Herkkyys ei toimi sinuun, mutta kaikenlainen provosointi ja kärjistäminen kyllä toimii

Olit immuuni rakkauskirjeilleni useita vuosia, mutta heti kun alkaa vähän provosoimaan ja kritisoimaan fundamentaalisia vikojasi, niin johan alat laulaa. Eli olet epävarma nainen, muiden armoilla toisin sanoen. Vai etkö vain kykene tunnistamaan, että sama ihminen joka osaa vetää performanssia erityis provosoivana ja julmana ihmisenä ,kykenee erityisherkkään, tunneperäiseen ja todella aitoihin voimakkaisiin tunteisiin, niimpä, ei taida mahtua sun pään sisään sellainen käsite, eli maailmankuvasi on hyvin suppea, ja kun tulee maailmaasi mies, joka mullistaa sen täysin, et kykene ymmärtämään, vaan katergorisoit hänet automaattisesti joko hyvän tai pahan leiriin, vaikka hän ei alkujaankaan kuulunut kumpaankaan leiriin täysin.

Mietit varmaan usein miksi en kirjoita enää kauniisti sinulle, koska se on täysin turhaa, joko yliarvioin älyllisen lahjakkuutesi tai aliarvioin miten helposti muiden vietävissä olet. Jotenkin vaikea nähdä sinua itsenäisesti ajattelevana naisena enää, vaikka tiedän miksi kaikki tapahtui niin kuin tapahtui, ymmärrän ne sosiaaliset konseptit taustalla ja muun, mutta en ymmärrä miksi sillä on väliä sinulle, me molemmat rakastettiin toisiamme, se että vedänkö jotain performanssia ihmisille joita en arvostan: who cares. Lisäksi vedin perfomanssia pitkään suojellakseni sinua, koska kun pidän sinut erossa ihmisistä, jotka yrittävät jotenkin kopeloida "totuuksia" ja saada toiset aina näyttämään pahalta somessa, eivät ole hyväksi sinulle tai minulle.

Kyllä sinulla sen verran älyä oli, että ymmärsit että rakastin sinua pitkään, ja aidosti, jos et kaiken tämän jälkeen sitä ymmärtänyt, olet todella pihalla kaikesta, todella pihalla niinkun aivan kaikesta, mikä on ymmärrettävää, koska olen todella erikoinen persoona, bambi, joka osaa tarvittaessa olla myös hirviöimäinen peura. No turha sinulle on mitään kirjoittaa, kun en pysty telepaattisesti siirtämään mielenmaisemiani ja traumojani aivoihini, mutta jos näkisit ne, ymmärtäisit hyvin miksi toimin tavoilla, joilla toimin, kaikelle on looginen selitys, joka kuulostaa todella epäloogiselta, ihan vain koska et tiedä minun traumojani ja ongelmiani, ja kokemuksiani.

Jos saisin yhden rehellisen keskustelun naamatusten, niin voisin kyllä kertoa aivan kaiken sinulle, ja samalla näyttää sinulle miten rakastan, suudella sua , kertoa sulle, että riität tuollaisena, ja ne sanat jotka halusit kuulla sinä päivänä, mutta olin pelkuri silloin, en uskaltanut näyttää tunteitani suoraan.

Mutta palstan perusteella, jos lukemani on totta, niin tuskin uskoisit vaikka suutelisin sua , ja veisin romanttiselle yökävelylle tai johonkin syömään, vaikka pitäisin kuin kukkaa kämmenellä, niin tuskin uskoisit, että rakastan sua. Taustalla on jotain vakavampaa, jotain mihin minulla ei ole osaa tai arpaa, itseluottamuksen puute, ehkä suuri ego tai joku trauma, minä en voi sitä tietää..

26

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää tajuta, että seura ei ole toivottua, jos "vuosien" rakkauskirjeillä ei ollut merkitystä.

• Anonyymi

Ei ei, kyllä se on tämä salakuuntelu ja halveeraaminen kun saa vanteen kiristämään. Mutta mitäpä minä talo, kala, auto tai esine mistään mitään tiedän. Hyvä että tulit järkiisi 🤪

• En ole ketään salakuunnellut, joten ohi tämä.

• Anonyymi
        EgoKuolema kirjoitti:

En ole ketään salakuunnellut, joten ohi tämä.

No laittanut jonkun salakuuntelemaan puolestasi, sama se.

• Anonyymi kirjoitti:

No laittanut jonkun salakuuntelemaan puolestasi, sama se.

En ole myöskään laittanut ketään tekemään mitään häneen liittyvää puolestani. :)

• Anonyymi
        UUSI
        EgoKuolema kirjoitti:

En ole myöskään laittanut ketään tekemään mitään häneen liittyvää puolestani. :)

Ehkä se sitten on sivupersoonasi, tai sinä toiselta aikajanalta 🤷🏻‍♀️🫢🫢😱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se sitten on sivupersoonasi, tai sinä toiselta aikajanalta 🤷🏻‍♀️🫢🫢😱

TÄMÄ!Tämän antaisi heti anteeksi🙂.Ainakin minun ymmärrys toimii näin.

• Anonyymi
        UUSI
        EgoKuolema kirjoitti:

En ole ketään salakuunnellut, joten ohi tämä.

Sulla jota matkataan on tumma tukka oikeasti ja oot yli 50.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

TÄMÄ!Tämän antaisi heti anteeksi🙂.Ainakin minun ymmärrys toimii näin.

Gubbe ja AI🙈🤣🤣🤣

• Anonyymi

En tiedä onko minulle? Mutta hienosti kirjoitettu.

• Anonyymi

Haluaisin, et kertoisit mulle aivan kaiken. Säkin riität mulle. Sanoit silloin omin sanoin miten rakastat mua ja se kelpaa mulle ❤️

• No kerron kerron, jos joskus nähdään. Et jaksaisi edes lukea jos tekstiin sen kaiken muotoilisin. (Ja en kyllä jaksaisi kirjoittakaan )

• Anonyymi
        UUSI
        EgoKuolema kirjoitti:

No kerron kerron, jos joskus nähdään. Et jaksaisi edes lukea jos tekstiin sen kaiken muotoilisin. (Ja en kyllä jaksaisi kirjoittakaan )

Juu ei sitä jaksais kukaan kirjoittaa. On niin paljon asiaa kyllä❤️

• Anonyymi
        UUSI
        EgoKuolema kirjoitti:

No kerron kerron, jos joskus nähdään. Et jaksaisi edes lukea jos tekstiin sen kaiken muotoilisin. (Ja en kyllä jaksaisi kirjoittakaan )

Ei nähdä kiitos näiden sun aivopierujen
        Olisit miettinyt toisenkin kannalta
        Kiinnostaako jos tuot esiin et tarvit lähinnä terapiaa
        Olisko susta ikinä kummpaniksi tai rakkaaksi oikeasti
        tuskimpa!
        Keskustelut aidot on niin pahoin miinuksella
        Et tee palvelus ja oo yksin jatkos
        Älä ainakaan hajota lisää sydämiä.

• Anonyymi
      UUSI

"palstan perusteella, jos lukemani on totta..."

Herää jo!
      Sä haukut ihmistä tollein, ja muka rakastat sitä.
      Ja pahinta tässä asiassa ehkä on se että
      sä oot ihan itse vaan kuvitellut muiden kirjoituksia sen naisen kirjoituksiksi.

• Anonyymi
      UUSI

Älä sönkötä

• Anonyymi
      UUSI

Etkö sinä pallipää ymmärrä ettei täällä tiedä kuka on kuka.

• Anonyymi
        UUSI

Tää voi olla vaikka naapuri talon Seppo Taalasmaa joka rekkaa ja matkii muita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää voi olla vaikka naapuri talon Seppo Taalasmaa joka rekkaa ja matkii muita.

Mua ei pysty matkimaan. Vaikka Seppokin kerran pontikkapäissään hakkasi Ullan henkihieveriin sillä rengasraudalla, niin siitä ei silti tullut sitä samaa Ullaa kuin 30v sitten, vaan samalta näytti siltikin kuten jakso opetti, no siis melkein ainakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei pysty matkimaan. Vaikka Seppokin kerran pontikkapäissään hakkasi Ullan henkihieveriin sillä rengasraudalla, niin siitä ei silti tullut sitä samaa Ullaa kuin 30v sitten, vaan samalta näytti siltikin kuten jakso opetti, no siis melkein ainakin.

Se oli kyllä sairas jakso. Loppui vielä siihen, kun Seppo puki pommiliivin ylleen ja yritti räjäyttää itsensä Ismon kaupassa sokerin hinnan vuoksi. Jos oikein muistan niin käsikirjoittaja vaihtui tämän jälkeen? Olikohan jopa niin että ulos potkittu ehti vain tuon yhden jakson kirjoittaa. Netistä en äkkiseltään löytänyt tietoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli kyllä sairas jakso. Loppui vielä siihen, kun Seppo puki pommiliivin ylleen ja yritti räjäyttää itsensä Ismon kaupassa sokerin hinnan vuoksi. Jos oikein muistan niin käsikirjoittaja vaihtui tämän jälkeen? Olikohan jopa niin että ulos potkittu ehti vain tuon yhden jakson kirjoittaa. Netistä en äkkiseltään löytänyt tietoa.

Oli miten oli mutta nyt eksyitte aiheesta.
        Triggeröintikö on sitä että pistää todellisen henkilön anonyymin kuka muistuttaa kovasti häntä .Ei koiran häntä.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä jotkut tietää...

• Anonyymi
      UUSI

Kuvittelet vain ihan höpöjä
      Ei meinaan toimi nekään.
      Sinä huomaat kyllä että olen taas lähtenyt.
      Naiselta.

• Anonyymi
        UUSI

Eli siis palstasedältä.

• Anonyymi
      UUSI

Rotanraato ☠️🐀

• Anonyymi
      UUSI

Jotenkin tuntuu siltä, että selittelet menneitä aivopierujasi provosoivana performanssina ja kaiken lisäksi vielä syyllistät toista omasta typeryydestäsi.
      Olet mokannut. Tunnusta, pyydä anteeksi ja ole niinkuin muutkin ihmiset.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2917
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2679
    3. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      361
      2673
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2303
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1669
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1546
    8. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1520
    9. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1480
    10. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1425
    Aihe