Mitä hintaa maksatte tukan leikkauksesta

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt pitkään selittää kampaajalleni millaisen leikkauksen haluan runsaasti kasvavaan tukkaani. Otin pitkätukkaisen nuken jonka avulla näytin. Ei onnistu, ei ymmärtänyt ja luulin jo että ei tukkaa sitten ilmeisesti voi leikata niin kuin haluan.
Nyt sain idean että menenkin yhden kerran vähän kalliimpaan parturointiin. Taas selitin ja hänelle se olikin päivänselvä, mutta ei tavanomainen tyyli. Nyt on tukkani juuri sellainen kuin tahdon, hinta 48e/45 min.
En kehdannut mennä vakituiselle 25-30n leikkaajalle näyttämään, mieli teki että olisi nyt katsonut mallia.
No on vähän turhamainen olo mutta tyytyväinen. Jatkosta en vielä oikein tiedä.
Paljonko sinä maltat maksaa?

38

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leikkaan ite.

• Anonyymi

Mäki.

• Anonyymi

Alalle on tullut mamuja, jotka eivät ymmärrä suomea, kun heitä neuvoo. Hokee kyllä, vaikka ei ymmärrä.
      Irakkeja ja turkkilaisia on paljon. Turkkilaiset ovat kyllä taitavia , parranajo käy veitsellä hienosti, polttavat samalla korva- ja nenäkarvat hienosti.

• Anonyymi

Olin kerran Espanjassa kampaajalla. Ja täytyy sanoa etten ollut tyytyväinen ollenkaan. Suomaisnen hiuslaatu ei oikein ollut helppoa hänelle koska espanjalaisilla oli tuuheat hiukset melkein kaikilla.
        Mutta en näyttänyt pettymysstäni , hymyilin vaan kun hangonkeksi ja kiittelin . Hän teki parhaansa kuitenkin .

• Anonyymi

Ruokapaikkoja ja partureita on 10 metrin välein....höh.

• Anonyymi

Noin 35 euroa miesten hiukset, viidellä eurolla eräs leikkasi miesten hiuksia näillä kulmilla mutta sattui kuolemaan.

• Anonyymi

Taisi kuolla nälkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi kuolla nälkään?

höhö....

• Anonyymi

Minä olen erittän tyytyväinen kampaajaan, joka leikkaa hiukseni. Hän tekee tarkkaa työtä ja leikkaa hiukseni juuri sellaisiksi kuin haluan.
      Käyn kampaajalla 2:n kuukauden välein. Hinta on 43€/h.

kylmätotuus

• Anonyymi

Ota kuvia kännykkääsi siitä kampauksestadi joka puolelta ja sitten näytät kampaajalle kun menet seuraavan kerran .
      Itselläni pitkät hiukset ja sen kerran kun päätän ne leikkauttaa niin menen Kampaajalle. Jolla on sen verran ikää että kokemusta on kertynyt .
      Olin kerran vuosia sitten kampaajalla, nousi tyttö ja teki sellaisen kampauksen jooåssa otsatukka oli kiinni otsassa . Kaamea tulos ja päätin , ei koskaan edes sen kaupungin osaan missä hän on töissä.
      Se otsatukka oli aina läpimärkä kun hoikoilu vuodet olivat ajankohtaiset .
      Tänään ponnari , se toimii ihan hyvin

• Anonyymi

Korjaus nousi tyttö piti olla nuori tyttö , kone se muuttelee että kohta heitän se ikkunasta pihalle, kun joka päivä muuttaa tekstin toiseksi mitä se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus nousi tyttö piti olla nuori tyttö , kone se muuttelee että kohta heitän se ikkunasta pihalle, kun joka päivä muuttaa tekstin toiseksi mitä se on

Sen koneen korjauskirjoituksen pystyy poistamaan, minä kyllästyin älyttömiin korjauksiin ja poistin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen koneen korjauskirjoituksen pystyy poistamaan, minä kyllästyin älyttömiin korjauksiin ja poistin.

Miks jatkuvasti puhut kampaajalla käynnistä? Onko ongelmaa tukan kaa?

• Anonyymi

Pari kymppiä.

Yleensä käyn tossa läheisessä barber shopissa. Hyvä paikka. Ei mitään permanentteja, vain miesten parturointia. En tiedä, onko ajanvaraussysteemiä, sinne vaan mennään odottelemaan vuoroa ja juodaan kahvia. Ja taitaa niitä tekniikan maailmoitakin olla luettavaksi.

Nopea työ ja erittäin hyvä jälki. Lisäksi hyvin halpa.

Eilen kävin poikkeuksellisesti tossa jossain fiinimmässä paikassa, kun piti pesettää. Barber shopissa ei näkemän mukaan ole pesuallasta. Mutta juu. Tohon varasin kaikenvaralta ajan. Ihan toimiva homma, ihan nopee ja siisti jälki. Normihinta neljäkymppiä, nyt oli jokin kesätarjous, pikkasen yli kolmekymppiä. Ei paha hintakaan.

Monet parturit tuntuu nyluään toimivan pelkästään ajanvarauksella. Lisäks niissä tehdään yleensä permanentteja jne. Turhan jäykkää. Mä fanitan noita barber shoppeja. Olen käynyt niissä muissakin kaupungeissa. Ne on aikalailla kuin pitseriat. Kaikki samanlaisia ja kaikki toimii hyvin. Sitä en tiedä, millanen mafiasydeemi niitten takana lie. Ei kiinnosta, pääasia, että homma toimii.

