Vieläkö jokilaakson punikit käy laskemassa vappuna seppeleet Neuvostoliittolaisten vankien haudalle?
Venäjä tuhoaa Suomalaisten sankarivainajien muistomerkkejä Venäjällä! Olisiko meidänkin aika hävittää nämä Neuvostoliittolaisten valloittaja sotilaiden hautapaikat.
Neuvostoliittolaisten vankien hauta
14
426
Vastaukset
- Anonyymi
1945 olis pitännyt hävittää kaikki, ja rajat kiinni. Ja niin kiinni että nämä raatteentie tappajien jälkeläisetkään ei olis päässyt tänne. Hyvä että niitä koulitaan mansikka tiloilla.
- Anonyymi
Alahuoneen viisikosta yksi taas äänessä
- Anonyymi
Onhan Saaren Jallunkin hautamuistomerkki vaikka ei sitä netistä hautakartta palvelusta näy.
Miekkainpetäjässä on jo muutamia Ukrainalaisi hautoja. Valokuvia ja viinapulloja haudalla. - Anonyymi
Suklaata siellä ainakin oli hautakiven juuressa.
- Anonyymi
Otin viinapullo suklaa oli jo ihan lällyä näillä helteillä.
- Anonyymi
Älkää tehkö sitä, sen verran pitää kuollutta kunnioittaa vaikkei häntä tunnekaan.
- Anonyymi
No en mä sitä pullo uskaltannu ottaa... Vihastuu vielä
- Anonyymi
Kyllä siellä Jämpsäläiset kommunistit käy. Työn ja sorron orjat.
- Anonyymi
Historiaa ei pidä siivota pois silmistä.
- Anonyymi
Kannatetaan.
- Anonyymi
Tuo älytön munkinhokeminen 24/7 kielii varmasti jostakin sairaudesta, taikka oire-yhtymästä? 🚑
- Anonyymi
Vieläkö lahtarit käy Lapuan lumiauran muistomerkillä itkua tuhertamassa
- Anonyymi
onko näin JN onko näin.....
- Anonyymi
Tulemme punaisella Ladalla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161