narkkari poikaystävä

Anonyymi-ap

oon seurustellu mun poikaystävänkaa noin 5kk mutta häntä ei kiinnosta mun asiat vaikka yritän kaikkeni menin tänään itkien hänen luo ja kerroin kuinka paskalta se musta tuntuu ku sitä ei kiinnosta yhtään kuinka pahamieli mulla on ja kuinka paljon mua ahdistaa hänen käytös. nii voisko joku joka käyttää huumeita ja on masennus kertoa miltä tuntuu olla addikti, masentunut ja parisuhteessa???

15

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot kyllä aika pimee, jos narkkarinkaa seurustelet.

• Anonyymi

joo mutta siltä saa differend type of love sillonku sitä saa

• Anonyymi

Eikö nyt yhtään itsesuojeluvaisto toimi? Irrottaudu narkkarista heti, et mahda hänelle mitään!
      Lisää kurjuutta on tulossa, jos hänessä riiput.

• Anonyymi

Narkkarin kanssa pelaat melkoista uhkapeliä, joka ei pääty hyvin. Noissa piireissä ei toisen henkikään merkitse mitään aineiden rinnalla.

• Anonyymi

Kukaan ei voi häntä auttaa ,
      eikä parantaa, jos omaa tahtoa ja halua ei ole,
      ikävä sanoa,
      mutta pitkällä elämänkokemuksella en koskaan ole juurikaan nähnyt ketään,
      joka pääsee huumeista eroon muuta kuin haudassa,
      joten ainoa jota voit auttaa on oma itsesi , ja lopeta suhde,
      muuten voi käydä niin että alat itsekkin käyttää........

Pilaat vaan oman elämäsi.

• Anonyymi

Anna kenkää ja heti, muuten sinusta tulee samanlainen tai ruumis.

• Anonyymi

Jeesus voi auttaa.

• Anonyymi

Mikä poikaystävä sellainen on, jota ei kiinnosta toisen asiat? Ei se ole ystävä ollenkaan, korkeintaan hyväksikäyttäjä.

• Anonyymi

no siis mä en rehellisesti tiedä. hän ei oo varmaan ikinä kysyny multa mitään että miten on menny päivä tai laitoin hänelle kerran yhteiskuvan exäni kanssa ja hän vastas vaan että ”tosta sulle uus poikaystävä” ja sit vaan unohti varmaankin koko asian. eikä ikinä oo kysynyt minne olen menossa tai mitä teen…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no siis mä en rehellisesti tiedä. hän ei oo varmaan ikinä kysyny multa mitään että miten on menny päivä tai laitoin hänelle kerran yhteiskuvan exäni kanssa ja hän vastas vaan että ”tosta sulle uus poikaystävä” ja sit vaan unohti varmaankin koko asian. eikä ikinä oo kysynyt minne olen menossa tai mitä teen…

Täh. Olette olleet yhessä 5 kk ja hän ei ole ikinä kysynyt sulta mitään. Kerro toki mihin hänessä rakastuit koska en ymmärräö miten voi rakasrua ja seurustella ihmisen kanssa jota ei tunne

• Anonyymi

Rakkaus on ikuista. Kohde vaan vaihtuu . . .

• Anonyymi

Käräytä kannabisnarkkari, niin elämäsi paranee.

• Anonyymi

Kohta olet itsekin samassa koukussa.

• Anonyymi

Irrottaudu ihmiskuonasta.

• Anonyymi

Rakas lapsi, laske tuo pikaystävä menemään.
      Teet itsellesi hyvin huolellisesti ja harkiten hallaa keräämällä huumeista riippuvia ihmisiä ympärillesi.
      Raittiita kunnon poikia ON olemassa. Vaatii ehkä enemmän vaivaa etsiä heitä, mutta se ON vaivan arvoista.
      Tai sitten ole ilman poikaystävää! Sekin on paljon parempi kuin tunkea itsensä huumeenkäyttäjien seuraan!

Hanki itsellesi älykkäämpää tekemistä, ota lisää kursseja, tee työpaikassasi ylityötunteja, mene yksin asuvan vahuksen luo lukemaan uutiset, auta naapurin äitiä tarjoutumaan lapsenlikaksi muutamaksi tunniksi että hän pääsee edes kauppaan yksin, tarkista seurakuntasi järjestämät tilaisuudet: yllätyt kuinka paljon siellä toimii nuoria ihmisiä jne..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3466
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3280
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3132
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe