Löydänköhän sinut täältä?
Kelpuutan vain k- rokottamattoman naisen.
Olen urheilullinen vapaa lapseton Rokottamaton sinkkumies. Nelikymppinen.
Ei väliä mistä päin olet kunhan pääset ajelemaan kuten myös minä pääsen, niin voidaan tavata jossain päin Suomea yön yli reissuja.
Tämä on aito ilmoitus..Ei trollailua kuten heinolan paskapään ilmoitukset.
Jätä yhteystieto (säpo) jos kiinostuit, niin otan yhteyttä.
Stone.
Haluan koronarokottamattoman nuorehkon naisen seksipartnerikseni ja fwb suhteeseen/ystäväksi.
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen aika puhelias ja olen välittävä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta - Anonyymi
itärajan toiselta puolen vois löytyä paremmi näitä.
- Anonyymi
Paremmin joo, mutta löytyy Suomestakin.
Stone.
- Anonyymi
Taitaa ihmiset elää nykyään mieluummin matrixin kaltaista mielikuvitusmaailmaa, kuten heinolan vajukki - sen sijaan, että kohtaisi aitoja ihmisiä.
Koronarokotteet pehmentänyt aika monen pään. Sekoilu keskustelupalstoilla lisääntynyt expotentiaalisesti. Ei paljon olla enää apinan yläpuolella älykkyydessä. Osa alkanut myös lihomaan silminnähden.
Ei uskalleta kohdata enää aitoa ihmistä.
Ennen Suomi24: sta löysi helposti seuraa..Nykyään tämä on vajukkien kaatis.
Stone.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763