Kovasti tilataan tätä Mestarin uutta kanavaa, kun videotakin pukkaa kanavalle kivasti.
MetsäMän -kanavan tilaajamäärät sen kun pyörivät silmissä ylöspäin.
7
198
Vastaukset
- Anonyymi
Geneerinen haittaohjelma, joka hyödyntää ihmisten ahneutta, epätoivoa tai sinisilmäisyyttä. Esimerkkejä ovat: ohjelmat (mukaan lukien selainliitännäiset/laajennukset), jotka lupaavat lisätä katselukertoja, tilauksia tai sitoutumista....
- Anonyymi
"Kovasti tilataan tätä Mestarin uutta kanavaa, kun videotakin pukkaa kanavalle kivasti."
Oikein buumi käynnissä, meni nikimaninkin ohi hetkessä oikealta ja vasemmalta.
Harja hulmuten menee kiitolaukkaa taas kerran kohti kunnian kukkuloita.
Jakaa tärkeää sanomaa köyhille, kurjille ja vähäväkisille.
Olkaa nöyriä ja seuratkaa minua, leivitän itsekyyden ilosanomaa kaikille kansoille koska olen oman polkuni kulkija, enkä nöyristele ketään. - Anonyymi
Vaan kyllä se ottaa kupoliin näitä lökäpöksy luusereita tämä menestys.
- Anonyymi
Tuhansia katsojia liittyy kanavalle päivittäin
- Anonyymi
Kaikkee paskaa ne ihmiset katsoo!
En kyllä ilkeäisi ainakaan tunnustaa,jos katselisin🤮 - Anonyymi
Mitä tämä turha vedätysaloitus kertoo aloituksen tekijästä ??
- Anonyymi
Tynnyrissäkasvatuksen tulokset näkyy ja kuuluu kanavan videoista, tietysti hyvä jos lauma tollukoita viihtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090