Noniin taas kylällä räyhäävät mopot ja unta ei saa. Poliisit on soitettu asiaan ja on kohta paikalla
Mopojen äänet
9
288
Vastaukset
- Anonyymi
Voi itku
- Anonyymi
Mitä isompi edellä sitä pienempi perässä/isältäänhän malli tulee.näin minä nuorena....
- Anonyymi
Enempi vain soittoja (ei tänne) vaan poliisiin. kyllä rupee tapahtumaan.
- AnonyymiUUSI
Ei oo kyllä viikkoo niitä poliiseja näkyny että tuski niitäkään kauheesti enöö kiinnistaa ku joka toine kyylä inisee joka päivä niille
- AnonyymiUUSI
Kyllä on näkynyt mitä enempi soittoja ilmiantoja sen parempi. näin on sanoneet poliisit. sitten on bokumenttia. älkää luovuttako Soittamasta. siviilipoliiseja käynyt.
- AnonyymiUUSI
Siviilipoliiseja helpompi päästä karkuun ku maijaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siviilipoliiseja helpompi päästä karkuun ku maijaa
Sillä lailla, siitä se ura alkaa.
- AnonyymiUUSI
Niinkö pojat luulette, siksihän siviilipoliisit käy ettei heti tunnisteta(ihan itse työkokemuksen kautta tiedän. Pojat ja tytöt siksihän teitä nyt seurataan kun häiritsette yörauhaa,ajoitus mopo ja autoilulla normiaikaan. voikaa hyvin. olettehan ihania ja osa kunnon poikia ja tyttöjä.
- AnonyymiUUSI
Kyl sivarit tunnistaa kaukaa kiiltäviä skodia tai passatteja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199