Piti mennä avioliittoon vuonna 2024 ja ostaa omakotitalo. Nyt on uusi rakkaus ja elämä hymyilee jälleen.
Veronica Verho löysi uuden rakkauden jo kolmen kuukauden päästä entisestä erottuaa.
28
364
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut helppo ero ja joutui käymään monet kerrat terapiassa ja nyt on hänen mielestä elämänsä oikeilla raiteilla.
- Anonyymi
Niinpä ja olivat jo ehtineet valita hääpaikkansa ja huomasivat kuitenkin, että ovat enää ainoastaan ystäviä ja häät peruttiin 🧐.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja olivat jo ehtineet valita hääpaikkansa ja huomasivat kuitenkin, että ovat enää ainoastaan ystäviä ja häät peruttiin 🧐.
Kaunis nainen ja löytää kyllä vielä sen elämänsä oikean rakkauden ja perustaa perheen jos sitä haluaa.
- Anonyymi
On helppoa kun sen osaa.
- Anonyymi
No oikea ratkaisun tekivät, jos huomasivat olevan enää ystäviä ja peruivat häänsä. Kuitenkin olisi ero tullut jo muutaman vuoden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oikea ratkaisun tekivät, jos huomasivat olevan enää ystäviä ja peruivat häänsä. Kuitenkin olisi ero tullut jo muutaman vuoden päästä.
Miksi nykyään juostaan terapiassa, jos tulee eroja tai muita vastoinkäymisiä ?
- Anonyymi
pieni munasen alkoholistn jolla kokemusta naisten lyömisestä ..
- Anonyymi
Ai itseäsikö siis tarkoitat ja tolla kommentilla?
- Anonyymi
Jutusta ei pitänyt tulla mitään vakavaa Veronica Verho kertoo nyt uudesta avoliitostaan
”Jutusta ei pitänyt tulla mitään vakavaa” – Veronica Verho kertoo nyt uudesta avoliitostaan
tyjän päivänen nysvääjähän tuo on pieni kikulinen ei saa kuin karvat sekaisin ja naurattaa vaan sen jyystöt.
reppana raukka säälistä olen sen kaa.- Anonyymi
Ei koko vaikuta yhtään mitään, jos on miehellä se pieni. Tekniikka ja taito riittää ja ei siihen isoa tikkaria tarvii nainen.
- Anonyymi
On akalla puheet ja mitä toikin kuvittelee oikeesti itsestään ?
- Anonyymi
Niinpä. Ruma tatuointineen kaikkineen.
- Anonyymi
En sitä kyllä ymmärrä ja miksi pitää mennä jauhaa ex-pulisoistaan ja podcastis jotkut vielä maksaa, että pääsee kuuntelee niiden löpinöitä.
- Anonyymi
Ei ole ruma nainen vaan on kaunis. Noi tatuoinnit on jokaisen oma ja henkilö kohtainen asia kuitenkin.
- Anonyymi
Onhan ne toki henkilökohtaisia mutta todella rumia katsella.
- Anonyymi
Alusta saakka ihmettelin kuinka Veronica alkoi olemaan Juhanin kanssa. Minusta eivät sopineet yhtään yhteen.
- Anonyymi
PUUTTEESSA KELPAA RUMAKIN JÄTKÄ SOKEEKS KAI TULOSSA TAI SIT HUUMEISSA AINA.
- Anonyymi
Veronican nykyinen seurustelukumppani on ihan kivan näköinen ja vieläpä miellyttävä.
- Anonyymi
Just joo. Ihan kuule sanon kokemuksesta ettei niillä nappaa.
- Anonyymi
AI SUN KIKELILLÄ KO AHVENIA AHAHHEEH
- Anonyymi
Voi että. Mikä ihme?
Monet löytää uuden vaikka on vielä suhteessa tai jopa naimisissa toisen kanssa! - Anonyymi
Radionolla
- Anonyymi
Veronica saa kenet miehen tahansa, on fiksun tuntuinen ja kaunis nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veronica saa kenet miehen tahansa, on fiksun tuntuinen ja kaunis nainen.
Joopa joo ja se on ainoastaan sinun yksin mielipiteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo ja se on ainoastaan sinun yksin mielipiteesi.
Ei yksin minun, missään tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksin minun, missään tapauksessa.
Lopettakaa jo naisten ulkonäön haukkumiset.
- Anonyymi
Trash
- Anonyymi
Olis kiva nähdä Veronika tanssii tähtien joukossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076