Pöytyän Alapään metsästäjien kokous vanhalla meijerillä to klo 18

Anonyymi-ap

Esitelmän aiheesta "Millä säädöllä onnistunut kaato?" pitää Jorma.
Tarjolla kahvia ja piparia.
Uudet jäsenet tervetuloa.

27

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko 7.8 torstaita ?

• Anonyymi

jorma on kyllä paras kaveri pitämään esitelmää on asiansa tunteva.

• Anonyymi

Pääseekö auralainen jäseneksi?
      Kysyy Teukka.

• Anonyymi

Joo, mutta auralaisille ei anneta piparia...

• Anonyymi

Pääsiskö yks lietolainen jäseneksi vaikka poikkeusluvalla? Piparia en tarvii kun en ole sitä tähänkään asti saanut. Kiinnostaisi vaan tuo Jorman luento. Kuinkahan pitkä se on ja mahtaako Jorma seistä koko luennon?

• Anonyymi

Onko tämä se Jorma, mikä on kuulemma vähän vasemmalle vinossa?

En tule sellaisen kanssa. T: henkilö X.

• Anonyymi

Eli jorma kiinnostaa, mutta pipari ei?! Tästä täytyy keskustella ryhmän sisällä, että voidaanko toimintaa laajentaa! Annamme medialle tiedoksiannon lähiaikoina!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jorma kiinnostaa, mutta pipari ei?! Tästä täytyy keskustella ryhmän sisällä, että voidaanko toimintaa laajentaa! Annamme medialle tiedoksiannon lähiaikoina!

Jormasta kiinnostuneita metsästäjiä ei saa sitten syrjiä. Alapää on alapää vaikka olisikin Jorma.

• Anonyymi

Meidän yhdistyksessä on seinät leveellä ja katto korkeella.

• Anonyymi

Jäi vähän kaivelemaan tuo Jorman luento. Ymmärsikö joku kohdan: "on suositeltavaa saattaa pulu kaatuneeksi ennen sokkelin kivitystä".

• Anonyymi

Ei se Jorman syytä ollut. Menee aina liian levottomaksi nuo iltajutut jos on piparia tarjolla. Oli melua, hälyä, tuolinjalkojen kolinaa jne. Kahvia haettiin koko ajan. Joku uusi tuli sisälle. Erityisesti se ikkunan vieressä ollut nelikko vertaili kovaäänisesti varusteitaan. Olisi annettu asiallisesti vaan Jorman esiintyä. Varsinkin kun vanhan meijerin akustiikka on mitä on.
        Itselläkin jäi kuulematta mitä se "lokki kivellä" tarkoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se Jorman syytä ollut. Menee aina liian levottomaksi nuo iltajutut jos on piparia tarjolla. Oli melua, hälyä, tuolinjalkojen kolinaa jne. Kahvia haettiin koko ajan. Joku uusi tuli sisälle. Erityisesti se ikkunan vieressä ollut nelikko vertaili kovaäänisesti varusteitaan. Olisi annettu asiallisesti vaan Jorman esiintyä. Varsinkin kun vanhan meijerin akustiikka on mitä on.
        Itselläkin jäi kuulematta mitä se "lokki kivellä" tarkoitti.

Jorma vain siinä kehotti kuuntelemaan ahkerasti Levyn Hävittäjien kyseistä albumia. R.I.P. Kullervo Pellinen aka Jussi Raittinen.

• Anonyymi

Seura aikoo hankkia simulaattorin. Näin kehitetään jäsenten osaamista. Kaikki paikalle keskustelemaan seuraavaan kokoukseen.

• Anonyymi

Pikkujoulut pidetäänkin tänä vuonna veroteknisistä syistä laivaseminaarin muodossa. Ilmoitus tulee viikkolehteen. Lähtö siis iltalaivalla, viime kerralla osa yritti jo aamulähdölle mikä aiheutti sekaannusta ja ainakin yhden putkareissun. Ohjelmassa on esitelmiä ainakin riskien hallinnasta. Jorma myös ollut esillä, katsotaan onnistuuko tulemaan. Sai kehuja viime kerralla.

