Tuo nilviäinen

Anonyymi-ap

"Pysy sinä siellä kellarissasi ja anna muiden nauttia vaikka saunomisesta. Mielipiteesi ovat jatkuvasti agraariajoilta, eivät nykyajoista."

Kirjoitin kuinka agraariajalla saunaa lämmitettiin kun muuta paikkaa veden lämmittämiseen ja peseytymiseen ei ollut.
Kirjoitin myös, ettei saunan lämmittämisessä ja saunomisessa helteellä mitään järkeä ole koska kylpyhuone on keksitty.

Niin tuo nilviäinen hyökkäsi kimppuun.

Mutta tänään sinun idolikin kertoi videollaan ettei ole saunaa helteellä lämmittänyt.
Ja mlksi olisi sisällä asuintiloissa polttanut puita kiukaassa, luultavasti lämpöä talossa riittää ja sopivaa vettä saa suihkusekoittimesta säätämällä.

13

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi kaunistelet kirjoittamasi. Aloitit ketjun haukkumalla Pirjon seuraajat typeryksiksi ja sitten kirjoitit näin: Voi vi##u itse olet typerys, saunominen on peräisin agraariajoilta jolloin mitään muuta paikkaa ei ollut kuin sauna jossa kesät talvet peseydyttiin. Helteellä aivan tavallinen kylpyhuone on vanhoille, kuin myös nuorille ylipainoisille läskikasoille paras peseytymis ja viilentymispaikka. Kuuma sauna jaa helle on helvetti. Tässä sanasta sanaan sinun kirjoituksesi. Siitä saa päätellä kuka on se nilviäinen...

• Anonyymi

Mikä tää nyt on onkohan vika saitille tullut.

• Anonyymi

Kuules nyt, kuka kirjoitti ja mitä?

Aloitin viestiketjun kysymyksellä ja liitin linkin Pirjohannelen videoon:

Ovatko Pirjohannelen fanit täysiä typeryksiä?
        Yksikin valittaa kuumuutta mutta sanoi jaksaneensa siivota vain kun tiesi pääsevänsä siivouksen jälkeen saunaan?

• Anonyymi

Tähh?

• Anonyymi

Sinä vastasit kysymykseeni näin:

"Itse olet typerys. Tottakai sitä saunotaan oli helle tai ei, nesteytys on tärkeää."

Eli sinä aloitit vi##uilun. Minä vain näen asiat toisin kuin sinä.
      Koska mitä järkeä on mennä kuumaan saunaan jos kärsii helteestä?

• Anonyymi

Olisit itsekin kirjoittanut rehellisesti miten ketjun aloitit hyökkäämällä Pirjon seuraajien kimppuun etkä vinkumalla että itse olisit uhri. Itsepähän aloitit ja minä lopetan tähän, so long!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit itsekin kirjoittanut rehellisesti miten ketjun aloitit hyökkäämällä Pirjon seuraajien kimppuun etkä vinkumalla että itse olisit uhri. Itsepähän aloitit ja minä lopetan tähän, so long!

Lahomäki uhriutuu kun on köyhä ja hyljeksitty spurgu.

• Anonyymi

"Lahomäki uhriutuu kun on köyhä ja hyljeksitty spurgu."

Kehtaatkin kirjoittaa tuota samaa sontaa kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Totuus kun ei pala tulessakaan.

• Anonyymi

"Miksi kaunistelet kirjoittamasi. Aloitit ketjun haukkumalla Pirjon seuraajat typeryksiksi ja sitten kirjoitit näin: Voi vi##u itse olet typerys, saunominen on peräisin agraariajoilta jolloin mitään muuta....."

Sinä lahopää valehtelet, en missään vaiheessa haukkunut Pirjon seuraajia typeryksiksi vaan kysyin ovatko typeryksiä.

En ole koskaan mennyt hellettä pakoon kuumaan saunaan, enkä pakkasta pakoon jäiseen avantoon.

• Anonyymi

Lienee sitten sinun ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienee sitten sinun ongelmasi.

👍👍👍👍

• Anonyymi

"Lienee sitten sinun ongelmasi."

Sinun ongelma on, tuskin yksikään toinen ihminen maailmassa pakenee hellettä kuumaan saunaan, nauraahan sinun pöljyydelle naurismaan aidatkin.

Järveen nuo kylläkin hyppäävät hukkumaan vaikka vesisuihku on jo keksitty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe