Oletko oikeasti noin sokea?
Sokea "ystävälle"
100
1490
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta stalkkaus
- Anonyymi
ihan väärää puuta haukut. Ohi.
- Anonyymi
Oletko oikeasti noin tyhmä
- Anonyymi
Kukas tampio se siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tampio se siellä?
Joku s ryhmäläinen🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku s ryhmäläinen🤣
"nelipyörähalvaus"
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"nelipyörähalvaus"
-sivustaaivo- ennemminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku s ryhmäläinen🤣
pakko olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakko olla!
No kertokaapa sitten ässällekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kertokaapa sitten ässällekin.
Eikös tässä jo tullutkin koko ryhmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tässä jo tullutkin koko ryhmälle.
Pitäkää muut sitten kalabaliikkienne ulkopuolella kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tampio se siellä?
Onpa teillä menossa syvällinen keskustelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa teillä menossa syvällinen keskustelu
Niin, kukahan se ensin kysyi, että olenko tyhmä? Että se siitä syvällisestä keskustelun aloituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kukahan se ensin kysyi, että olenko tyhmä? Että se siitä syvällisestä keskustelun aloituksesta.
Nii no minä en sitä sulle tiedä kertoa et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii no minä en sitä sulle tiedä kertoa et
Mutta päätit kommentoida mun vastausta, joka oli ihan yhtä syvällinen, kuin kommentti johon vastasin. Olisiko pitänyt alkaa kyselemään, että miksi koet, että minä olen tyhmä vai miten? Kukin tietysti tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta päätit kommentoida mun vastausta, joka oli ihan yhtä syvällinen, kuin kommentti johon vastasin. Olisiko pitänyt alkaa kyselemään, että miksi koet, että minä olen tyhmä vai miten? Kukin tietysti tyylillään.
Tulen keskusteluun mukaan kun näyttää siltä että olette kaikki yhtä tampioita. Onko teillä joku pakkomielle ässästä? Näyttää vähän siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen keskusteluun mukaan kun näyttää siltä että olette kaikki yhtä tampioita. Onko teillä joku pakkomielle ässästä? Näyttää vähän siltä.
Edullinen kauppa ja hyvät bonukset.
- Anonyymi
Minulla on ruusu punaiset linssit silmillä.Voit kyllä auttaa ja vihjata.
- Anonyymi
Yrität näyttää reivaajalta vai?
- Anonyymi
Ja taas jonkun pitäisi tietää..😂
- Anonyymi
Ei varmaan sitten koske sinua 🙄
- Anonyymi
"paista päivä silmänpohjaa a-ulaemännän laatikon alta"
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"paista päivä silmänpohjaa a-ulaemännän laatikon alta"
-sivustaMaikkarin aulaan poika nappia painamaan, ei synny niin vahinkoa? Aina voi toki erehtyä kysymään vierailta, etkö sä tiedä kuka mä olen
- Anonyymi
Miksi sana ystävälle on lainausmerkeissä?!
- Anonyymi
Varmaankin palstasetä halusi olla sarkastinen
- Anonyymi
Sano moi jos nähdään. En mä kaikkia aina huomaa.
- Anonyymi
Et edes sitä moita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes sitä moita.
Ei väkisin. Älä tuu sitte tänne avautuu 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes sitä moita.
Sivusta
- Anonyymi
Joku kusipää siinä oli joo.
- Anonyymi
Taitaa olla edelleen, enkä kusipäästä tiedä, mutta ei ainakaan toisen etua mieti yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla edelleen, enkä kusipäästä tiedä, mutta ei ainakaan toisen etua mieti yhtään.
Onko se jyrkästi ristiriidassa oman edun kanssa sitten vai? Se ois jo kinkkinen tilanne. Sivusta keskustelua silmäillen
- Anonyymi
Kotoako "se" löytyy?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Loukkaako nämä tuherrukset sinua muka niin paljon mitä nämä parkaisusi antaa ymmärtää? Sivusta huvittunut
- Anonyymi
Jos haluaa uuteen ihmiseen tutustua niin pakkohan se on jossain käydä tai appeja latailla.
- Anonyymi
Må kuulen tuota aika usein😂
- Anonyymi
Etkä silti tajua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä silti tajua?
😂 en niin, mulle ei riitä muiden sanomiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 en niin, mulle ei riitä muiden sanomiset
Ei tarvitsekaan, vaan oma kokemus. Jos ei näe metsää puilta, niin sitten ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä silti tajua?
