Milloin se uusi Rav4 tulee?

Anonyymi-ap

Meneekö tosiaan ensi kesään vai tuleeko aiemmin? Ja milloin ennakkohinnat julkaistaan??

13

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi

Maailman ostetuin auto. Kiinnostaa varmaan paljonkin.

• Anonyymi

Uusi Toyota RAV4, joka saapuu Eurooppaan, mukaan lukien Suomeen, vuoden 2026 alussa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailman ostetuin auto. Kiinnostaa varmaan paljonkin.

Riisinkin syödään eniten ja Suomessa halpaa makkaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riisinkin syödään eniten ja Suomessa halpaa makkaraa.

Jenkeissäkin ollut joko eniten tai toiseksi eniten ostettu automalli, että silleen.

• Anonyymi

Aivan sama. Arvostan enemmän parempia merkkejä j laatua.

• Anonyymi

Heh, vai parempia merkkejä. Säälittävää brändi-uskovaisuutta. Sakut huijaa ja kusettaa eikä nykyisin laatua niissä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, vai parempia merkkejä. Säälittävää brändi-uskovaisuutta. Sakut huijaa ja kusettaa eikä nykyisin laatua niissä ole.

Haluan ajaa laadukkaalla hiljaisella saksalaisella premium laatuautolla enkä melutoosa toyotalla jossa sisusta ämpärimuovista.

• Anonyymi

Mutta sinua kuitenkin kiinnostaa RAVi niin paljon että omaa kallsta aikaasi käytät Tojo-palstalla ruikuttamiseen.

Miksi näin, eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin valittaa autosta mistä ilmeisesti et välitä... mutta välität kuitenkin... outo tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinua kuitenkin kiinnostaa RAVi niin paljon että omaa kallsta aikaasi käytät Tojo-palstalla ruikuttamiseen.

Miksi näin, eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin valittaa autosta mistä ilmeisesti et välitä... mutta välität kuitenkin... outo tyyppi.

Miksi sinä käyt täällä valehtelemassa toyotasta kerro ihmeessä.

• Anonyymi

Kuin niin? Aattelitko tulla uuden ravin kuskinjakkaralle? Vaiko kenties peräluukkuun?

• Anonyymi

uuden RAVin Hinnat tulee Joulukuussa ja toimitukset ensi vuoden kesällä.

Siitä tulee myös etuvetoinen plugari.

• Anonyymi

Oho! Vasta joulukuussa hinnastot? Mitä veikkaat hinnoista, nousua miten paljon nykymalliin verrattuna?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1483
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe