Olivatko koronarokotteet ok?

Anonyymi-ap

Oheisella videolla meppi estittää vaikeita kysymyksiä mihin rokotevalmistajat eivät pysty vastaamaan. Jokainen voi miettiä mistä rokotteissa oli kyse. Se on ainakin varmaa ettei ne estäneet tartuntoja ja rokotteet aiheutti kuolemia.

Videolla käy myös selväksi miten rokotevalmistajat testasi rokotteita ennen kuin edes virus oli virallisesti selvillä.

https://www.youtube.com/watch?v=dqdnkntyanE

21

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällaiset viestit kuuluu salaliittoteoria sivulle.

• Anonyymi

Jep, näin on. Sinne littumaan ja liskoihmisten sekaan.

• Anonyymi

Mitäs teoriaa tuossa videossa on? Totista faktaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötihöp. Mikä tahansa on riittävän faktaa, jos niin haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku paksuperseinen "pellehermanni" päätti nostaa omia osakkeitaa ja sillä hyvä. Minä olen aivan pätevä todiste rokotteiden toimivuudesta. Minut on rokotettu Koronaa vastaan monesti (4-5 kertaa). Olen elossa, eikä rokotteista oel ollut haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku paksuperseinen "pellehermanni" päätti nostaa omia osakkeitaa ja sillä hyvä. Minä olen aivan pätevä todiste rokotteiden toimivuudesta. Minut on rokotettu Koronaa vastaan monesti (4-5 kertaa). Olen elossa, eikä rokotteista oel ollut haittaa.

Minua ei rokotettu enkä saanut tautia. Monet rokotetut sai taudin. se ei estänyt leviämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei rokotettu enkä saanut tautia. Monet rokotetut sai taudin. se ei estänyt leviämistä.

Lisäksi sinä valehtelet.

• Anonyymi

Lapsellani meni elämä pilalle rokotteen takia.

• Anonyymi

No ei ihme kun on tuollaiset vanhemmat

• Anonyymi

Sairashan se tuommonen. Joku pällivika se on silläkin lapsettomalla, joka väittää lapsensa elämän menneen pilalle rokotusten vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairashan se tuommonen. Joku pällivika se on silläkin lapsettomalla, joka väittää lapsensa elämän menneen pilalle rokotusten vuoksi.

Pysyvät neuro-oireet ja lopun elämän eläkeläinen. Näin kävi.

• Anonyymi

Otin rokotteet, en sairastanut koronaa enkä sanut rokotteista minkäänlaisia oireita. Hörhöt väittivät minun kuolevan rokotteen takia vuooden sisällä mutta tässä sitä porskutetaan. Vituttaako? 😄

• Anonyymi

ihmetyttää enempikin se naiivius mitä ihmisillä oli noita ruiskeita kohtaan. vedettiin sulkuja yhteiskuntiin joiden takia kuoli moninkertaisesti ihmisiä verrattuna itse virukseen.

• Anonyymi

Miksi otit sellaisia rokotteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihmetyttää enempikin se naiivius mitä ihmisillä oli noita ruiskeita kohtaan. vedettiin sulkuja yhteiskuntiin joiden takia kuoli moninkertaisesti ihmisiä verrattuna itse virukseen.

"...vedettiin sulkuja yhteiskuntiin joiden takia kuoli moninkertaisesti ihmisiä..."
        Montako kuoli?
        Jäämme odottamaan dokumentteja.

• Anonyymi

Fimeassa oli 25 tuhatta haittavaikutusilmoitusta tehtynä 1.5v sitten.
      Sittemmin Fimea ei ole päivittänyt haittavaikutusrekisteriä laisinkaan, ja samalla sanotaan että Suomessa ei ole korruptiota!!!
      7000 ihmistä saanut pysyvän vakavan haitan tai kuollut koronarokotteisiin Suomessa jo 1.5v sitten, eivät enään uskalla päivittää rekisteriä että kansa ei ala syyttelemään!

https://fimea.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista

• Anonyymi

Eihän ne halua nostaa esille noita mittavia haittoja. Näistä rokotteista oli enemmän haittoja kuin hyötyjä ja kukaan ei tiedä vielä pitkäaikaisvaikutuksia. Jotkut lääkäritkin varoitteli niistä. Silti niitä piti piikittää lapsiinkin. Sairasta.

Korruptiota on maa täynnänsä. Se on vain erilaista kuin esim itänaapurissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ne halua nostaa esille noita mittavia haittoja. Näistä rokotteista oli enemmän haittoja kuin hyötyjä ja kukaan ei tiedä vielä pitkäaikaisvaikutuksia. Jotkut lääkäritkin varoitteli niistä. Silti niitä piti piikittää lapsiinkin. Sairasta.

Korruptiota on maa täynnänsä. Se on vain erilaista kuin esim itänaapurissa.

Kukaan tutuista ei ole saanut minkäänlaisia haittoja rokotteista. Että näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan tutuista ei ole saanut minkäänlaisia haittoja rokotteista. Että näin.

Entä hyötyjä? Rokotetut sairastui kuten ei-rokotetut. Ei mitään hyötyö rokotteista. Tuo videon meppi esittää aiheellisia kysymyksiä.

• Anonyymi

Suhteessa annettuihin rokotuksiin (Suomessa yli 10 milj.) tuo 7000 ei ole luku eikä mikään. Alle puoli promillea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteessa annettuihin rokotuksiin (Suomessa yli 10 milj.) tuo 7000 ei ole luku eikä mikään. Alle puoli promillea.

Omalle kohdalle kun sattuu ongelma niin osumatarkkuus on 100 prosenttia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2512
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      299
      2117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      24
      1900
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1625
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1489
    6. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      42
      1453
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1376
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1349
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1315
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1086
    Aihe