oon seurustellu mun poikaystävänkaa noin 5kk mutta häntä ei kiinnosta mun asiat vaikka yritän kaikkeni menin tänään itkien hänen luo ja kerroin kuinka paskalta se musta tuntuu ku sitä ei kiinnosta yhtään kuinka pahamieli mulla on ja kuinka paljon mua ahdistaa hänen käytös. nii voisko joku joka käyttää huumeita ja on masennus kertoa miltä tuntuu olla addikti, masentunut ja parisuhteessa???
narkkari poikaystävä
12
256
Vastaukset
- Anonyymi
Oot kyllä aika pimee, jos narkkarinkaa seurustelet.
- Anonyymi
joo mutta siltä saa differend type of love sillonku sitä saa
- Anonyymi
Eikö nyt yhtään itsesuojeluvaisto toimi? Irrottaudu narkkarista heti, et mahda hänelle mitään!
Lisää kurjuutta on tulossa, jos hänessä riiput. - Anonyymi
Narkkarin kanssa pelaat melkoista uhkapeliä, joka ei pääty hyvin. Noissa piireissä ei toisen henkikään merkitse mitään aineiden rinnalla.
- Anonyymi
Kukaan ei voi häntä auttaa ,
eikä parantaa, jos omaa tahtoa ja halua ei ole,
ikävä sanoa,
mutta pitkällä elämänkokemuksella en koskaan ole juurikaan nähnyt ketään,
joka pääsee huumeista eroon muuta kuin haudassa,
joten ainoa jota voit auttaa on oma itsesi , ja lopeta suhde,
muuten voi käydä niin että alat itsekkin käyttää........
Pilaat vaan oman elämäsi. - Anonyymi
Anna kenkää ja heti, muuten sinusta tulee samanlainen tai ruumis.
- Anonyymi
Jeesus voi auttaa.
- Anonyymi
Mikä poikaystävä sellainen on, jota ei kiinnosta toisen asiat? Ei se ole ystävä ollenkaan, korkeintaan hyväksikäyttäjä.
- Anonyymi
no siis mä en rehellisesti tiedä. hän ei oo varmaan ikinä kysyny multa mitään että miten on menny päivä tai laitoin hänelle kerran yhteiskuvan exäni kanssa ja hän vastas vaan että ”tosta sulle uus poikaystävä” ja sit vaan unohti varmaankin koko asian. eikä ikinä oo kysynyt minne olen menossa tai mitä teen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no siis mä en rehellisesti tiedä. hän ei oo varmaan ikinä kysyny multa mitään että miten on menny päivä tai laitoin hänelle kerran yhteiskuvan exäni kanssa ja hän vastas vaan että ”tosta sulle uus poikaystävä” ja sit vaan unohti varmaankin koko asian. eikä ikinä oo kysynyt minne olen menossa tai mitä teen…
Täh. Olette olleet yhessä 5 kk ja hän ei ole ikinä kysynyt sulta mitään. Kerro toki mihin hänessä rakastuit koska en ymmärräö miten voi rakasrua ja seurustella ihmisen kanssa jota ei tunne
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista. Kohde vaan vaihtuu . . .
- Anonyymi
Käräytä kannabisnarkkari, niin elämäsi paranee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784