90-v nainen käytti käsikranaattia vasarana 20 v lähes joka päivä: Hakkasi nauloja ja pähkinöitä – Mitään ei käynyt, vaikka kranaatti alkoi jo hajota ja sytytin paljastui
Hämmästyttävä tapaus sattui Kiinassa. Nainen luuli maatilalta löytämäänsä esinettä vasaraksi ja käytti sitä, kunnes työmiehet huomasivat, mistä oli kyse.🤓
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/a929dcc6-902f-419f-9e52-d701c49eebaf?ref=ampparit:ca22&_gl=1*j6a3r1*_ga*MTY2NzY2NDQ0OS4xNzUzODkyMDA5*_ga_3L539PMN3X*czE3NTM4OTg3NDkkbzIkZzAkdDE3NTM4OTg3NDkkajYwJGwwJGgw
Uutinen Kiinasta: 90-v nainen käytti käsikranaattia vasarana 20 v lähes joka päivä
15
220
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä käsikranaattia ei kukaan ennättänyt ottaa vasarakseen:
Uimarannan vierestä löytyi käsikranaatti
https://alibi.fi/uutiset/uimarannan-vieresta-loytyi-kasikranaatti/ - Anonyymi
Paljon tyhmempää olisi jos käyttäisi vasaraa käsikranaattina.
- Anonyymi
En nyt ihan noinkaan väittäisi kun kyseessä ei ole sotatila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ihan noinkaan väittäisi kun kyseessä ei ole sotatila.
Vaatii vain tarkemman heiton...
- Anonyymi
Enemmän hämmästyttää mihin nainen käyttää vasaraa joka päivä kahdenkymmenen vuoden ajan.
- Anonyymi
Ihmeellistä on myös että käytti käsikranaattia joka päivä kahdenkymmenen vuoden ajan...🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellistä on myös että käytti käsikranaattia joka päivä kahdenkymmenen vuoden ajan...🤔
Paras kohta uutisessa: "Jotkut kolmannet kommentoijat kiinnittivät huomionsa siihen, että Qin ei 20 vuoden aikana saanut kertaakaan päähänsä kokeilla uteliaisuuttaan, mitä tapahtuu, jos hän vetää kranaatista sokan irti."🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän hämmästyttää mihin nainen käyttää vasaraa joka päivä kahdenkymmenen vuoden ajan.
- Anonyymi
”Hakkasin sillä kotona pippureita, pähkinöitä ja nauloja”, Qin kertoo kranaatin käytöstä videolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Hakkasin sillä kotona pippureita, pähkinöitä ja nauloja”, Qin kertoo kranaatin käytöstä videolla.
Eli vasaran lisäksi käytti sitä morttelina.
- Anonyymi
Kenen osa ei ole kaatua miekkaan, se ei kaadu miekkaan.
- Anonyymi
No eihän se räjähtä jos ei sytytintä ole.
- Anonyymi
Niin vasarako...?
- Anonyymi
Olisi tuota voinut käyttää perunanuijanakin.
Olisi voinut tulla ”mummon muusia”..- Anonyymi
Käsin tehdyn makuista ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101