sekä kaupassa käymisestä. Kaikilta niitä menee.
Maksan työmarkkinatuesta tuesta veroja
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten kaikilla muillakin menee noin
- Anonyymi
Juuri näin maksan 20 pros että työmarkkinatukea suoraan veroa ja jokaisesta palvelusta ja tavarasta suoraan 25.5 prosenttia Veroa..
Itse en maksa sentään vuokrasta veroa mutta vuokratulosta jonka maksan vuokraloordille menee 30 prosenttia veroa .
Karkeasti kaikesta tulosta jonka saanntulona maksan takaisin suoraan tai välillisesti takaisin veroina 50 prosenttia - Anonyymi
20%, herrasväki, onko ihan pakko?
- Anonyymi
Syyrialaista hämäsläisyyttä se vaan.
- Anonyymi
Onko tulossa veronpalautusta? Yleensä tulee, jos ei ole muita tuloja. Minulle (pitkäaikaistyötön) esimerkiksi yli 400 palutusta elokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293538- 963236
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim823069- 773058
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m562949Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862698- 352510
- 612384
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882032