Ei ole sanallakaan maininnut Manin epäonnesta vaikka varmasti tietää,tuo jos mikä osoittaa älykkyyttä.
Koneman Ari on fiksu mies ei ilakoi toisen epäonnelle
22
423
Vastaukset
- Anonyymi
Juttelee naiselle puhelimessa.
- Anonyymi
Julkiauuden kautta kostaminen onkin suurinta hölmöyttä.
Esim. Haistavittu- laulu tienhoitajalle on raukkamaisin teko mitä olen nähnyt. Samaa on Riston kaupan väheksyminen ja yleensä paskakylästä puhuminen.- Anonyymi
Onhan se totuus pahajuttu.
- Anonyymi
Kyllä ilakoi toisen epäonnesta ja ehkäpä itsekkin ilmoitellut kanavasta
- Anonyymi
Eikös se teidän idoli kertonut että kanava on kaapattu. Jos niin sanoo kyllä tiedän pitää uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se teidän idoli kertonut että kanava on kaapattu. Jos niin sanoo kyllä tiedän pitää uskoa.
Tottahan puhuikin toisin kuin spurgut banneineen.
- Anonyymi
Mani saa kanavansa takaisin tilaajineen päivineen, kunhan saa sähköpostit ynnä muut asiat reilaan, jotta pääsee sinne isännöimään.🙂
- Anonyymi
JEP.
- Anonyymi
Kyllä tuota diu diu diuta on tullut ihan tarpeeksi.
En ole katsonut aikoihin. Finnilläkin on omat vinkeendä mutta arvostan käden taitoja ja tavaroiden järjestystä ja pihapiirin siisteyttä. Ja nättinä naisystävää vai liekö rouva. - Anonyymi
Nättiä p.kele. Paksut sormet älypuhelin.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Ei ole ilakoinut!👍
- Anonyymi
Joku sanoi että se parhaiten nauraa joka viimeeksi nauraa.
Jope Ruonansuu aina haastatteluissa vittuili entisille kiusaajilleen. Sitten Jopea vietiin oikein olan takaa ja kärsi pitkät kärsimykset. Ei noita kiusaajia varmaan naurattanut mutta ei varmaan vituttanutkaan. Yhdentekevä oli Jope. Sinänsä ihan hauska imitaattori.
Ihan yhdentekevä on tuo metsämanikin. Traktorin takaa irvistelevä metriheikki.- Anonyymi
Voi kun maailma jää sinusta niin paitsi or not.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun maailma jää sinusta niin paitsi or not.
Mitä tarkoitat? Itse en tunne niin. Ilkutko vai ivaatko?
- Anonyymi
Forest finn todellakin ilkkui ja sanoi että ihan oikein kun kanava laitettiin kiiinni eli joko uskotte ettei tuo ole kovin mukava heppu ja ei kestä mitään sanomisia yhtään
- Anonyymi
Kyllä, tyhmä on Ari Mehtonen.
- Anonyymi
Vonkaa tekonaiselta, antaako?
- Anonyymi
ari ja simo on hakkeroinut!
- Anonyymi
No voi teitä raukkoja, ei Arin ja Simon taidot riitä kanavan hakkerointiin.
- Anonyymi
Forestyfiniä ottaa rajusti pattiin ehti jo ilakoida toisen epäonnesta
- Anonyymi
Ari Mehtonen on psyykkisesti pahasti sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070