Päättyyks tää tähän?

Anonyymi-ap

Vai mihin tää päättyy? Päättyy jo?

37

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*päätty jo?

• Anonyymi

Vain taivas on kattona ja ikuinen rakkaus. 💛🥳🪽🌱🌻🕊️🔥☀️❤️

• Anonyymi

Onko noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko noin?

Pidä vaan Pias. Mä en ikinä merkinnyt mitään sulle. Sori sekoiluni ja hyvää loppuelämää. This is the last goodbye!

• Anonyymi

En huomannut, että mitään edes kerkesi alkaa. 🤭

• Anonyymi

Päättyi jo syksyllä.

• Anonyymi

Eli nyt?

• Anonyymi

Ei edes alkanut, eikä ala mielenvikaisen kanssa.

• Anonyymi

They all would go wild with crazy so thus they cry and slander haters gonna hate

• Anonyymi

Minne hävisi yön aikana yli 20 viestiä? Onko yksäri ollut valvomassa taas😬 on se kyl ihan pimee ämmä

• Anonyymi

Todennäköisesti kyllä. Ymmärräthän että tämä yksäri on eri yksilö kuin se sama johon sinun ajojahti perustuu? Teillä on sama kohde ja molemmat mokellatte palstaäijän eli aapeen aloituksiin öisin? T arvaappa kuka, kolmen pisteen vihje

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti kyllä. Ymmärräthän että tämä yksäri on eri yksilö kuin se sama johon sinun ajojahti perustuu? Teillä on sama kohde ja molemmat mokellatte palstaäijän eli aapeen aloituksiin öisin? T arvaappa kuka, kolmen pisteen vihje

Ps tämä maneeri kirjoittaa jotain rapaa päättäen huuhaalause teennäisen intellektuelliin kolmeen pisteeseen on aika helppo tunnistaa. Mitä tulee johonkin kirjaimiin, niin päätelmät on muodostettu autuaasta kirjoittelustasi. Sieltä löytyy nääs hyvät, pahat ja rumat ns. Tattis miu miu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps tämä maneeri kirjoittaa jotain rapaa päättäen huuhaalause teennäisen intellektuelliin kolmeen pisteeseen on aika helppo tunnistaa. Mitä tulee johonkin kirjaimiin, niin päätelmät on muodostettu autuaasta kirjoittelustasi. Sieltä löytyy nääs hyvät, pahat ja rumat ns. Tattis miu miu

Aika moni päättää kirjoituksiaan niihin
        maagisiin kolmeen pisteeseen...

Aika huolestuttavaa jos joku pitää kaikkia kolmen pisteen kirjoittajia yhtenä ja samana...

Mau vaan sullekin...

T arvaa kuka...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni päättää kirjoituksiaan niihin
        maagisiin kolmeen pisteeseen...

Aika huolestuttavaa jos joku pitää kaikkia kolmen pisteen kirjoittajia yhtenä ja samana...

Mau vaan sullekin...

T arvaa kuka...

No mutta eikö tämä tällainen mielivaltainen päättely ole muatia täällä palstatodellisuudessa? Olen katkera tai kateellinen tolle joten se on toi tossa jne

• Anonyymi

Omalta puolellani kyllä, vaan havainnointini mukaan hänen puoleltaan ei. Montakohan vuotta meinasit rakas jatkaa 😘

• Anonyymi

No en kyl enää kauaa jaksa tätä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä ❤️🖤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään jaksais enää ❤️ sivusta

• Anonyymi

Eikö tämä jo päättynyt, olettanut näin.

• Anonyymi

Ei mun osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun osalta.

Ilmoititko toiselle osapuolelle.

• Anonyymi

Ei, ei, ei. Vastahan me ensi askeleita otetaan. Vielä vähän kontataan ja kaatuillaan, mutta ei aikaakaan kun jo juostaan. :)

• Anonyymi

Nostatko ylös jos kaadun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina.

• Anonyymi

Kuulostaa samalta mitä teen mun valittuni kanssa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa tulla muitakin tapaturmia kuin vain kaatumisia, varaudu siihen. -peräkärryn välistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa samalta mitä teen mun valittuni kanssa😉

Toivon että onnistutte! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon että onnistutte! :)

Kiitos samoin

• Anonyymi

Meidän rakkauden liekki lepattaa ikuisesti oma kaksois liekki rakkauteni! 💫🪽😘🔥🍀🧨🎇✨🤍

• Anonyymi

Näinhän se meidän liekki roihuaa ikuisesti❤️🔥😍🤗😜😂💫😘🪐👍

• Anonyymi

Ei ole mikään päättynyt hänen kanssaan, nousukiitoa huippu näkyvissä.

• Anonyymi

Uskomatonta että se tapahtuu oikeasti 🫣🫢

• Anonyymi

Älä muuta sano

• Anonyymi

Päättyi onneksi jo kauan sitten ja olis saanut päättyä jo alkuunsa, kun järjellä ois ajatellut. Kipeä mutta puhdistava kokemus. Tänään ajattelen asian olevan lähes huomaamaton kärpäsen jätös kaiken elämässäni olevan ja tulevan kauniin ja hyvän keskellä.

• Anonyymi

Olisipa noin helppoa.

• Anonyymi

Päättyi mies.

• Anonyymi

Suomessa on lähes 3 miljoonaa miestä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9277
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      57
      4826
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4521
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      54
      2845
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1556
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1232
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      43
      1214
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1154
    Aihe