Koska alkaa talojen purku siellä?
Maarianrinteen purku
11
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan ennen marraskuuta sillä silloin porukka joutuu muuttamaan sieltä pois niihin uusiin taloihin S-marketin luokse.
- Anonyymi
Ai joutuu muuttamaan. Mun mielestä pääsee muuttamaan palveluiden pariin keskustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joutuu muuttamaan. Mun mielestä pääsee muuttamaan palveluiden pariin keskustaan.
Maarianrinne on legenda Naantalissa ja niitä taloja ei saa purkaa. Mun mummi asui siellä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onhan se nykyisille asukkaille rauhallisuuden, maisema, luonto ja kultuuriympäristön osalta selkeä heikennys. Toisaalta maarianrinteen remontoimattomat asunnot ovat käyttöikänsä lopussa.
Uusissa keskustan taloissa on omat etunsa. Palvelut ovat muutama satametriä lähempänä s-marketin luona ja asunnot uusia. Summaten. Nykyisille asukkaille elämisen laadun heikentyminen on toisiasia, Uudet keskustan asunnot ovat toki uusia ja pakasta vedettyjä. Maisemat eivät keskustassa ole kaksisia ja melutaso ihan toista kuin rauhalisella maarianrinteen alueella.
- Anonyymi
- Anonyymi
Maarianrinteen talojen tilalle on muka tulossa joku kylpylä. Tarviiko Naantali kahta kylpylää?
- Anonyymi
Ei tarvitse, mutta kilpailu kovenee ja katsotaan kumpi menee konkurssiin.
- Anonyymi
kylpylät ovat suunnattu eri asiakaskunnille. Erilainen kohderyhmä. Maarianrinteen kylpylä varmaankin hakee varakkaampaa ja vanhempaa ja kultuurista kiinnostunutta asiakaskuntaa. Myös ulkomaalaiset tärkeä kohderyhmä. Huoneiden ja palveluiden hintataso on varmastikim ihan omassa luokassaan. Rannan ravintolapalveluille etenkin talvisaikaan iso noste. Kirkkokin saa osansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylpylät ovat suunnattu eri asiakaskunnille. Erilainen kohderyhmä. Maarianrinteen kylpylä varmaankin hakee varakkaampaa ja vanhempaa ja kultuurista kiinnostunutta asiakaskuntaa. Myös ulkomaalaiset tärkeä kohderyhmä. Huoneiden ja palveluiden hintataso on varmastikim ihan omassa luokassaan. Rannan ravintolapalveluille etenkin talvisaikaan iso noste. Kirkkokin saa osansa.
Joo Maarianrinteen kylpylään ei köyhät eksy. Vuorokausi kuulemma halvimmillaan 300 euroa siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Maarianrinteen kylpylään ei köyhät eksy. Vuorokausi kuulemma halvimmillaan 300 euroa siellä.
muistathan käyttää trivagoa.
- AnonyymiUUSI
Uskon että uusi hotelli elävöittää kaupunkia varsinkin talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070