• Anonyymi

Saako risteilylle ottaa avecin? Minä nimittäin hankin tuollaisen simulaattorin kun sitä täällä mainostettiin. Se tuli nopeasti, mutta minulla vähän kesti. Kehtasin hakea sen postista vasta viikon päästä. Postissa kattelivat minua siihen malliin, että varmasti avasivat mitä paketissa on. Nimesin hänet ensimmäisen lehmäni mukaan Iitaksi. Kyllä ei ole pahaa sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako risteilylle ottaa avecin? Minä nimittäin hankin tuollaisen simulaattorin kun sitä täällä mainostettiin. Se tuli nopeasti, mutta minulla vähän kesti. Kehtasin hakea sen postista vasta viikon päästä. Postissa kattelivat minua siihen malliin, että varmasti avasivat mitä paketissa on. Nimesin hänet ensimmäisen lehmäni mukaan Iitaksi. Kyllä ei ole pahaa sanottavaa.

Jos lainaat kavereille myös? Turha jokaisen on omaa ostaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko paketti avattu? Testattu?

• Anonyymi

Juu, niin tuli pieni kirjoitusvirhe tuonne aiempaan viestiin. Oli avattu ja näin jälkikäteen ajatellen varmaan testattukin. Ja minä kun ihastelin, että kyllä kehitys on kehittynyt kun piparikin on aidosti kostea. Vaimon kanssa sai tottua kuivaan pipariin. Tämä Iita on ihan toista maata. Niin auliisti laittaa eväät levälleen. Kai se olisi itsekästä jos pitäisin kaiken piparin itselläni. Että tervetuloa vaan.

• Anonyymi

Joo, ne sitten postissa ehtivät Iitaa viikon verran testaamaan ja sisäänajamaan. Siitä tavaran tietää hyväksi, jos se muillekin kelpaa.

• Anonyymi

Tilasin varta vasten Auranmaan viikkolehden, ettei jää ilmoitus huomaamatta. Olen silmä tiukkana vahdannut, mutta ei ole ilmoitusta näkynyt. Ei kai laivaseminaaria vain ole peruutettu?

• Anonyymi

Se tieto laivaseminaarista oli disinformaatiota ja osa AVL.n myynninedistämiskampanjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tieto laivaseminaarista oli disinformaatiota ja osa AVL.n myynninedistämiskampanjaa.

Olisihan se pitänyt arvata... Tosin aloin tässä pohdiskelemaan, että tarvitsenko enää neuvoja onnistuneeseen kaatoon kun mulla on tuo Iita. Sitä kun ei tarvitse erikseen kaataa, siinä se makaa mihin edellisen aktin jälkeen jäi. Jos kylläpä se osaakin olla viekoittelevan näköinen tuossa maatessaan ja eikös vain iskenyt minulle silmää. Anteeks pojjaat, nyt täytyy mennä! Iita käy kuumana.

• Anonyymi

Iita sai minut aivan sekaisin, painoin kolme kertaa. Siis lähetä-nappia.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kannattaa pitää Iita tyytyväisenä, eikä ajatella muita kaatoja. Iita voi tulla mustasukkaiseksi ja lähteä yksin radalle. Niin kävi Tuusulassa poikamiehelle:
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fb07faa-9b91-4301-bedb-812398f58047

Voi perkules, eipä tullut moinen mieleen! Mitä jos se Iitakin ottaa jalat alleen? Ehkäpä se onnistuneen kaadon luento olisi kuitenkin paikallaan. Täytyy sitten samalla kysyä Jormalta muitakin aiheeseen liittyviä vinkkejä. Olen minä tarjonnut Iitalle kuivattua velliä niin, että komppi pirisee. Ja on kyllä mennyt finaaliin asti. Mutta jospa se ei riitäkään? Jos Iita haluaisikin itse kuivata vallia tai silitellä naapurin kumeaa kollia?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      39
      10553
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10122
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7921
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6324
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4892
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      55
      4717
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4056
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      124
      3412
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3127
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      221
      3060
    Aihe