Rakastan sinua niin paljon, että poistin taas numerosi. Kiitos viestistäsi.
En voi jokaisen tunnepuuskan aikana lähetellä viestejä. Tunteemme eivät kuitenkaan kohtaa. Jos kohtaa, on se sinun myönnettävä.
Tiedät tunteeni.
Naiselta miehelle.
Anteeksi mies
29
512
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mitään rakas. Minäkin rakastan sinua niin paljon, että olen käynyt opettelemassa maksullisissa rakastelutaitoja, että olen sinulle sitten mahdollisimman hyvä ja valmis paketti, sekä pystyn tyydyttämään tarpeesi kaikella tavoin.
- Anonyymi
En välitä tuollaisesta huomiosta.
- Anonyymi
Sivullisena henkilönä kyllä repesin kommentillesi. Toivottavasti oli edes osittain sarkasmia. Hyvä että pidät puolesi tuollaisilta ap:n kaltaisilta käärmeiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivullisena henkilönä kyllä repesin kommentillesi. Toivottavasti oli edes osittain sarkasmia. Hyvä että pidät puolesi tuollaisilta ap:n kaltaisilta käärmeiltä.
Mitä väärää tuossa ap:n aloituksessa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siinä etä hönö palstasetä kirjoittelee naisena esiintyen tällaista saippuaoopperaa- kadotin numeros enkä loppuja arvannut. Älä aikuinen ihminen kehtaa. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkii jotain ihmeen kissa- ja hiirileikkejä. Poistelee numeroita ja laittaa takaisin, ihme soutamista edestakaisin.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siinä etä hönö palstasetä kirjoittelee naisena esiintyen tällaista saippuaoopperaa- kadotin numeros enkä loppuja arvannut. Älä aikuinen ihminen kehtaa. TT
Eihän tuossa alussa sanota kadottamisesta. Aloittaj a on itse poistanut numeron puhelimestaan, jotta ei käyttäisi sitä. Ja lakkaa tuo palstasetä höpötys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkii jotain ihmeen kissa- ja hiirileikkejä. Poistelee numeroita ja laittaa takaisin, ihme soutamista edestakaisin.
sivuAloittaja ei ole laittanut takaisin, vaan mies lähettänyt viestin, josta numero taas tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivuMiksi pitää poistaa numero? Eikö itsehillintä toimi, ettei soittele? Humalaiset pikkutunneilla eri asia 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää poistaa numero? Eikö itsehillintä toimi, ettei soittele? Humalaiset pikkutunneilla eri asia 🤔
Mitä tekee numerolla, jota ei voi käyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivuVoi ei aloittajaäijä joko palstarovio on sytytetty tälle luomallesi hologrammille jota elämänkoululaisten tulee paheksua tuohtuneena kanssasi? Eläytykää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei aloittajaäijä joko palstarovio on sytytetty tälle luomallesi hologrammille jota elämänkoululaisten tulee paheksua tuohtuneena kanssasi? Eläytykää
Palstasedän mielentila tulee selvästi esiin näiden vammalänkytysten kautta mutta mikä on näiden muiden ns selitys
- Anonyymi
Tsunamivaroitus annettu.
- Anonyymi
Ei toi temppu auta yhtään mitään mihinkään. sivusta
- Anonyymi
Haluatko tarkentaa mitä ajatuksia sinulla tuli tällä kertaa mieleen tästä palstasedän purkkapallosta? Odotan mielenkiinnolla
- Anonyymi
Tunteet rakastavat molemmin puolin.
- Anonyymi
Jos prosessi on vahvasti käynnissä on turha enää hangoitella vastaan. Se on menoa sitten. Mies ottaa minkä haluaa.
- Anonyymi
Sä et ainakaan monologia pitävä aloittajaäijä käy täysillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ainakaan monologia pitävä aloittajaäijä käy täysillä
Prosessi on jo käynnissä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prosessi on jo käynnissä🤔
Ettei sittenkin projekti, mistä palstaäijä luennoi sen yhden riivatun iloksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei sittenkin projekti, mistä palstaäijä luennoi sen yhden riivatun iloksi
Itse lankannut isukkinsa kenkiä nälkäpalkalla huomattavasti aiemmin kuin mikä on palstasedän provojen historia. Hoo oot Koo
- Anonyymi
Mies ottaa naista muut ihmettelee...
- Anonyymi
Jaa en minä tiiä Costa Concorden kapteeni jätti naiset ja lapset laivaan ja lähti itte lipettiin, muka mukkas vahingossa pelastuslauttaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa en minä tiiä Costa Concorden kapteeni jätti naiset ja lapset laivaan ja lähti itte lipettiin, muka mukkas vahingossa pelastuslauttaan
Tällaisia nämä ns miehet nykyään ovat, työntävät naiset lapset kaikki bussin alle Mikki hiireytensä vuoksi
- Anonyymi
No sano tuo helvetti soikoon suoraan äläkä inise anonyymipalstalla
- Anonyymi
Lue alku! Mies tietää. Hän saa ottaa puheeksi, jos mieli on muuttunut. En kerro itse uudelleen.
- Anonyymi
Tämä käytös on psykoottista, maanista, narsistista, sekaististä ja ylikävelevää sitä varten vois jo yltissä pyörähtää. Ammu immo ittes
- Anonyymi
Tiedän, että ikävä ei häviä. Tämä ikävä johtuu hänen päätöksestään ja hänen tunteistaan. Joudun elämään tämän tiedon kanssa.
- Anonyymi
On ikävä.. mikä ei ole muuttunut miksikään. En unohda sinua koskaan. Olen iloinen, että kuulin sinusta jotain. En elä harhoissa. Tiedän, että meitä ei koskaan tule. Säilytän sinut sydämessäni ja ilmeisesti edes joskus muistat myös minut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815