Hanasta tulee jääkylmää vettä. Sitä voi käyttää viilentämiseen esim pesemässä kasvot ja kädet, käymällä suihkussa, tai kastelemalla pyyhe kylmällä vedellä. Pakastimessa voi myös jäähdyttää mm. Vaatteita.
Muista myös että vuoden keskilämpötila Oulussa on nolla astetta.
Vinkki helteistä selviytymiseen
9
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tai laittamalla ilmastointi mukavaan +15 jäähdytykseen.
- Anonyymi
Totta on että jos kodissa on ilmastointi niin sillä on helpointa säädellä lämpötilaa. Olet hyvin oivaltanut ilmastointilaitteen toiminnan.
- Anonyymi
Räppänät kannattaa pitää kiinni mahdollisimman pitkään iltapäivään asti jos ilmassa on kosteutta. Ikkunat joihin aurinko paistaa kannattaa peittää pimennysverholla.
- Anonyymi
ei auta paljoa kokeillut oon(koska hyvin pian kuitenkin iskee uudestaan kuuma ja jatkuva suihkussa ramppaaminen oli lähinnä vedentuhlausta ja hermoja raastavaa ihmesäätämistä) mutta kun ostin ilmalämpöpumpun niin johan helleputket ei ole haitanneet =)
viestin lähettäjä Juha pohjola- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
- Anonyymi
Yöt hämärtävät ja viilentävät.
- Anonyymi
Heh heh, on teillä vastaukset kyllä:D
- Anonyymi
Ihan naurattaa nämä. No,mutta, onkohan helsinki palstallakin niitä tämmöisiä näkemyksiä..voi hyvinkin toki ollakin, riippuu tiki kirjoittajasta.
- Anonyymi
Ne kun eivöt varsinaisesti ole mitään virallisia julkaisuja, vaikkakin osa näiden palstojen jutuista on muuten totta.🙄😷🤓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240