Oheisella videolla meppi estittää vaikeita kysymyksiä mihin rokotevalmistajat eivät pysty vastaamaan. Jokainen voi miettiä mistä rokotteissa oli kyse. Se on ainakin varmaa ettei ne estäneet tartuntoja ja rokotteet aiheutti kuolemia.
Videolla käy myös selväksi miten rokotevalmistajat testasi rokotteita ennen kuin edes virus oli virallisesti selvillä.
https://www.youtube.com/watch?v=dqdnkntyanE
Olivatko koronarokotteet ok?
21
110
Vastaukset
- Anonyymi
Tällaiset viestit kuuluu salaliittoteoria sivulle.
- Anonyymi
Jep, näin on. Sinne littumaan ja liskoihmisten sekaan.
- Anonyymi
Mitäs teoriaa tuossa videossa on? Totista faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötihöp. Mikä tahansa on riittävän faktaa, jos niin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku paksuperseinen "pellehermanni" päätti nostaa omia osakkeitaa ja sillä hyvä. Minä olen aivan pätevä todiste rokotteiden toimivuudesta. Minut on rokotettu Koronaa vastaan monesti (4-5 kertaa). Olen elossa, eikä rokotteista oel ollut haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku paksuperseinen "pellehermanni" päätti nostaa omia osakkeitaa ja sillä hyvä. Minä olen aivan pätevä todiste rokotteiden toimivuudesta. Minut on rokotettu Koronaa vastaan monesti (4-5 kertaa). Olen elossa, eikä rokotteista oel ollut haittaa.
Minua ei rokotettu enkä saanut tautia. Monet rokotetut sai taudin. se ei estänyt leviämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei rokotettu enkä saanut tautia. Monet rokotetut sai taudin. se ei estänyt leviämistä.
Lisäksi sinä valehtelet.
- Anonyymi
Lapsellani meni elämä pilalle rokotteen takia.
- Anonyymi
No ei ihme kun on tuollaiset vanhemmat
- Anonyymi
Sairashan se tuommonen. Joku pällivika se on silläkin lapsettomalla, joka väittää lapsensa elämän menneen pilalle rokotusten vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairashan se tuommonen. Joku pällivika se on silläkin lapsettomalla, joka väittää lapsensa elämän menneen pilalle rokotusten vuoksi.
Pysyvät neuro-oireet ja lopun elämän eläkeläinen. Näin kävi.
- Anonyymi
Otin rokotteet, en sairastanut koronaa enkä sanut rokotteista minkäänlaisia oireita. Hörhöt väittivät minun kuolevan rokotteen takia vuooden sisällä mutta tässä sitä porskutetaan. Vituttaako? 😄
- Anonyymi
ihmetyttää enempikin se naiivius mitä ihmisillä oli noita ruiskeita kohtaan. vedettiin sulkuja yhteiskuntiin joiden takia kuoli moninkertaisesti ihmisiä verrattuna itse virukseen.
- Anonyymi
Miksi otit sellaisia rokotteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmetyttää enempikin se naiivius mitä ihmisillä oli noita ruiskeita kohtaan. vedettiin sulkuja yhteiskuntiin joiden takia kuoli moninkertaisesti ihmisiä verrattuna itse virukseen.
"...vedettiin sulkuja yhteiskuntiin joiden takia kuoli moninkertaisesti ihmisiä..."
Montako kuoli?
Jäämme odottamaan dokumentteja.
- Anonyymi
Fimeassa oli 25 tuhatta haittavaikutusilmoitusta tehtynä 1.5v sitten.
Sittemmin Fimea ei ole päivittänyt haittavaikutusrekisteriä laisinkaan, ja samalla sanotaan että Suomessa ei ole korruptiota!!!
7000 ihmistä saanut pysyvän vakavan haitan tai kuollut koronarokotteisiin Suomessa jo 1.5v sitten, eivät enään uskalla päivittää rekisteriä että kansa ei ala syyttelemään!
https://fimea.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista- Anonyymi
Eihän ne halua nostaa esille noita mittavia haittoja. Näistä rokotteista oli enemmän haittoja kuin hyötyjä ja kukaan ei tiedä vielä pitkäaikaisvaikutuksia. Jotkut lääkäritkin varoitteli niistä. Silti niitä piti piikittää lapsiinkin. Sairasta.
Korruptiota on maa täynnänsä. Se on vain erilaista kuin esim itänaapurissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne halua nostaa esille noita mittavia haittoja. Näistä rokotteista oli enemmän haittoja kuin hyötyjä ja kukaan ei tiedä vielä pitkäaikaisvaikutuksia. Jotkut lääkäritkin varoitteli niistä. Silti niitä piti piikittää lapsiinkin. Sairasta.
Korruptiota on maa täynnänsä. Se on vain erilaista kuin esim itänaapurissa.Kukaan tutuista ei ole saanut minkäänlaisia haittoja rokotteista. Että näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan tutuista ei ole saanut minkäänlaisia haittoja rokotteista. Että näin.
Entä hyötyjä? Rokotetut sairastui kuten ei-rokotetut. Ei mitään hyötyö rokotteista. Tuo videon meppi esittää aiheellisia kysymyksiä.
- Anonyymi
Suhteessa annettuihin rokotuksiin (Suomessa yli 10 milj.) tuo 7000 ei ole luku eikä mikään. Alle puoli promillea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteessa annettuihin rokotuksiin (Suomessa yli 10 milj.) tuo 7000 ei ole luku eikä mikään. Alle puoli promillea.
Omalle kohdalle kun sattuu ongelma niin osumatarkkuus on 100 prosenttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422992117- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251489Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421453- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086