Et sä pässi vaan tajua että rakastan sua

Anonyymi-ap

Sen takia kaikki.

23

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se päivä, ku jalopeurasta tuli pässi? Toivottavasti osaa ite varoo. ;)
      -sivusta

• Anonyymi

...sen takia puhuin susta paskaa.

• Anonyymi

En tekis ikinä niin

• Anonyymi

Uskoisin paremmin, jos tulisit luokseni ja pitkän halauksen jälkeen monta märkää suukkoa, sitten työntäisit minut sängynreunalle istumaan, laskisit housuni alas, pyytäisit vain rentoutumaan, laittaisit liukkaria reilusti käteesi ja alkaisit hellästi tekemään taikojasi suuta apuna käyttäen ja hetken päästä taas uudestaan molemmat vaakatasossa r*kasteltaisiin pitkään ha hartaasti onnemme huipulle asti. Sitten vain raukeina molemmat maattaisiin lähekkäin. Minä rakastan sinua ihana nainen. 🫶

• Anonyymi

Se päivä, ku huulikiillosta tuli luikkari? ;)
        -sivusta

• Anonyymi

Eikö tota nyt ole jo tehty

• Anonyymi

Minäkin sinua ihana mieheni💖😘 tuijotellaanko sängyssä toisiamme sitten silmiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin sinua ihana mieheni💖😘 tuijotellaanko sängyssä toisiamme sitten silmiin?

Todellakin tuijotetaan. 🥹😘

• Anonyymi

Haluaisin puhua kanssasi puhelimessa. Kuulisin kuinka hyväilisit reisiäsi samalla..Kuulostaisin hengästyneeltä ja kuin kuuma aalto pyyhkisi ylitseni, jalat menisi veteläksi ja puhelun jälkeen vielä kädet tärräisivät pitkään ja posket punottaisivat. Äänesi on niin ihana.

Haluaisin rakastella sinua sängyllä, työpöydälläsi, neukkarin pöydällä, sohvalla, lattialla, vessassa…Haluaisin istua syliisi kun istut tuolillasi…Katsoisin ihaniin silmiisi ja niistä paistaisi tuttu ihana tuike:) Silittelisin hiuksiasi samalla kun aurinko paistaisi niihin kivasti. Sydän pomppisi kahtasataa. Tuijottaisin huuliasi ja suutelisin niitä varovasti. Ihana hymy leviäisi huulillesi. Lisäisit hieman vaaleaa huulipunaa huulillesi. Painaisin poskeni sinun poskea vasten ja suutelisin poskiasi, kaulaasi.. Ihanat kätesi koskettelisivat minua. Haluaisin niin sormiasi. Avaisin paitasi nappeja hiukan ja sinä minun. Koskettelisin housujesi vyötäröä. Olen jo himoinnut pidemmän aikaa vyötäröäsi.. Sinulla on niin ihanat housut…Haluaisin avata nappisi ja vetoketjusi.. ja.. ja.. ja..Järkyttävä polte polttelee sisälläni… Ota minut nyt <3

• Anonyymi

ei ainakaan minulle, tai näihin vuosiin. tämä on jotain muuta. eikä ole kovin mukavia asioita, eikä mitää syytä ohinkäm, mikä lähtisi itsestä, se on vain sitä "hakkaamista" muille, yritystä viedä ja sysätä pois itseltä, eikä tarvitsisi korvata. ja sitten ne pomsahtsaa jotenkin teille kuitenkin ja, taas kostatte. rehellistä keinoa niihin ei ole, jos ei joku halua, harva suostuu.

• Anonyymi

Ei ole helppoa uskoa! Mulla luotto mennyt. Mutta hänen kohdalla pakko ois vähitellen alkaa uskoa koska se vaan tuottaa mielipahaa hänelle jos ei ala ottaa uskoakseen

• Anonyymi

Eli uskooko tässä kumpikaan mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti uskoo ja tietää, mutta kun törmää johonkin mitä on aina halunnut, alkaa mieli temppuilemaan vastaan.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hän en tiedä? Omalle kaivatulle sanoisin että miksi me ei voida vain heittäytyä rakkauden vietäväksi ja katsoa mihin se johtaa? Anna itsellesi ja minulle mahdollisuus olla toistemme parhaat ystävät, intohimo ja henkinen tuki 💫🥲🔥🤍🌻🪽🌱🕊️🧚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hän en tiedä? Omalle kaivatulle sanoisin että miksi me ei voida vain heittäytyä rakkauden vietäväksi ja katsoa mihin se johtaa? Anna itsellesi ja minulle mahdollisuus olla toistemme parhaat ystävät, intohimo ja henkinen tuki 💫🥲🔥🤍🌻🪽🌱🕊️🧚

Minä se olen🧚 Haluaisin olla sinun ystäväsi, intohimo ja henkinen tuki. Kokea rakkauden ja todellakin katsoa tulevaisuuteen yhdessä.
        Ikävä on sinua mies😥viestiäsi odotan, olet tärkeä.

Naiselta 🌹

• Anonyymi

"Nyt taulut myös omalla nimellä"
      -sivusta

• Anonyymi

Mihin kummaan kaiken tämän rakkauden saan mahtumaan 🥰

• Anonyymi

Iltaa t pässi

• Anonyymi

Hyvä että tiedän jotakin minäkin...

• Anonyymi

Älä leiki tietämätöntä

• Anonyymi

Asia on kunnossa.

• Anonyymi

Roger Roger

• Anonyymi

🫵🏻❤️🙏🏻🫶🏻😮‍💨🥰! 😐😔😢🙏🏻...🧠🤏🏻💥👉🏼🧯. -Octostar-

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82