Hanasta tulee jääkylmää vettä. Sitä voi käyttää viilentämiseen esim pesemässä kasvot ja kädet, käymällä suihkussa, tai kastelemalla pyyhe kylmällä vedellä. Pakastimessa voi myös jäähdyttää mm. Vaatteita.
Muista myös että vuoden keskilämpötila Oulussa on nolla astetta.
Vinkki helteistä selviytymiseen
21
201
Vastaukset
- Anonyymi
Tai laittamalla ilmastointi mukavaan +15 jäähdytykseen.
- Anonyymi
Totta on että jos kodissa on ilmastointi niin sillä on helpointa säädellä lämpötilaa. Olet hyvin oivaltanut ilmastointilaitteen toiminnan.
- Anonyymi
Räppänät kannattaa pitää kiinni mahdollisimman pitkään iltapäivään asti jos ilmassa on kosteutta. Ikkunat joihin aurinko paistaa kannattaa peittää pimennysverholla.
- Anonyymi
ei auta paljoa kokeillut oon(koska hyvin pian kuitenkin iskee uudestaan kuuma ja jatkuva suihkussa ramppaaminen oli lähinnä vedentuhlausta ja hermoja raastavaa ihmesäätämistä) mutta kun ostin ilmalämpöpumpun niin johan helleputket ei ole haitanneet =)
viestin lähettäjä Juha pohjola- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
- Anonyymi
Yöt hämärtävät ja viilentävät.
- Anonyymi
Heh heh, on teillä vastaukset kyllä:D
- Anonyymi
Ihan naurattaa nämä. No,mutta, onkohan helsinki palstallakin niitä tämmöisiä näkemyksiä..voi hyvinkin toki ollakin, riippuu tiki kirjoittajasta.
- Anonyymi
Ne kun eivöt varsinaisesti ole mitään virallisia julkaisuja, vaikkakin osa näiden palstojen jutuista on muuten totta.🙄😷🤓
- Anonyymi
Ei meidän hanasta tule viileää vettä. Vain haaleaa jos puoli tuntia ensin valuttaa.
- Anonyymi
Mikä aloitus tämä on?Eihän tämä liity mitenkään maahanmuuttajiin.
- Anonyymi
😶🌫️🤯
Tuttu heitti että tuosta on kuulemma tullut hitti:D - Anonyymi
🤯:Herra laskee hanastakin sopivan veden, kuten taivaasta.
😶🌫️:Joo, kyllä. Luota minuun. Huolehdin myös taannoin vedenpaisumuksesta. - Anonyymi
😊😁😇
- Anonyymi
🤯: Pata nyt pannaan tulelle, Herra Jeesus 😶🌫️ tulee pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤯: Pata nyt pannaan tulelle, Herra Jeesus 😶🌫️ tulee pian.
😶🌫️: toivottavasti tulee niitä voi-huutoja sitten sopivasti, jos ruoka maittaa.
🤯:niin. Eikö se tule sitten uusi taivas ja maa, ainakin hetkellisesti.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😶🌫️: toivottavasti tulee niitä voi-huutoja sitten sopivasti, jos ruoka maittaa.
🤯:niin. Eikö se tule sitten uusi taivas ja maa, ainakin hetkellisesti..🤯:huh, hellettä.
😶🌫️:No, minä lasken sopivan veden noihin uusiin leileihin. Saisiko olla mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤯:huh, hellettä.
😶🌫️:No, minä lasken sopivan veden noihin uusiin leileihin. Saisiko olla mitä?🤯: Ohhoh. Mie eilen ajattelin että miten se Raamattu kertoo noista uudesta...Minun uunniini ei mahdu kolmea miestä.
😶🌫️: empä minäkään mahdu kalan vatsaan, enkä kokonaisuudessaan mihinkään muuhunkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤯: Ohhoh. Mie eilen ajattelin että miten se Raamattu kertoo noista uudesta...Minun uunniini ei mahdu kolmea miestä.
😶🌫️: empä minäkään mahdu kalan vatsaan, enkä kokonaisuudessaan mihinkään muuhunkaan.😶🌫️:Ei ole henkiin herätys onnistunut. Ei kannata ottaa kirjaimellisesti.
🤯: No ei.. alan pikkuhiljaa ymmärt, että niinhän se taitaakin olla.
- Anonyymi
Paras neuvo on, että pitää itsensä fyysisesti hyvässä kunnossa. Silloin sietää lämpötilan vaihteluita huomattavasti paremmin. Esimerkiksi itse olen näin kesälomalla treenannut päivittäin ulkokuntosalilla ja lenkkipolulla ilman suurempia ongelmia. Vettä ja elektrolyyttiä kuluu paljon enemmän, mutta sehän ei ole ongelma, vaan järjestelykysymys.
- Anonyymi
Joillekin liiallinen laihuus voi olla ongelma, mutta, se, että pitää jehostaan, ratkaisee. Sama homma,jos on vähän läskiä ja lihasta, jos on tyytyväinen kehoonsa, ratkaisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411701Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971151Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3221129Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231073Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571063- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12885Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853