Tuskinpa tämä aloittajasetä käy mitään arkipäivän rupatteluja irl, spinnaaja🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan, vaan oma kokemus. Jos ei näe metsää puilta, niin sitten ei voi mitään.
Mikä se puu on- on vain sinä ns-kö? Sivusta
- Anonyymi
Huomannut itsessä sen, että kiireessä tulee sokeammaksi, eikä silloin reagoi kaikkeen ympärillä. Joku tuttukin voi jäädä huomioimatta, kun keskittyminen on toisaalla.
Jälkeenpäin voi tajuta, että perhana hänkin muuten taisi tulla vastaan, jota ei osannut olettaa tulevan vastaan siinä tilanteessa? Monet asiat vaikuttaa asiaan, oma heikkous on keskittyminen johonkin tiettyyn niin on sokeampi kaikkeen ulkopuolella tapahtuvaan.- Anonyymi
Lisään, on myös ystäviä, jotka vähemmän luotettavia ja silloin heitä ei välttämättä noteeraa yhtä aktiivisesti kuin luotettavia ystäviä kohdatessaan.
- Anonyymi
Tuon ymmärtää kyllä. Ei siitä nyt ollutkaan siis kyse.
- Anonyymi
Nii-i. Nykyään saa kotoa käsin helposti yhteyden, jos vaan tosissaan tahtoa on?!
- Anonyymi
Olen, enkä voisi uskoa että hänellä olisi kiinnostanut. t. rumamies
- Anonyymi
Ei välttämättä kiinnostakaan sinä varsinaisesti.
- Anonyymi
Kenellä hänellä? En ole ystävän asemassa mieheen, mutta minua kiinnosti eräs mies hyvinkin paljon, mutta hän päätti sössiä koko homman idiotismilla tai miksi sitä nyt voi kutsua, kun antaa tulla esteitä tutustumiselle ja kanssakäymiselle yms.
- Anonyymi
Olen kyllä ja tarkoituksella.
- Anonyymi
Sinähän se oikein hauska kaveri olet.
- Anonyymi
Meriselityksensä kullakin tjsp. Sivusta tääh?
- Anonyymi
hyvin karsiutunut ihmisiä elämästä! olen ikuisesti yksinäinen susi. johtuu varmaan siitä että olen vanhempieni ainoa lapsi ja siitä että olen vaihtanut elämäni aikana paikkakuntiakin usein. en vaan osaa olla ihmisten keskellä. kaikki on paremmin kuin hyvin näin.
- Anonyymi
Puhuttiinko siirtoliinoista
- Anonyymi
ööö ei.
- Anonyymi
Otetaapa puheeksi, ihhahhaa ja grilliä päälle.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaapa puheeksi, ihhahhaa ja grilliä päälle.
-sivustaYks kärkkäri ja persun lojaliteetti ostettu 4-evö?
- Anonyymi
M.Feldtmann.
- Anonyymi
Kukas helvetti se on. Ejg eli ei jaksa googlaa 🙄
- Anonyymi
Aivottomat palstalortot keskustelee.
- Anonyymi
Päälorttoko siellä?
- Anonyymi
Eksää yksin pärjää niil
- Anonyymi
mikäs se sinä olet ketään haukkumaan pirjo?????mieti sinä sitä omaa toimintaas vaan :::DHAHA
- Anonyymi
Jonkun pitäisi tarkistaa prioriteettinsa....kenties.
- Anonyymi
Jonkun kannattaisi huolehtia omista asioista jollei tiedä mitään, kenties
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun kannattaisi huolehtia omista asioista jollei tiedä mitään, kenties
Ihan kuule omista asioistani tässä huolehdi kin. Toki se voi joillekin vähemmän lahjoja saaneelle olla vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Olen. Tarviin kyllä itseni kohdalla selvää ratakiskon ja rautalangan vääntämistä, vaikka intuitioni on muuten herkkä. Tai ehkä sitä ei voi antaa itselleen lupaa, että jotain oikeasti itsellekin tapahtuisi.
- Anonyymi
Tässähän sitä ratakiskoa tuli taas jälleen ja saa käyttää vapaasti. . Aiemmat ei ainakaan menneet rautalangalla perille asti eräälle millään.
Toivottavasti sulla on vielä mahdollisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän sitä ratakiskoa tuli taas jälleen ja saa käyttää vapaasti. . Aiemmat ei ainakaan menneet rautalangalla perille asti eräälle millään.
Toivottavasti sulla on vielä mahdollisuus.Minä en taaskaan ymmärtänyt.
Voitko oikeasti kertoa mitä sinä haluat minun tekevän, vai haluatko mitään. Kuka sinä olet ja kenelle haluat asian kertoa?
Jos olet minun rakas, niin 🫂 olen pahoillani, etten ymmärrä kauttarantain kerrottuja vihjailuja ja asioita.
-naiselta miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en taaskaan ymmärtänyt.
Voitko oikeasti kertoa mitä sinä haluat minun tekevän, vai haluatko mitään. Kuka sinä olet ja kenelle haluat asian kertoa?
Jos olet minun rakas, niin 🫂 olen pahoillani, etten ymmärrä kauttarantain kerrottuja vihjailuja ja asioita.
-naiselta miehelle.Kirjoitukseni oli ja on miehelle.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Selvä. Kiva, kun kerroit kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Kiva, kun kerroit kuitenkin.
En sano edes mielipidettäni hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sano edes mielipidettäni hänestä.
Ja tämänkin halusit ilmoittaa koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämänkin halusit ilmoittaa koska?
Etkös flirttaillut hänellekin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös flirttaillut hänellekin?
Kenelle? Eli en, kuin yhdelle. En puhunut omasta ystävästäni tässä, jos et sitä ymmärtänyt.
- Anonyymi
En varmaan ihan niin sokea mutta varmaan vähän. Tiedän että pidät minusta ja minä sinusta. En minä poloinen osaa enkä uskalla lähestyä sinua... Mahdanko olla edes arvoisesi? Anteeksi olen ihan pzka.
- Anonyymi
Kspää hän on ollut kuukauusia, eikä sillä ole mitään tekemistä pitämisen kanssa. Joten et varmaankaan ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kspää hän on ollut kuukauusia, eikä sillä ole mitään tekemistä pitämisen kanssa. Joten et varmaankaan ole hän.
Anteeksi totaalisen kspää, niin hän kuin ystävänsäkin.
- Anonyymi
En ole koskaan ystävä ollut, enkä halua ilkeämielisten ystävä ollakaan.
- Anonyymi
Miten turhauttavaa taas, kun ei ymmärretä lukemaansa. Voi Jeesus stna.
- Anonyymi
En, enää. Olen käynyt silmälääkärissä 👌🏻
- Anonyymi
Tuskin hän käy, mutta tsemppiä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin hän käy, mutta tsemppiä sulle.
Kiitti, maailma avartui 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti, maailma avartui 👍🏻
😂 Ole hyvä vaan.
- Anonyymi
Tänään tuli parempi mieli, kun hänen kaveri kysyi, että miten mulla menee. Yllätyin, ja arvostan. Joku sentään välittää edes vähän. Mies ei piittaa vttuakaan, vaikka pääni halkeaisi. Olen hänelle täysin mitätön ja yhdentekevä. Voisi toki sanoa suoraankin, ettei kiinnosta. Mutta mitäs hauskaa siinä olisi?
-sivusta- Anonyymi
Ikävää jos ajattelet noin.
- Anonyymi
Perin outoa, että jotkut viihdyttää itseään tuollaisen tyypin käyttäytymisellä...😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää jos ajattelet noin.
Kyllä se on ikävää, kun toinen ei näytä merkkiäkään välittämisestä ja myötätunnosta. Pitäisi vain jaksaa lapsellisesti vitsailla, vaikka on huolia ja itkettää. Olenko minä pelkkä koomikko?
- Anonyymi
Olen ujo lähestymään, mitä sä joit? Olit kaverin kaa ja jos sanoit jotain, en kuullut.
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Taidan olla 😔👵🏼
- Anonyymi
Ja vähän muutakin, kun oikeasti uskaltaa katsoa asioita, niin kuin ne on!
- Anonyymi
Kenen ”ystävän” suhteen?
- Anonyymi
Jokainen voi varmaan miettiä ihan omia ystäviään, että onko kaikki ihan niin kuin pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voi varmaan miettiä ihan omia ystäviään, että onko kaikki ihan niin kuin pitää.
Eipä ole ystäviä. Joskus niin luulin mut en enään.
- Anonyymi
Eli ystävä on joku kusipää vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Kts. Ed yllä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070