=DW=

• Anonyymi

Taiat taasen kertoo satuja,ostaa uus peruukki!

• Anonyymi

Ja verot omaan taskuun.

• Anonyymi

Miehillä tukan leikkuu on halpaa, naisilla maksaa tuplat tai enemmän, minä maksan leikkuusta 65 €, ja on kalliimpaa jos tyyliä vaihdetaan.

• Anonyymi

Säästäväinen nainen leikkaa ihe.

• Anonyymi

ok.

• Anonyymi

on kampaajissa suuriki ero,
      kerran yksi hunvotti kampaaja poltti mun tukan kun olin permanettia hakemassa, unohti liian pitkäksi aikaa myrkyt päähän niin kauhee hamppuhan siitä sitten tuli, siitä on kyllä jo vuosia sitten jos ei peräti kymmen vuotta sitten, mutta sen kampaajan en anna ikinä edes leika taukkaani.

• Anonyymi

2020 korona-aikana hoviparturi laittoi lapun luukulle.

Ostin oman koneen, maksoi 25€. Ajan itse kerran kuukaudessa päältä 6 millin terällä, ohimot ja niska 3 millisellä.

Ei ehkä varsinainen taidonnäyte mutta kelpaa minulle:)

• Anonyymi

Joop

Mäkin usein kesäisin ajellut ite koneella siiliksi. Nuorempana vedin vielä gilettellä ihan kuulaksikin. Ei se koneella ajaminen ole hankalaa ja lopputulos saa kelvata. Ite kun en sitä juuri kattele.

Mutta toi polttimon höylääminen ei ole ihan helppoa. Joopa, höylää nyt sitten takaraivoa. Pikkuhaavoja saattaa tulla ja lisäks voi tulla näppylöitä, kun iho paljaana.

Jokatapauksessa siili ilmava ja ehdottomasti helppohoitoisin tukka. Ylivoimainen kesällä.

Useimiten käyn kyllä parturissa. Nyt piti ajelemani koneella, mutta tuli tieto, henkkarit menossa vanhaksi, siks parturi, että ei olis niin maantierosvon näköinen kuvassa.

Mulla parikin remengtonin konetta toinen tsadissa ja toinen pöndellä. Aika iäkkäitä, mutta akut kestäneet yllättävän hyvin. Käytän niitä parranajossa, ennen höyläämistä. Nopeuttaa sitäkin hommaa.

Mutta juu barber shop on ok.

=DW=

• Anonyymi

Minä vielä värjäytän hiukseni, kun en millään raski tummasta lookistani luopua. Olen kokeillut harmaata peruukkia ja en tunnista itseäni. Kai tämä on turhamaisuutta mutta kun voi ja haluan, niin mikäs siinä.

Kampaajakerta kyllä maksaa kun kertaan sisältyy juuriväri, latvoihin värikirkastus, tasoitus ja luonnollisesti pesut ja hoitoaineet; kerta maksaa reilut 150

Nyt on ollut pakko harventaa käyntejä koska eläke on tosi pieni; puolisoni tosin haluaa aina "sponsoroida" näitä ja vähän muutakin, että toistaiseksi vielä käyn. Puoliso tietää kuinka tärkeää tämä on minulle.

• Anonyymi

Olen leikannut itse jo vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Joojoo,nii.pä tietenkin!((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joojoo,nii.pä tietenkin!((

Totta se on, siiliksi koneella.

• Anonyymi

25 ekee oli viimeksi, siis miesten, en pidä kalliina.

• Anonyymi

Onks niin vaarallista,vaikka miehellä olis kalju ja naisille on todella nättejä peruukkeja olemassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks niin vaarallista,vaikka miehellä olis kalju ja naisille on todella nättejä peruukkeja olemassa!

Mitähän haluat nyt oikein kertoa?

• Anonyymi

Pk-seudulla maksan 60 euroa ja tukkani on tosi hyvin leikattu ja hyvännäköinen.

• Anonyymi

Leikkaan itse otsatukkaani, välillä latvojakin ja edullisella kampaajalla pari kertaa vuodessa permanentti 80 €. Leikkaan myös perheen muutaman miehen hiukset 0 €. Pienituloisen pitää säästää, ei tulisi mieleenkään maksaa enempää hiuksista.

• Anonyymi

Mallinmuutosleikkaus on aina kalliimpi, koska siinä enemmän työtä. Itse en ole kohta 40 vuoteen maksanut kampaajalla käynnistä kuin 5 kertaa ja joka kerran sain jäljen korjata itse kun en saanut sellaista kun halusin. Viimeisimmästä on jo 15 vuotta. Sen jälkeen kasvatin pitkäksi ja latvojen tasaus hoituu itseltä yhtä hyvin kuin aikonaan lyhyenkin huolto.

• Anonyymi

15 e oli mainoskyltti ja ilman ajanvarausta saa mennä.

• Anonyymi

500 kruunua vaimolle kun leikkasi :)

Gubbe 76

• Anonyymi

Voi teitä ruunun orjia...:-)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5417
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      51
      3463
    3. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3455
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3328
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1676
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1647
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      151
      1316
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1179
    Aihe