Kanssasi. Olet vain sellanen "lohduspalkinto", "kostosuunnitelma", mustasukkaisuuden työkalu hänelle. Saattaa pettää sua parempien kanssa, ei ainakaan sun seurassa näytä viihtyvän ja yhä rakastunut muhun. Oot hassu mies, jos ajattelet, että kumppanisi välittäisi tai haluaisi sua millään tasolla, olet pelkkä työkalu hänelle, työkalu, jolla hän yrittää kostaa minulle "loukkaamiseni".
Myös minä nautin sinun provosoinnistasi, koska olet tyypillinen modern day mies, ei persoonaa, ei osaa olla tunteista avoin, tavoitteellinen töidensä suhteen ja autoista kiinnostunut, persoonaton, tylsä, tunteeton. Edes minä en olisi sinusta kiinnostunut, vaikka olisinkin miehiin päin, kato kun mullakin on standardit.
Oon tehnyt susta työhuoneeseen sellasen tikkataulun, ja aina työkavereiden kanssa katotaan, kuka osuu parhaiten silmien väliin, haasteellista toki, kun silmiesi välillä on niin vähän matkaa. Eipä multa sulle löydy minkäänlaista arvostusta, kun oot niin pillun perään ja et oo millään tasolla arvostuksellinen naisia tai miehiä kohtaan, pitäiskö mun arvosta ihmistä , joka ei arvosta ketään, edes itseään.
Mutta se minua huvittaa, miten sinulla on kovat luulot itsestäsi, mun ei tarvinnut koskaan sekaantua steroideihin , mutta kyllähän pojan käsivarsista näkee, että ei tollaasii painoi nostettu siinä luuranko kunnossa, missä olit.
Toivon, että hukut omaan paskaasi. Naisellasi on muutenkin mukavempi olla mun seurassa. Haukutaan sua yhdessä palstalla sit.
Mies miltä tuntuu, kun naisesi, on kohta 2 vuotta haaveillut minusta, joka kerta kun on ollut kanssa
38
376
Vastaukset
- Anonyymi
Aika sairasta tekstiä..
- Anonyymi
Sulla ei aloittajasetä oikein pysy ns kurssi päällä tänään..
- Anonyymi
Koetko että mikään tässä palstaäijän länkytyksessä voisi pitää paikkansa? Silloin olet inasen liian palstaorientoitunut
- Anonyymi
Aloittajan sairaan mielen on tarkoitus vain sekoittaa pakkaa muiden mielissä? Hän saa siitä nautinnon, kun onnistuu jonkun mielen pahoittamaan? Sairas mieli on sellainen. Uhriutuu, jos joutuu tukalaan tilanteeseen. Halu hallita tilanteita on tärkeintä, ilman sitä tietää olevansa heikoilla.
Katkeran ihmisen vuodatusta. Ei kestä tappioita. Syy on vain hänen harhainen sairas mielensä. Hän syyttää kaikessa aina muita, koska itseään pitää täydellisenä, jota muut eivät vain ymmärrä (pedantti ja narsistinen, kun on). Valheet, toisten mustamaalaamista säälimättä ovat hänen työkaluja.
Löydän hänestä paljon tuttuja piirteitä, ylimielistä käytöstä, provoa, manipulointia, kärjistämisiä, ylireakointia, kontrollin puutetta, raukkamaista ja säälimätöntä käyttäytymistä. En tiedä mitä kaikkea on kokenut, mutta henkisesti on todella pahoin voiva. Olen hänen tavalla ajattelevan naisen kohdannut. Paljastui kaikenlaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan sairaan mielen on tarkoitus vain sekoittaa pakkaa muiden mielissä? Hän saa siitä nautinnon, kun onnistuu jonkun mielen pahoittamaan? Sairas mieli on sellainen. Uhriutuu, jos joutuu tukalaan tilanteeseen. Halu hallita tilanteita on tärkeintä, ilman sitä tietää olevansa heikoilla.
Katkeran ihmisen vuodatusta. Ei kestä tappioita. Syy on vain hänen harhainen sairas mielensä. Hän syyttää kaikessa aina muita, koska itseään pitää täydellisenä, jota muut eivät vain ymmärrä (pedantti ja narsistinen, kun on). Valheet, toisten mustamaalaamista säälimättä ovat hänen työkaluja.
Löydän hänestä paljon tuttuja piirteitä, ylimielistä käytöstä, provoa, manipulointia, kärjistämisiä, ylireakointia, kontrollin puutetta, raukkamaista ja säälimätöntä käyttäytymistä. En tiedä mitä kaikkea on kokenut, mutta henkisesti on todella pahoin voiva. Olen hänen tavalla ajattelevan naisen kohdannut. Paljastui kaikenlaista.En saa nautintoa muiden mielien pahoittamisesta.
- Anonyymi
Luin alkurivin ja loppulauseen. Koita kestää.
- Anonyymi
Luin koko tekstin. Alkoi hymyilyttämään tikkataulu -juttu. Teininä heitin tikkaa Foxin julisteeseen, kun kaikki jätkät olivat laulajaan lääpällään. *sivusta
- Anonyymi
Ei se käy täällä. Eikä salilla. Ihan työn teosta ja urheilusta tulleet ne lihakset. Ulkoilmaelämästä. Kaikki muukin meni pieleen tuossa.
- Anonyymi
Sen "blogissa" lukee muuta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen "blogissa" lukee muuta. :)
Blogissa?
Sen voisit linkittää tähän eikös vaan?
Tuli mieleen joku "palstapari" tosta blogista, sekä myöskin tuosta vihasta, kiukuttelusta
ja sellasesta. 🤔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Blogissa?
Sen voisit linkittää tähän eikös vaan?
Tuli mieleen joku "palstapari" tosta blogista, sekä myöskin tuosta vihasta, kiukuttelusta
ja sellasesta. 🤔En anna mainoskuvaa narsistille lisää, nimellä löytää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En anna mainoskuvaa narsistille lisää, nimellä löytää.
No hitto jos en tiedä nimeä.
- Anonyymi
Pitäiskö sun mennä nukkuun...
- Anonyymi
” Mutta se minua huvittaa, miten sinulla on kovat luulot itsestäsi, mun ei tarvinnut koskaan sekaantua steroideihin , mutta kyllähän pojan käsivarsista näkee, että ei tollaasii painoi nostettu siinä luuranko kunnossa, missä olit.” Niin varmaan juu mr kippari kalle🤦♀️
- Anonyymi
Mä oon itse ollut todistamasta tätä ,koska kävimme samalla salilla hetken. Olin jo silloin lihaksekkaampi, mutta en kyennyt puskemaan samoja määriä rautoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon itse ollut todistamasta tätä ,koska kävimme samalla salilla hetken. Olin jo silloin lihaksekkaampi, mutta en kyennyt puskemaan samoja määriä rautoja.
Ei sitä rautaa steroideilla pusketa, vaan voimalla ja tekniikalla. Ihmisten kehot ja sitä myöten lihaksetkin on eri mallisia. Se että joku näyttää köntiltä ei tee siitä vahvempaa kuin se suht normaalin näköinen. Ne pahimmat köntit on yleensä just niitä steroidipellejä.
- Anonyymi
Miltä se nyt tuntuu, kun on vippi vaihtunut porttikielloksi 😲🎶
- AnonyymiUUSI
Tämä on sitä raukkamaisuutta, häikäilemätön ihminen on säälimätön, kokee harhoissaan sen omaksi oikeudekseen. Valheilla mustamaalata joku kostona jostain, minkä koki itsellä ikävänä asiana (uhriutumista, kun joku ei ollut mieleen jossain tilanteessa).
Mustavalkoinen ajattelu toimii niin, että olet joko ystävä tai vihollinen, välimuotoja ei ole heillä olemassa. Alisteinen toimii miellyttääkseen narsistisesti toimivaa, pelkona voi olla alistetulle, että menettää arvonsa toisen silmissä? Narsisti haluaa olla huomion keskipisteenä.
Minulle pyrittiin tämä toteuttamaan, ei onnistunut, mut oma fiilis meni salia kohtaan samalla, enkä ole sen jälkeen sinne palannut. Eikä ole edes tehnyt mieli palata, koska kaikki kokemani siellä myrkytti sen fiiliksen, joka motivoi siellä olemista.
Paha ihminen saa paljon pahaa aikaan, josta sivullinen kärsii, ehkä tässä tapauksessa jopa kuntosalin omistaja, jollei hän tajua narisistista mustamaalaajaa. Ehkä hän pelaa kulissipeliään, väittäen omien vaikuttimien tehokkuudesta, jolloin voi olla pelote jollekin toiselle?
Pelurit pelaa, niin kauan kuin sille annetaan mahdollisuus. Kulissit sortuu ajan saatossa, kun totuudet paljastuu. On vain ajan kysymys, kun huonosti rakennettu pohja sortuu? Ovat oman elämänsä diktaattoreita. Läpinäkyvyys asioissa on heille petollista ja pahasta.
- Anonyymi
Kenelle vajakki suollat näitä mielikuvia ystävistäsi? Tekoäly on paras kaverisi.
- Anonyymi
Kyt on kirpeän katkeraa
- Anonyymi
Ei sen Mitron silmät ole lähekkäin toisiaan. Googletin. Normi silmät on, isohkot.
- Anonyymi
Pienet ja rumat ne on, varmaa kattelet googlest jonkun muun kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet ja rumat ne on, varmaa kattelet googlest jonkun muun kuvia.
Olet sen nimen ja ig-profiilin tänne laittanut. Sama henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä standardeilla hänen silmät on isot, mullakin on isommat🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä standardeilla hänen silmät on isot, mullakin on isommat🙄
Raskasluomiset sänkykamarisilmät yleensä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ruskeat vieläpä tällä M: llä, ne vetoo naisiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vinkkasitko millaista juttua hänestä ja hänen naisesta täällä päivittäin kirjoitellaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on aik alhaset standardit silmille, mun silmät ois sit varmaa jumalan lahja sulle, kun ne on isommat ja nätimmät
- Anonyymi
toivottavasti saisit psykiatrista apua. kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Miehillä on typerä harhaluulo, että naisia kiinnostaa lihakset. Vain miehiä kiinnostaa toisten miesten lihakset. Niinkuin suakin.Minä pidän hoikista miehistä, en mistään salilla pumpatuista lihaksista. Mihin niitä tarvii? Tekee miehestä vaan ruman äijän.
- Anonyymi
tämän plokin kirjoittaja taitaa olla semmonen poikamies jolle on tullut naisenpuuteesta krooninen sairaus jotakutsutaan krooniseksinaisenpuuteeksi t,panomies
- Anonyymi
Sinä olet alakynteen jäänyt, sairaalloiseen kateellisuuteen toista miestä kohtaan.
- Anonyymi
Palstaäijän länkytys taisi mennä tunteisiin👆
- Anonyymi
Kerroppas nyt jo vihdoinkin missä kaupungissa tää kaikki muka tapahtuu!
Jos mukamas on pienenpienikään osuus totta.- Anonyymi
Ilmeisesti Salossa 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti Salossa 🤭
Mistäs noin päättelit?
Kun jotain muutakin tuo on sanonut paikaksi.
Tai ainakin jonkun osapuolen paikkakunnaksi.
- Anonyymi
Kusipäitä mahtuu tusinaan joku 8000.
- Anonyymi
Damn. Aika katkeraa settiä täytyy kyl itekki myöntää, vaikken teistä mitään tiedäkkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432937Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602789- 422313
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701546Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 361216
- 791050