Kun lukee noiden etelä-suomalaisten, kaupunkilaistuneiden henkilöiden muuttoa maaseudulle niin hieman huvittaa.
Kaikki on kuulemma niin ihanaa jopa polttopuiden teko tai kun näkee ikkunasta kun pellolla on jänis tai peura ja kukkia kasvaa nurkkapäissä ja huussin takana nokkosta.
Maalais idylliä
9
194
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä te naureskelette. Samalla tavalla me kaupungissa katsomme ihmeissään ihmisvilinää, menelaista etnistä taustaa olevia ihmisiä, ratikkaa, puhumattakaan metrosta.
Siis isolla kirkolla.- Anonyymi
Jaa mutta minä en ihmettele.
- Anonyymi
Kyllä on taas typerä aloitus!
- Anonyymi
Typeriä ovat nämä jotka muuttaa johonkin hirsitalon, repivät ensiksi sisältä pois verhouksen ja mahdolliset pinkopahvit, pinkopahvit on aikanaan laitettu vedon vuoksi.
Sitten ihastellaan maalais idylliä. Mieli muuttuu kun metsästyskoira juoksee pihojen poikki ja ukot haulikoineen perässä, sorateillä on hirvestyksen aikana sellainen ralli ettei sekaan uskalla mennä
Lietelantaa kylvetään pelloille paksuksi matoksi ja varsinkin silloin kun on pahin helle.
Tien käytöstä voi tulla narinaa kun menet marjaan ja sieneen.
Uudelle, tuntemattomalle asukkaalle ollaan ensin hyvin höylejä että saadaan urkittua "mikä on miehiään".
Sitten alkaa kateus ja vihanpito, selän takana juoruilu ja kyttäys.
Tällaista on maaseudun idylli nykypäivänä hänelle joka muuttaa johonkin pieneen kylään jossa lähes kaikki sukua keskenään🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typeriä ovat nämä jotka muuttaa johonkin hirsitalon, repivät ensiksi sisältä pois verhouksen ja mahdolliset pinkopahvit, pinkopahvit on aikanaan laitettu vedon vuoksi.
Sitten ihastellaan maalais idylliä. Mieli muuttuu kun metsästyskoira juoksee pihojen poikki ja ukot haulikoineen perässä, sorateillä on hirvestyksen aikana sellainen ralli ettei sekaan uskalla mennä
Lietelantaa kylvetään pelloille paksuksi matoksi ja varsinkin silloin kun on pahin helle.
Tien käytöstä voi tulla narinaa kun menet marjaan ja sieneen.
Uudelle, tuntemattomalle asukkaalle ollaan ensin hyvin höylejä että saadaan urkittua "mikä on miehiään".
Sitten alkaa kateus ja vihanpito, selän takana juoruilu ja kyttäys.
Tällaista on maaseudun idylli nykypäivänä hänelle joka muuttaa johonkin pieneen kylään jossa lähes kaikki sukua keskenään🤣Ihan yks' veen hailee. Olen koko elämäni asunut katuvalojen alla, niin pienissä, kuin suurissakin kaupungeissa. Ei kiinnosta pätkääkään landepaukkujen elämä. Aloitus vain oli niin hemmetin typerä, koska en ymmärrä paskaläjien pitää puuttua toisten ihmisten elämään. Jokainen tekee, kuten itse parhaaksi näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yks' veen hailee. Olen koko elämäni asunut katuvalojen alla, niin pienissä, kuin suurissakin kaupungeissa. Ei kiinnosta pätkääkään landepaukkujen elämä. Aloitus vain oli niin hemmetin typerä, koska en ymmärrä paskaläjien pitää puuttua toisten ihmisten elämään. Jokainen tekee, kuten itse parhaaksi näkee.
No miksi piituot itse tähän keskusteluun koska olet ikäsi asunut kaupungissa etkä koskaan maalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi piituot itse tähän keskusteluun koska olet ikäsi asunut kaupungissa etkä koskaan maalla.
Siksi kun veetuttaa kaltaisesi tollo, joka puuttuu ja arvostelee muiden ihmisten valintoja. Ne eivät sinulle kuulu tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun veetuttaa kaltaisesi tollo, joka puuttuu ja arvostelee muiden ihmisten valintoja. Ne eivät sinulle kuulu tollo!
Siksi arvostelen kun eivät itse tajua miten pöljiä ovat ja pöljiä on myös pikkukylän sukurutsatut alkuasukkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi arvostelen kun eivät itse tajua miten pöljiä ovat ja pöljiä on myös pikkukylän sukurutsatut alkuasukkaat.
Sulla ei ole minkäänlaista oikeutta arvostella sitä, miten jotkut haluavat elää. Sulla ei pitäisi edes olla oikeutta elää, Sen vosun, joka on äitisi, olisi pitänyt tehdä abortti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070