeni; ei ole pakko vetää itteään känniin sadepäivänäkään.
Ne duunirahat sai kulumaan kyllä muutenkin. - AnonyymiUUSI
Täytyyhän teidän tuntea olevanne elossa syntiä harrastaessakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1357421Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.222760Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2871479Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422081190- 1001109
Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih931073En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371012Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82861Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19846Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j15833