Vieremän pyörätien ja Kaikulantien risteys

Anonyymi-ap

Juuri kun pyöräilijä oli tottunut kiertämään ikävät asfalttikatkokset olikin tänä aamuna samaan kohtaan pantu jyrkkä rotvalli. Ei muutaku siihen vaan pyörällä päin ja pää edellä tiehen, vai mikä on tarkoituksena??? Ja miksi tuo Kaikulantien erittäin kapea kohta on reunustettu nyt rotvalleilla? Jos tulee tilanne että väistettävä vastaantulevaa autoa nopeasti, korkea rotvalli voi aiheuttaa törmäyksen. Miksi korkeita rotvalleja myös Turuntiellä?? Mihin hittoon niillä oikein pyritään? Voiko joku viisas kertoa!!!!

20

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavoitteena on tietenkin turvata autoilijoiden oikeudet ja vapaus törmätä päin polkupyöräilijää. Tosiasiassa kysymyksessä on pyörätien jatke jossa kohtaa pyöräilijällä on etuajo-oikeus. Huonon näkyvyyden vuoksi on päädytty paniikkiratkaisuun jonkun vikisevän autoilijan vuoksi. Pakotetaan ne penteleen pyöräilijät pysähtymään jotta ei tarvitse välittää niistä! ” Pyöräilijäystävällinen Forssa.”

• Anonyymi

Tavarantarkastaja kävi tänään tarkkailemassa tilannetta ja se ei ollut lainkaan aloituksen kaltainen. Tiehen on pantu uusi asfaltti eikä varsinaista korotusta näy, ja semmoinen juuri pitäisi olla. Sen sijaan sillan puolella on jyrkät jyrsinnät jotta siihen varmaan suunnitellaan jotain.

Nythän on niin että polkupyöräilijän tienylityspaikkaan tulisi asentaa korotettu valkoinen katkoviivoitus. Lähestyville autoilijoille kumpaankin suuntaan liikennemerkki https://www.kaskea.fi/verkkokauppa/liikennemerkit/b-etuajo-oikeus-ja-vaistamismerkit/pyorailijan-tienylitys-vasen joka takaa polkupyöräilijälle etuajo-oikeuden.

• Anonyymi

Eli tarkkojen havaintojesi mukaan paikalla ei ole asfalttikatkoja eikä rotwallia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tarkkojen havaintojesi mukaan paikalla ei ole asfalttikatkoja eikä rotwallia?

Kyllä on, nimittäin ne jyrsinnät ovat juuri niitä öö rotwailereita. Ilmeisesti niihin on tarkoitus lykätä asfalttia jossain vaiheessa. Tärkeintä olisi tehdä tiettäväksi autoilijoille että siinä menee pyörätie ja pyöräilijöitä joita tulisi väistää. Eikä lasketella mäkeen kuolleesta kulmasta kuin navettaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on, nimittäin ne jyrsinnät ovat juuri niitä öö rotwailereita. Ilmeisesti niihin on tarkoitus lykätä asfalttia jossain vaiheessa. Tärkeintä olisi tehdä tiettäväksi autoilijoille että siinä menee pyörätie ja pyöräilijöitä joita tulisi väistää. Eikä lasketella mäkeen kuolleesta kulmasta kuin navettaan.

Tsekkaa sana rotwalli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsekkaa sana rotwalli

Kyllä minä sen tiedän sittenkin. En vain pystynyt hillitsemään itseäni vaan oli suorastaan pakko viitata koirarotuun.

• Anonyymi

Älkää ihmeessä luottako siihen että Forssassa autoilijat osaisi/välittäisi väistämissäännöistä. Just pari päivää sitten itse sain todeta tämän kun niinkin näkyvällä paikalla kuin Tampereentiellä ennen hautausmaata aioin taluttaa pyöräni suojatietä pitkin yli Tampereentien. Aika kaukaa tuli valkoinen pakettiauto ja huomasin että nyt olisi muuten rauhallinen hetki mennä siitä ylitse kun pakun jälkeen tulisi taas kauempaa enempikin autoja. Samassa huomasin että pakukuski reagoi aikeisiini niin että painoi lisää kaasua. Onneksi huomasin tilanteen ajoissa ja peruin ylitysaikeeni. Pakua ajoi tyhmän näköinen läski äijä. Näytin sille oikein sormella että hei juntti tässä on tämmöinen suojatieksi sanottu mutta urpon aivoissa ei näyttänyt liikkuvan yksikään mutteri. Keskaria näytin vielä perään mutta tuskin se rasvamakkara sitäkään hoksasi. Aika monelta saisi ottaa kortin kuivumaan kun ne taidot ei vaan riitä.

