Anteeksi mies

Anonyymi-ap

Rakastan sinua niin paljon, että poistin taas numerosi. Kiitos viestistäsi.
En voi jokaisen tunnepuuskan aikana lähetellä viestejä. Tunteemme eivät kuitenkaan kohtaa. Jos kohtaa, on se sinun myönnettävä.
Tiedät tunteeni.
Naiselta miehelle.

29

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mitään rakas. Minäkin rakastan sinua niin paljon, että olen käynyt opettelemassa maksullisissa rakastelutaitoja, että olen sinulle sitten mahdollisimman hyvä ja valmis paketti, sekä pystyn tyydyttämään tarpeesi kaikella tavoin.

• Anonyymi

En välitä tuollaisesta huomiosta.

• Anonyymi

Sivullisena henkilönä kyllä repesin kommentillesi. Toivottavasti oli edes osittain sarkasmia. Hyvä että pidät puolesi tuollaisilta ap:n kaltaisilta käärmeiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivullisena henkilönä kyllä repesin kommentillesi. Toivottavasti oli edes osittain sarkasmia. Hyvä että pidät puolesi tuollaisilta ap:n kaltaisilta käärmeiltä.

Mitä väärää tuossa ap:n aloituksessa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siinä etä hönö palstasetä kirjoittelee naisena esiintyen tällaista saippuaoopperaa- kadotin numeros enkä loppuja arvannut. Älä aikuinen ihminen kehtaa. TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkii jotain ihmeen kissa- ja hiirileikkejä. Poistelee numeroita ja laittaa takaisin, ihme soutamista edestakaisin.

sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siinä etä hönö palstasetä kirjoittelee naisena esiintyen tällaista saippuaoopperaa- kadotin numeros enkä loppuja arvannut. Älä aikuinen ihminen kehtaa. TT

Eihän tuossa alussa sanota kadottamisesta. Aloittaj a on itse poistanut numeron puhelimestaan, jotta ei käyttäisi sitä. Ja lakkaa tuo palstasetä höpötys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkii jotain ihmeen kissa- ja hiirileikkejä. Poistelee numeroita ja laittaa takaisin, ihme soutamista edestakaisin.

sivu

Aloittaja ei ole laittanut takaisin, vaan mies lähettänyt viestin, josta numero taas tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sivu

Miksi pitää poistaa numero? Eikö itsehillintä toimi, ettei soittele? Humalaiset pikkutunneilla eri asia 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää poistaa numero? Eikö itsehillintä toimi, ettei soittele? Humalaiset pikkutunneilla eri asia 🤔

Mitä tekee numerolla, jota ei voi käyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sivu

Voi ei aloittajaäijä joko palstarovio on sytytetty tälle luomallesi hologrammille jota elämänkoululaisten tulee paheksua tuohtuneena kanssasi? Eläytykää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei aloittajaäijä joko palstarovio on sytytetty tälle luomallesi hologrammille jota elämänkoululaisten tulee paheksua tuohtuneena kanssasi? Eläytykää

Palstasedän mielentila tulee selvästi esiin näiden vammalänkytysten kautta mutta mikä on näiden muiden ns selitys

• Anonyymi

Tsunamivaroitus annettu.

• Anonyymi

Ei toi temppu auta yhtään mitään mihinkään. sivusta

• Anonyymi

Haluatko tarkentaa mitä ajatuksia sinulla tuli tällä kertaa mieleen tästä palstasedän purkkapallosta? Odotan mielenkiinnolla

• Anonyymi

Tunteet rakastavat molemmin puolin.

• Anonyymi

Jos prosessi on vahvasti käynnissä on turha enää hangoitella vastaan. Se on menoa sitten. Mies ottaa minkä haluaa.

• Anonyymi

Sä et ainakaan monologia pitävä aloittajaäijä käy täysillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ainakaan monologia pitävä aloittajaäijä käy täysillä

Prosessi on jo käynnissä🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prosessi on jo käynnissä🤔

Ettei sittenkin projekti, mistä palstaäijä luennoi sen yhden riivatun iloksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei sittenkin projekti, mistä palstaäijä luennoi sen yhden riivatun iloksi

Itse lankannut isukkinsa kenkiä nälkäpalkalla huomattavasti aiemmin kuin mikä on palstasedän provojen historia. Hoo oot Koo

• Anonyymi

Mies ottaa naista muut ihmettelee...

• Anonyymi

Jaa en minä tiiä Costa Concorden kapteeni jätti naiset ja lapset laivaan ja lähti itte lipettiin, muka mukkas vahingossa pelastuslauttaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa en minä tiiä Costa Concorden kapteeni jätti naiset ja lapset laivaan ja lähti itte lipettiin, muka mukkas vahingossa pelastuslauttaan

Tällaisia nämä ns miehet nykyään ovat, työntävät naiset lapset kaikki bussin alle Mikki hiireytensä vuoksi

• Anonyymi

No sano tuo helvetti soikoon suoraan äläkä inise anonyymipalstalla

• Anonyymi

Lue alku! Mies tietää. Hän saa ottaa puheeksi, jos mieli on muuttunut. En kerro itse uudelleen.

• Anonyymi

Tämä käytös on psykoottista, maanista, narsistista, sekaististä ja ylikävelevää sitä varten vois jo yltissä pyörähtää. Ammu immo ittes

• Anonyymi

Tiedän, että ikävä ei häviä. Tämä ikävä johtuu hänen päätöksestään ja hänen tunteistaan. Joudun elämään tämän tiedon kanssa.

• Anonyymi

On ikävä.. mikä ei ole muuttunut miksikään. En unohda sinua koskaan. Olen iloinen, että kuulin sinusta jotain. En elä harhoissa. Tiedän, että meitä ei koskaan tule. Säilytän sinut sydämessäni ja ilmeisesti edes joskus muistat myös minut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe