Sen "Lomalla 6000 km savuttavalla dieselillä- Sofian?"
Siinä vasta aatteensa mukainen ihminen!
Arvostan.
Todella.
Tunnetteko vihreiden puheenjohtajan?
26
163
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta eikö se sanonut että, Suomessa pitää vähentää autoilua.
- Anonyymi
Sanoi, siksi hän ajeli Europassa.
- Anonyymi
Siis jos on vihreiden pj, niin ei saa matkustaa haluamallaan tavalla, vaan pitää kysyä kateelliselta Iltalehden toimittajalta tai joensuulaiselta pikkupersulta ohjeet. Voi v...u, että ootte xxxxx sakkia.
- Anonyymi
ne ny on vaa peräkammarin perseenreikiä,
tuottaa vain paskoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos on vihreiden pj, niin ei saa matkustaa haluamallaan tavalla, vaan pitää kysyä kateelliselta Iltalehden toimittajalta tai joensuulaiselta pikkupersulta ohjeet. Voi v...u, että ootte xxxxx sakkia.
Saapi, saapi toki, mutta sitten pitää olla hiljaa polttomoottorikielloista ja kansalaisten yksityisautoilun vähentämisestä.
Kyllä vihreänkin pitää elää kuten opettaa, vaikka vaikeaa näyttää olevan.
Toisten autoilut ja lentämiset on vihreiden mukaan lähes rikollista, vaikka itsekään eivät tule toimeen ilman autoja ja lentokoneita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksiköhän ei käytä luutaa jolla voisi lentää kuten muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne ny on vaa peräkammarin perseenreikiä,
tuottaa vain paskooEikös tuo ole jo itsekehua sinultakin.
- Anonyymi
Näytti olevan euro 6:ne, eivät savuta samalla tavalla, kuin sinun vanha mese.
- Anonyymi
Jaa, saako sellaisilla sitten suomessa ajella ilman sofian ajamaa polttomoottorikieltoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, saako sellaisilla sitten suomessa ajella ilman sofian ajamaa polttomoottorikieltoa?
Ongelmaa ei ole, niin kauan kuin laki sallii. Tilanne on toinen, kun polttomoottorikielto astuu voimaan. Se koskee myös Sofiaa, samoin sinun rotteloasi, - mutta vasta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmaa ei ole, niin kauan kuin laki sallii. Tilanne on toinen, kun polttomoottorikielto astuu voimaan. Se koskee myös Sofiaa, samoin sinun rotteloasi, - mutta vasta sitten.
Mutta miksi sohvi ajaa polttomoottorikieltoa vaikka itsekin tunnustaa autoilun mukavuuden ja kokee automatkailun niin elämyksellisenä ja elämäntasoa kohottavana harrastuksena?
Jotenkin vaan tulee mieleen sanat Kaksinaamaisuus ja ja Kaksinaismoralismi, ei mahda mitään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, minäkinhän olen vakaumuksellinen ja tiukka raittiuden kannattaja ja raivoraitis absolutisti, mutta juon silti viinaa koska sitä ei ole laissa kielletty. Enkö olekin uskottava raittiusmies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, minäkinhän olen vakaumuksellinen ja tiukka raittiuden kannattaja ja raivoraitis absolutisti, mutta juon silti viinaa koska sitä ei ole laissa kielletty. Enkö olekin uskottava raittiusmies?
Ihan ku miekii. Raivoraitis.
Poltan vain humalassa.
Par toppoo viikossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poltan vain humalassa.
Par toppoo viikossa.Minä en juo viinaa uskonnollisista syistä.
Vaan ihan muista syistä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poltan vain humalassa.
Par toppoo viikossa.Minäkin olen raivoraitis. Alan raivota jos en saa viinaa...
- Anonyymi
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta, yksityisautoilun ja polttomoottorien vihollinen numero 1, on kuin kristitty pappi joka harrastaa saatanan palvontaa.
Kuilu sanojen ja tekojen välillä on yhtä räikeä. - Anonyymi
Joo ei se nyt teijän auta muu kuin mennä sohvin auton eteen asfaltimle istumaan kun noin veheriöitä outta.
- Anonyymi
kummallista soopaa,
katkeran pummin piä tuottaa... - Anonyymi
Minun puolesta viher-virta saa lomailla vaikka täysperävaunurekalla maapallon ympäri, kunhan ei enää puhu polttomoottorikiellosta ja yksityisautoilun vähentämisestä ja julkisiin liikennevälineisiin ja pyöräilyyn siirtymisestä.
- AnonyymiUUSI
uik'uik,
piip'piip... - AnonyymiUUSI
Jaa mun mielestä on ihan sama mitä vihreät puhuu ja vaatii, en kuuntele ollenkaan? Ajan autolla ja moottoripyörällä sekä lennän talvella pitkälle kaakkoon.
- AnonyymiUUSI
Henk koht teen päätöksiä ja rajoituksia minne ja minkä verran autoilla saa taajamiin ajella.
Elämäntehtäväni on vaikeuttaa autoilijoiden elämää ja koettaa saada ne käyttämään jotain muuta laitetta, kävelkööt vaikka!
Pääasia että päästöt vähenee näiltä sadoilta kulkijoilla!
Mutta lomalle ajan dieselillä, vaunu perässä ja käytän kaikkia palveluita mitä maailmalta löytyy.
Eihän niitä rajoitteita voi itse noudattaa vaan niillä voi kiusata muita 😂😂😂😂- AnonyymiUUSI
Suoraan vihreiden käsikirjasta! 😂
- AnonyymiUUSI
nu'vui'vui,
kuinka pummia ahistaa... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
nu'vui'vui,
kuinka pummia ahistaa...Ei ahista mutta seuraavissa vaaleissa vihreitä ahistaa, ettei suorastaan huoku loppuisi... 😂🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ahista mutta seuraavissa vaaleissa vihreitä ahistaa, ettei suorastaan huoku loppuisi... 😂🤣
meinaakkos että käy niin kuin mualaisliitto-mtk:lle,
kun ay-pomos lesta-yrpä tuhos suomen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821149