• Anonyymi

Pitää yhtä totuuden kanssa. Pohjoisesta Forssasta tulee kusipäisimmät autoilijat. Kerrankin talvella olin hautausmaan suojatien kohdalla aikomuksena ylittää se kun pohjoisesta päin, peräprutku potki, saapui Nissan Micra. Kun kuski näki että aion mennä suojatielle pani hän pitkät päälle jo kahdensadanmetrin päässä. Kun aikomukseni ei muuttunut ryhtyi hän huudattamaan torvea kuin hinaaja väärässä satamassa. Lopulta, yhtään hiljentämättä, ajoi lähes varpaitteni päältä. Hulluja nää koijärveläiset.

• Anonyymi

Jänskää vorssalsisia ei saa tylyttää mut koijärveläisiä sooii loukata

• Anonyymi

Forssalaisia nekin on nykyään. Ikänsä metsässä niin siinä kasvaa väistämättä minä minä ihmiseksi. Mitäs muista kun minä. Kalsulaiset ovat kanssa yksiä hyväkkäitä, tammelalaisista puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Forssalaisia nekin on nykyään. Ikänsä metsässä niin siinä kasvaa väistämättä minä minä ihmiseksi. Mitäs muista kun minä. Kalsulaiset ovat kanssa yksiä hyväkkäitä, tammelalaisista puhumattakaan.

Mitenkäs ne koijärveläiset käyttäytyvät liikenneympyröissä tai kehäkolmosella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvä jumala sentään. Oletko itte täydellinen ihminen joka tekee kaiken aina oikein ? Kysypä perheeltäsi niin saat tietää totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvä jumala sentään. Oletko itte täydellinen ihminen joka tekee kaiken aina oikein ? Kysypä perheeltäsi niin saat tietää totuuden.

Asia on sillai että liikenteessä ei sooloilla. Oli sitten muuten kuin ellun kanat. Autoillessa ennakoidaan jalainkulkijoin aikomukset ja pyrkimykset. Hiljennetään vauhtia ennen suojatietä ja tarvittaessa pysähdytään. Suojatien eteen pysähtynyttä ajoneuvoa ei ohiteta miltään puolelta aiheuttaen ns giljotiini ilmiön. Maantiellä polkupyöräilijät sekä jalainkulkijat ohitetaan vähintään puolentoistametrin päästä. Pyörätien jatkeen ylittävää polkupyöräilijää väistetään. Siinä näin ensi alkuun itsestäänselvyyksiä jotka harvalle näyttää näyttäytyvän semmoisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on sillai että liikenteessä ei sooloilla. Oli sitten muuten kuin ellun kanat. Autoillessa ennakoidaan jalainkulkijoin aikomukset ja pyrkimykset. Hiljennetään vauhtia ennen suojatietä ja tarvittaessa pysähdytään. Suojatien eteen pysähtynyttä ajoneuvoa ei ohiteta miltään puolelta aiheuttaen ns giljotiini ilmiön. Maantiellä polkupyöräilijät sekä jalainkulkijat ohitetaan vähintään puolentoistametrin päästä. Pyörätien jatkeen ylittävää polkupyöräilijää väistetään. Siinä näin ensi alkuun itsestäänselvyyksiä jotka harvalle näyttää näyttäytyvän semmoisina.

Höhhöö in your dreams :D

• Anonyymi

Pyörät eivät kuulu autotielle. Luulisin tästä johtuvan mainitsemiesi rotvallien sijoituspaikat.

• Anonyymi

Ei ole mitään autotietä. On vain katuja ja maanteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään autotietä. On vain katuja ja maanteitä.

Mistä tiedät?

• Anonyymi

Huippua!!!! Sileä asvaltti pantu pyörätien ja Kaikulantien risteykseen! Lisäksi pyörätien pahimmat railot silotettu! Kiitän koko sydämestäni, Forssan kaupunki.

• Anonyymi

Jee mahtavasti oli korjattu asfaltin katkot ja railot!! Kiittäen <3

• Anonyymi

Niin niin, mutta onkos tullut kesä? Pesä polkupyöräilijän etuajo-oikeutta osoittavalle liikennemerkille autoilijoiden suuntaan? Pahoin pelkään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe