Kylla on tietoutta hehkeydestä ja vehkeelystä erilaasissa poliittispuolue agendooissa ja palaveerauksissa. Varmallaahan ei tietysti vou sanua ilmastoosasta, ku, että on ruvenna lämpiämäähän ny jo pidemmän aikaa ilmastosa. Täytyypi ekaks hokasta, että planeetta on alkanu vehkeelyistä ja pollittikkojen tottelematon ahneus kuumenoomahan.Politiikan pelkentällä suap puhua kansantallouvestakii ihtesä vaikka kippeeks, vuan ei näy kansalaisten kukkaroissa ostovoima ja indeksikorotuksetkaan kulutushyötynä EU:ssa brutto ja netto maksaja kansantallouvessa .On toki mänty ny ojasta allikkoon tämän EU Brysselinkin vouhotuksen takia, ku vuan poliittisten poliitikkopakolaisten lakimuutosten viidakkojärjestelmät paisunoo entisestään.Eikö jo nähtynä rekkojen mitoituksesa, että vehkeelystähän tämä vaikuttanee. Nyt nämä ylisuuret tieliikennerekat painaa tiestön urille ja tiemäärärahhoo teiden laittoon on vuosi vuoelta niekemmin, kuin ennen olj.Nähtynä on rötösherrakultturi jo Vennamon ajoilta. Eikö nämä huononevat lakiuuvistukset ala jo riittää ja toiseksi tämä yhteiskunnan tallouven kannalta turhankin kallis poliitikkojen matkustelu ympäri muailmoo. Entiset ilmastonpierupiästöt eivät tuonunna autuutta.Tehtailijoiden takiako vatvotaan ja huovataan edestakaisin ja eikö entiset ilmasto päästö ja nieluhiiliennallistamiset jo olisivat riittäneet pitkässä juoksussa.Onhan aukkoja ja suonteita nähtynnä ennenkii.No tee ite parempi. Aatteleppa ite. Duunareillako menee hyvin?
Ei vaikuta järkevälle toiminnalle, kun on vuan ahneutta.
Anonyymi-ap
1
58
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy taas nostaa pitsakeskustelua ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070